Gå til innhold

Hadde du tatt det som et kompliment å bli kalt 'deilig'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonymkode: 44b12...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra kjæresten: ja, alle andre: nei

Anonymkode: 030a8...30c

Skrevet

Bare fra mannen. 

Hvorfor skal man få rundt å kalle folk for deilige? Hva skal man med den informasjonen? Ha sex, hvis det er daten som sier det. 

Blir litt fjortis for meg. 

Anonymkode: 669b8...bca

Skrevet

Ja selvfølgelig er det et kompliment, men vil helst ikke høre det fra noen jeg syns er ekle. 

Anonymkode: 114ec...ac6

Skrevet

Nei, jeg tar det som en provokasjon. Eller forsøk til det i alle fall.

Anonymkode: 8895a...797

Skrevet

Fra mannen, ja. Ellers nei  

Anonymkode: fb54a...0d9

Skrevet

Ja selvsagt! Ønsker ikke folk å være det? Jeg blir skuffet om noen ikke synes jeg er det. 

Anonymkode: 4bc06...627

Skrevet

Nei, da hadde jeg trodd at jeg ble gjort narr av.

Anonymkode: 2a57f...b97

Skrevet

Fra mannen, ja. Fra hvilken som helst annen person, nei. Andre har ikke noe med å kommentere kroppen min. 

Skrevet

Kommer an på settingen.

Anonymkode: e6190...b92

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (4 minutter siden):

Fra mannen, ja. Fra hvilken som helst annen person, nei. Andre har ikke noe med å kommentere kroppen min. 

Det å være deilig trenger jo ikke være ensbetydende med kroppen. Jeg kan synes folk er deilige på grunn av personligheten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det å være deilig trenger jo ikke være ensbetydende med kroppen. Jeg kan synes folk er deilige på grunn av personligheten. 

Ok. Hvis du sa til meg at jeg var deilig, hade det ikke en gang slått meg at det var personligheten min du siktet til.

Tror ikke jeg er alene om å misforstå deg der,  altså...

Skrevet

Det er jo et kompliment, men det er et kompliment som jeg lett kan finne upassende. Jeg hadde ikke satt pris på å bli kalt deilig av andre enn den jeg er i et intimt forhold med, eller på vei inn i et intimt forhold.

Anonymkode: bfae3...04d

Skrevet

Det avhenger av hvem som sier det.

a376146c345e6229f3fdc584858ea8f0.jpg

Anonymkode: 49159...0b8

Skrevet (endret)

Som omtrent alle andre sier, et kompliment om det kommer fra mannen men et overtråkk om det kommer fra andre. 
Og det har ingenting med hvordan den andre ser ut å gjøre ( ref stripen over), det er bare ugreit uansett. Med mindre det er han der svenske kokken Tareq Taylor. Da hadde det vært greit. 😍

Endret av amandine
Skrevet

Ok, takk for svar. Nå skal jeg fortelle dere hvem som sa det. Det var kammeraten til min sønn som sa det. Ikke direkte til meg, men til en i kammeratgjengen. Moren til **** er deilig sa han. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Han er 20 år, samme alder som min sønn. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ok, takk for svar. Nå skal jeg fortelle dere hvem som sa det. Det var kammeraten til min sønn som sa det. Ikke direkte til meg, men til en i kammeratgjengen. Moren til **** er deilig sa han. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Han er 20 år, samme alder som min sønn. 

Hi

…hadde jeg vært deg hadde det kommet høyt høyt opp på listen over ting jeg skulle ønske jeg ikke hadde overhørt. Så det hadde jeg fortrengt som best jeg kunne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hi

Ta det som er kompliment, og hva tenker du med å forholde deg til det? Du trenger jo ikke det så lenge han ikke sa det til deg, og det får du vel håpe at han ikke gjør. Du får vel håpe at sønnen din ikke hører det heller. Ta det for det komplimentet det er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ta det som er kompliment, og hva tenker du med å forholde deg til det? Du trenger jo ikke det så lenge han ikke sa det til deg, og det får du vel håpe at han ikke gjør. Du får vel håpe at sønnen din ikke hører det heller. Ta det for det komplimentet det er. 

Håper selvsagt at han ikke sier det til meg. På en måte synes jeg det er ok at jeg fortsatt ser deilig ut, men dette må jeg bare fortrenge. 

Hi

Skrevet
amandine skrev (6 minutter siden):

…hadde jeg vært deg hadde det kommet høyt høyt opp på listen over ting jeg skulle ønske jeg ikke hadde overhørt. Så det hadde jeg fortrengt som best jeg kunne. 

Tror nok det, ja. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Håper selvsagt at han ikke sier det til meg. På en måte synes jeg det er ok at jeg fortsatt ser deilig ut, men dette må jeg bare fortrenge. 

Hi

Hvorfor det? Jeg hadde heller fått en hyggelig opptur av det. Det går helt fint å ta til seg komplimenter da, men det ville jo blitt litt mer komplisert om han tok et fremskritt mot deg :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor det? Jeg hadde heller fått en hyggelig opptur av det. Det går helt fint å ta til seg komplimenter da, men det ville jo blitt litt mer komplisert om han tok et fremskritt mot deg 🙂

Ikke misforstå. Synes som sagt det var hyggelig å høre det fra en yngre, men er rart fordi han er i gjengen til sønnen min. Og fordi jeg er 24 år eldre, og gift. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ikke misforstå. Synes som sagt det var hyggelig å høre det fra en yngre, men er rart fordi han er i gjengen til sønnen min. Og fordi jeg er 24 år eldre, og gift. 

Hi

Men du er jo ganske ung til å ha en sønn på 20. Dessuten er kvinner i 40-årene ofte de med mest karisma. Er du attraktiv utover det også, så legger jo yngre merke til det. Du ser sikkert på sønnen din nærmest som et barn, men de er jo ganske voksne når de er 20 :-) tross alt får jeg si. 

Skrevet

Sånn MILF du da 😉😅

Anonymkode: f86bf...2d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Da er man herlige. 

Anonymkode: 669b8...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...