Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Det går helt greit - bortsett fra når jeg møter folk jeg har en relasjon til. Det aller verste er om det er forretningsforbindelser. Det er SÅ ubehagelig! Jeg lurer på om dette er vanlig, eller om jeg er veldig forknytt? Snakker selvsagt om damedusj - ikke felles.. 😄 Anonymkode: 2a5ba...a08
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Jeg er voksen, og misliker offentlige dusjer. Men ikke av samme grunn som deg - jeg driter hvem som står foran meg. Mitt problem er det dårlige trykket i dusjene i damegarderoben her, slik at det tar evigheter å vaske seg grundig. Anonymkode: 4db06...e0f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er voksen, og misliker offentlige dusjer. Men ikke av samme grunn som deg - jeg driter hvem som står foran meg. Mitt problem er det dårlige trykket i dusjene i damegarderoben her, slik at det tar evigheter å vaske seg grundig. Anonymkode: 4db06...e0f Ja, det også 😆 Men for meg er det rett og slett et kvantesprang over intimgrensene HI Anonymkode: 2a5ba...a08
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Jeg hater det, hvis jeg møter noen kjente, så har jeg mest lyst til å gjemme meg. Anonymkode: aa163...7bc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det går helt greit - bortsett fra når jeg møter folk jeg har en relasjon til. Det aller verste er om det er forretningsforbindelser. Det er SÅ ubehagelig! Jeg lurer på om dette er vanlig, eller om jeg er veldig forknytt? Snakker selvsagt om damedusj - ikke felles.. 😄 Anonymkode: 2a5ba...a08 Det har jeg heldigvis ikke opplevd, og det skjønner jeg godt er ubehagelig! Huff, grøsser bare ved tanken. 😛 Jeg liker ikke offentlige dusjer ellers heller, men går i badeland for barnets skyld. Da han var liten og var med meg i garderoben vente jeg meg til å oppføre meg som om det var den naturligste ting i verden for meg, så det har jeg fortsatt med selv om han nå går i herregarderoben. Noen ganger begynner jeg nesten å tro på det selv også. Men har ikke møtt på noen kjente ennå, det vet jeg faktisk ikke hvordan jeg hadde taklet... Anonymkode: f6576...388
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det har jeg heldigvis ikke opplevd, og det skjønner jeg godt er ubehagelig! Huff, grøsser bare ved tanken. 😛 Jeg liker ikke offentlige dusjer ellers heller, men går i badeland for barnets skyld. Da han var liten og var med meg i garderoben vente jeg meg til å oppføre meg som om det var den naturligste ting i verden for meg, så det har jeg fortsatt med selv om han nå går i herregarderoben. Noen ganger begynner jeg nesten å tro på det selv også. Men har ikke møtt på noen kjente ennå, det vet jeg faktisk ikke hvordan jeg hadde taklet... Anonymkode: f6576...388 Ja, jeg later også som om at det faller meg helt naturlig i svømmehallen med barna. Men vi er nok ikke en veldig «naken» familie ( dessverre, kanskje) Jeg har flere ganger møtt folk jeg sitter i møter med til vanlig. Den ene av dem hadde HELT andre intimgrenser enn meg, og innledet en samtale i garderoben - splitter naken. Jeg frøs helt fast 😂😂 HI Anonymkode: 2a5ba...a08
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Liker offentlige dusjer. Liker å se på alle de andre kvinnene. Er gift med en mann, men har så lenge jeg husker alltid likt å se nakne kvinnekropper. En godt bevart hemmelighet. Anonymkode: 8ef21...d48
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Liker offentlige dusjer. Liker å se på alle de andre kvinnene. Er gift med en mann, men har så lenge jeg husker alltid likt å se nakne kvinnekropper. En godt bevart hemmelighet. Anonymkode: 8ef21...d48 Sånt som dette får meg til å hate offentlige dusjer enda mer, takk for det. Anonymkode: aa163...7bc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 Jeg synes det er uproblematisk og tenker at det er viktig å presse folk litt på dette området. Vi bør venne oss til at det ikke er farlig at folk ser hvordan vi ser ut, hører hvordan stemmen vår lyder og kjenner hvordan kroppene våre lukter. Vi må ikke bli så private at ingen skal vite hvem vi fysisk er. Noen ganger virker det som om mange helst vil vise seg bare som en avatar de selv har skapt. Anonymkode: 07ad2...cd8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Sånt som dette får meg til å hate offentlige dusjer enda mer, takk for det. Anonymkode: aa163...7bc Det gjør jo ingen skade. Anonymkode: 07ad2...cd8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #11 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Liker offentlige dusjer. Liker å se på alle de andre kvinnene. Er gift med en mann, men har så lenge jeg husker alltid likt å se nakne kvinnekropper. En godt bevart hemmelighet. Anonymkode: 8ef21...d48 Det at du benytter anledningen i svømmehallen til å glo på kvinner på deres mest sårbare sier jo alt om deg, egentlig. Det finnes masse gratis nakenbilder på nett, hvorfor ikke heller se på dem? Anonymkode: 4db06...e0f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #12 Skrevet 27. mai 2022 Jeg vil verken at mine kolleger eller venner faktisk også, ser meg naken. Og jeg vil heller ikke se dem.. Så ja, offentligr dusjer er et mareritt. Særlig med jobben. Med kun fremmede er det mindre kjipt Anonymkode: 2ead4...5d3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #13 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er uproblematisk og tenker at det er viktig å presse folk litt på dette området. Vi bør venne oss til at det ikke er farlig at folk ser hvordan vi ser ut, hører hvordan stemmen vår lyder og kjenner hvordan kroppene våre lukter. Vi må ikke bli så private at ingen skal vite hvem vi fysisk er. Noen ganger virker det som om mange helst vil vise seg bare som en avatar de selv har skapt. Anonymkode: 07ad2...cd8 Å presse noen til ufrivillig nakenhet når de har sperrer mot det fører ikke til noe godt. Spør enhver psykolog, så får du akkurat det samme svaret. Anonymkode: 4db06...e0f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #14 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det gjør jo ingen skade. Anonymkode: 07ad2...cd8 Tror du virkelig ikke at andre merker gloinga di? Anonymkode: 4db06...e0f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #15 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det gjør jo ingen skade. Anonymkode: 07ad2...cd8 Hold øynene for deg selv. Anonymkode: aa163...7bc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #16 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det at du benytter anledningen i svømmehallen til å glo på kvinner på deres mest sårbare sier jo alt om deg, egentlig. Det finnes masse gratis nakenbilder på nett, hvorfor ikke heller se på dem? Anonymkode: 4db06...e0f Er ikke det samme. Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Sånt som dette får meg til å hate offentlige dusjer enda mer, takk for det. Anonymkode: aa163...7bc Det er ikke mitt problem, men ditt. Anonymkode: 8ef21...d48
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #17 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke mitt problem, men ditt. Anonymkode: 8ef21...d48 Ekling. Anonymkode: aa163...7bc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Tror du virkelig ikke at andre merker gloinga di? Anonymkode: 4db06...e0f Jeg gar ingen sånne interesser. Du blander anonymkoder. Anonymkode: 07ad2...cd8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg gar ingen sånne interesser. Du blander anonymkoder. Anonymkode: 07ad2...cd8 Jeg så det etterpå, beklager det. Anonymkode: aa163...7bc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #20 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Tror du virkelig ikke at andre merker gloinga di? Anonymkode: 4db06...e0f Jeg stirrer ikke, så nei. Men har lagt merke til at mange kvinner ser på meg også, så det er nok ikke så uvanlig som du skal ha det til. Anonymkode: 8ef21...d48
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #21 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Å presse noen til ufrivillig nakenhet når de har sperrer mot det fører ikke til noe godt. Spør enhver psykolog, så får du akkurat det samme svaret. Anonymkode: 4db06...e0f Problemet er at de har fått slike sperringer i utgangspunktet. Det bør vi gjøre noe med. Vi skal ikke unngå alt som føles litt ukomfortabel. Da blir det bare være. Jeg tror ikke enhver psykolog vil oppfordre en som har sperrer mot nakenhet til å unngå det. Jeg vil heller tro han/hun ville gitt råd om å utfordre seg selv på området. Anonymkode: 07ad2...cd8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #22 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg så det etterpå, beklager det. Anonymkode: aa163...7bc Alt i orden 🙂 Anonymkode: 07ad2...cd8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #23 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Problemet er at de har fått slike sperringer i utgangspunktet. Det bør vi gjøre noe med. Vi skal ikke unngå alt som føles litt ukomfortabel. Da blir det bare være. Jeg tror ikke enhver psykolog vil oppfordre en som har sperrer mot nakenhet til å unngå det. Jeg vil heller tro han/hun ville gitt råd om å utfordre seg selv på området. Anonymkode: 07ad2...cd8 Hva hvis man har blitt kraftig mobbet for kroppen sin eller utsatt for overgrep, så hjelper ikke eksponeringen. Anonymkode: 4db06...e0f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #24 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva hvis man har blitt kraftig mobbet for kroppen sin eller utsatt for overgrep, så hjelper ikke eksponeringen. Anonymkode: 4db06...e0f Jo, det gjør det, men det kan være en tøff prosess. Anonymkode: 07ad2...cd8
Leverpostei Skrevet 27. mai 2022 #25 Skrevet 27. mai 2022 Jeg syns jo det er litt rart å treffe barnas lærer eller Hanne på jobben naken, men det går helt fint. Jeg irriterer meg over at 90% av alle på badeland dusjer med badetøyet på, uten såpe, før bad. Selv har jeg ofte dusjet skikkelig hjemme før jeg går, for å ha tid til å hjelpe barna, men jeg spyler meg alltid uten badetøy og med såpe likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå