Gå til innhold

Tror jeg vil ha ny jobb, men har ikke samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stortrives i jobben. Det er alt jeg har lett etter, men jeg merker at det blir litt mye stress og press.

Vi er kun to stk som jobber i administrasjonen og i tillegg til alt administrativt arbeid og koordinering har jeg personalansvar.  Jeg har også god lønn og mange veldig bra goder. Det er også relatert til min ferske utdannelse som jeg har tatt i voksen alder. Det er virkelig alt jeg har lett etter, men … Så kom det et men …

Jeg føler at jeg vil gjøre noe annet. Problemet er at jeg har jobbet i min nåværende jobb i under 1 år. Jeg har så stor frihet og mange goder og jeg vet at bedriften får et stort problem på flere områder om jeg forsvinner. Er det "lov" å søke nye jobber så fort? Jeg trives jo så kanskje det blir bedre etterhvert om stresset roer seg?

Jeg vet igrunn ikke hva jeg forventer av tilbakemeldinger her, jeg bare måtte få det ut for jeg vil søke, men vil ikke ødelegge for sjefen min eller meg selv

Anonymkode: 2bdf5...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det lov, men jeg ville ventet. Du sier jo at du trives og har mange goder. Det er mye stress i de fleste jobber.

Anonymkode: c2c70...d74

Skrevet

Lykke til med å finne en jobb uten stress og press.

Anonymkode: 03d20...92d

Skrevet

Hva går presset og stresset ut på?

Kan du lære deg bedre metoder for å takle press og stress, samt organisere oppgavene dine på en måte som reduserer det?

Jeg jobber selv i et yrke med mye frister som må overholdes og merker at jo bedre jeg organisere arbeidet, jo mindre press og stress blir det. Også viktig å lære seg å skille hva det er verdt å bruke mest tid på 

Anonymkode: f0488...9de

Skrevet

Med under et år i jobben er du jo fortsatt ganske ny, og det er mange ting du sikkert bruker mye tid og tankekraft på som det vil gå rutine i etter hvert. Om du virkelig trives, så ville jeg gitt det et år eller to til. 

Skrevet

Om du har vært der under ett år, skjønner jeg ikke helt hvorfor det vil skape så store problemer for arbeidsgiver. Det er jo selvsagt bare å bytte, men jeg har enda ikke hatt en jobb uten stress og press. Det er bare sånn arbeidslivet er. 

Anonymkode: 2b427...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...