Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Ja, misunnelig, men ikke sjalu. Eller, misunnelig er egentlig litt feil ord fordi det ikke handler om at jeg ikke unner dem det gjelder det, men at jeg skulle ønske det gjaldt meg også. Mest går det på kropp og helse. Jeg kjenner det når andre har så mye energi, eller når damer på min egen alder er veldig slanke, at jeg skulle ønske det var meg. Jeg har en sykdom som gjør at jeg har veldig lite overskudd, og vekten er umulig å få ned, og jeg savner det at jeg også en gang var full av energi og slank og flott. Anonymkode: e5a66...075
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Takk for svar. Andre? Anonymkode: 9e007...ee8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Jeg kjenner på litt misunnelse eller sjalusi på de som tilsynelatende alltid er rolige og på godt humør. Selv føler jeg at jeg er mye sur, og at det skal lite til før jeg blir sur. Skulle ønske jeg kunne være mer overbærende og blid.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Sjalusi er en giftig følelse, og jeg klarer heldigvis å unngå den. Misunnelse behøver ikke å være negativt. Det kan jeg kjenne på innimellom, men det er aldri altoppslukende eller voldsomt. Anonymkode: ff0c7...c70
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Sjalu kan jeg ikke huske å ha kjent på siden jeg var liten, og storebroren min alltid fikk lov til det jeg hadde lyst til. Har fått bedre forstand i voksen alder, heldigvis😅. Akkurat nå må jeg innrømme at jeg er misunnelig på de som får solgt husene sine etter før eller etter første visning. Skulle så ønske at vi også fikk solgt, for jeg orker snart ikke å ha det hengende over meg. Anonymkode: 9d03b...d1d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Ikke sjalu men misunnelig når mine 2 søte små var yngre. Jeg så med misunnelse på foreldre som kunne ha med 1, 2 og 3 små barn i butikken og kose seg. Gå på kjøpesenter og bruke god tid på å finne klær sammen med barna. Gå på kino, spise bolle på baker brun, resturant, badeland og flyplass i forb med ferie. Jeg kunne ikke det. Det var et helvetes spetakkel. Og jeg kunne i allefall ikke alene med ungene. De løp som noen galninger og jeg var hele tiden redd de skulle rive ned noe. Også det støynivået var ikke sant. Jeg ble hun sinte mammaen på shopping som løp etter disse unga. Jeg sluttet etterhvert med å ta dem med. Anonymkode: 44fc9...090
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Uhyre sjelden. Jeg har et supert liv og ingen grunn til å misunne noen. Anonymkode: 21c64...c2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå