Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Hva skjer. Han ser jo ut som en klovn. Kan ikke nærmere seg Andre og Niklas i sang prestasjon. Heldigvis går Tara videre🤞🏻🤞🏻🤞🏻🎉🎉🎤 Anonymkode: 4872d...d62
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 synes han er best jeg! Anonymkode: b071a...709
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Det holder ekstremt sjelden med kun en god stemme. Folk må alltid ha det ekstra som karisma. Jeg likte Niklas veldig godt selv som i at han ble min favoritt, men jeg ser også at Jørgen har en veldig karismatisk aura ved siden av et stort talent. Anonymkode: ff670...53e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 27.5.2022 den 20.53): Hva skjer. Han ser jo ut som en klovn. Kan ikke nærmere seg Andre og Niklas i sang prestasjon. Heldigvis går Tara videre🤞🏻🤞🏻🤞🏻🎉🎉🎤 Anonymkode: 4872d...d62 Syns Jørgen var en velfortjent vinner, han har en særegen stil og fantastisk stemme. Tara synger ikke, hun vræler. Anonymkode: b66b9...5f2
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Jørgen var min favoritt fra første stund. Han er superdyktig. Tara er sikkert flink, for dem som liker den måten å synge på. For meg blir det bare skriking og det gjør vondt å høre på. Niklas er flink, men kjedelig. Andre er en spennende fyr som det hadde vært gøy å følge videre. Han har vokst med oppgaven og blitt bedre og bedre for hver gang de siste gangene. Skulle nesten ønske at det hadde vært en tre-fire ganger igjen for å se hvor langt han hadde kommet som artist. Anonymkode: 3b21c...feb
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jørgen var min favoritt fra første stund. Han er superdyktig. Tara er sikkert flink, for dem som liker den måten å synge på. For meg blir det bare skriking og det gjør vondt å høre på. Niklas er flink, men kjedelig. Andre er en spennende fyr som det hadde vært gøy å følge videre. Han har vokst med oppgaven og blitt bedre og bedre for hver gang de siste gangene. Skulle nesten ønske at det hadde vært en tre-fire ganger igjen for å se hvor langt han hadde kommet som artist. Anonymkode: 3b21c...feb Er helt enig med deg. Hadde Jørgen som favoritt fra start. Men Andre vokste bare mer og mer på meg, så skulle så gjerne ha fulgt han videre, og sett hva han kunne fått til. Anonymkode: c784c...52f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 Jørgen vant fordi han ble spådd som vinner, fikk massvis av oppmerksomhet. Han var helt klart flink, men Niklas burde vinne, han utviklet seg mest etter min mening Anonymkode: 7fdb6...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå