Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Fra kjæresten: ja, alle andre: nei Anonymkode: 030a8...30c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Bare fra mannen. Hvorfor skal man få rundt å kalle folk for deilige? Hva skal man med den informasjonen? Ha sex, hvis det er daten som sier det. Blir litt fjortis for meg. Anonymkode: 669b8...bca
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Ja selvfølgelig er det et kompliment, men vil helst ikke høre det fra noen jeg syns er ekle. Anonymkode: 114ec...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Nei, jeg tar det som en provokasjon. Eller forsøk til det i alle fall. Anonymkode: 8895a...797
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Fra mannen, ja. Ellers nei Anonymkode: fb54a...0d9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Ja selvsagt! Ønsker ikke folk å være det? Jeg blir skuffet om noen ikke synes jeg er det. Anonymkode: 4bc06...627
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #8 Skrevet 1. juni 2022 Nei, da hadde jeg trodd at jeg ble gjort narr av. Anonymkode: 2a57f...b97
the amazing spidermamma Skrevet 1. juni 2022 #9 Skrevet 1. juni 2022 Fra mannen, ja. Fra hvilken som helst annen person, nei. Andre har ikke noe med å kommentere kroppen min.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #10 Skrevet 1. juni 2022 Kommer an på settingen. Anonymkode: e6190...b92
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #11 Skrevet 1. juni 2022 the amazing spidermamma skrev (4 minutter siden): Fra mannen, ja. Fra hvilken som helst annen person, nei. Andre har ikke noe med å kommentere kroppen min. Det å være deilig trenger jo ikke være ensbetydende med kroppen. Jeg kan synes folk er deilige på grunn av personligheten. Anonymkode: 4bc06...627
the amazing spidermamma Skrevet 1. juni 2022 #12 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det å være deilig trenger jo ikke være ensbetydende med kroppen. Jeg kan synes folk er deilige på grunn av personligheten. Anonymkode: 4bc06...627 Ok. Hvis du sa til meg at jeg var deilig, hade det ikke en gang slått meg at det var personligheten min du siktet til. Tror ikke jeg er alene om å misforstå deg der, altså...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #13 Skrevet 1. juni 2022 Det er jo et kompliment, men det er et kompliment som jeg lett kan finne upassende. Jeg hadde ikke satt pris på å bli kalt deilig av andre enn den jeg er i et intimt forhold med, eller på vei inn i et intimt forhold. Anonymkode: bfae3...04d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #14 Skrevet 1. juni 2022 Det avhenger av hvem som sier det. Anonymkode: 49159...0b8
amandine Skrevet 1. juni 2022 #15 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Som omtrent alle andre sier, et kompliment om det kommer fra mannen men et overtråkk om det kommer fra andre. Og det har ingenting med hvordan den andre ser ut å gjøre ( ref stripen over), det er bare ugreit uansett. Med mindre det er han der svenske kokken Tareq Taylor. Da hadde det vært greit. 😍 Endret 1. juni 2022 av amandine
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #16 Skrevet 1. juni 2022 Ok, takk for svar. Nå skal jeg fortelle dere hvem som sa det. Det var kammeraten til min sønn som sa det. Ikke direkte til meg, men til en i kammeratgjengen. Moren til **** er deilig sa han. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Han er 20 år, samme alder som min sønn. Hi Anonymkode: 44b12...a4a
amandine Skrevet 1. juni 2022 #17 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ok, takk for svar. Nå skal jeg fortelle dere hvem som sa det. Det var kammeraten til min sønn som sa det. Ikke direkte til meg, men til en i kammeratgjengen. Moren til **** er deilig sa han. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Han er 20 år, samme alder som min sønn. Hi Anonymkode: 44b12...a4a …hadde jeg vært deg hadde det kommet høyt høyt opp på listen over ting jeg skulle ønske jeg ikke hadde overhørt. Så det hadde jeg fortrengt som best jeg kunne.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #18 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ok, takk for svar. Nå skal jeg fortelle dere hvem som sa det. Det var kammeraten til min sønn som sa det. Ikke direkte til meg, men til en i kammeratgjengen. Moren til **** er deilig sa han. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Han er 20 år, samme alder som min sønn. Hi Anonymkode: 44b12...a4a Ta det som er kompliment, og hva tenker du med å forholde deg til det? Du trenger jo ikke det så lenge han ikke sa det til deg, og det får du vel håpe at han ikke gjør. Du får vel håpe at sønnen din ikke hører det heller. Ta det for det komplimentet det er. Anonymkode: 114ec...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #19 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ta det som er kompliment, og hva tenker du med å forholde deg til det? Du trenger jo ikke det så lenge han ikke sa det til deg, og det får du vel håpe at han ikke gjør. Du får vel håpe at sønnen din ikke hører det heller. Ta det for det komplimentet det er. Anonymkode: 114ec...ac6 Håper selvsagt at han ikke sier det til meg. På en måte synes jeg det er ok at jeg fortsatt ser deilig ut, men dette må jeg bare fortrenge. Hi Anonymkode: 44b12...a4a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #20 Skrevet 1. juni 2022 amandine skrev (6 minutter siden): …hadde jeg vært deg hadde det kommet høyt høyt opp på listen over ting jeg skulle ønske jeg ikke hadde overhørt. Så det hadde jeg fortrengt som best jeg kunne. Tror nok det, ja. Hi Anonymkode: 44b12...a4a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #21 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Håper selvsagt at han ikke sier det til meg. På en måte synes jeg det er ok at jeg fortsatt ser deilig ut, men dette må jeg bare fortrenge. Hi Anonymkode: 44b12...a4a Hvorfor det? Jeg hadde heller fått en hyggelig opptur av det. Det går helt fint å ta til seg komplimenter da, men det ville jo blitt litt mer komplisert om han tok et fremskritt mot deg :-) Anonymkode: 114ec...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #22 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor det? Jeg hadde heller fått en hyggelig opptur av det. Det går helt fint å ta til seg komplimenter da, men det ville jo blitt litt mer komplisert om han tok et fremskritt mot deg 🙂 Anonymkode: 114ec...ac6 Ikke misforstå. Synes som sagt det var hyggelig å høre det fra en yngre, men er rart fordi han er i gjengen til sønnen min. Og fordi jeg er 24 år eldre, og gift. Hi Anonymkode: 44b12...a4a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #23 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke misforstå. Synes som sagt det var hyggelig å høre det fra en yngre, men er rart fordi han er i gjengen til sønnen min. Og fordi jeg er 24 år eldre, og gift. Hi Anonymkode: 44b12...a4a Men du er jo ganske ung til å ha en sønn på 20. Dessuten er kvinner i 40-årene ofte de med mest karisma. Er du attraktiv utover det også, så legger jo yngre merke til det. Du ser sikkert på sønnen din nærmest som et barn, men de er jo ganske voksne når de er 20 :-) tross alt får jeg si. Anonymkode: 114ec...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #24 Skrevet 1. juni 2022 Sånn MILF du da 😉😅 Anonymkode: f86bf...2d1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #25 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det å være deilig trenger jo ikke være ensbetydende med kroppen. Jeg kan synes folk er deilige på grunn av personligheten. Anonymkode: 4bc06...627 Da er man herlige. Anonymkode: 669b8...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå