Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Hvordan gikk det? Hvordan tok barna bruddet med faren? Når introduserte du den nye kjæresten for ungene? Angrer du? Anonymkode: 7a19a...89d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Jeg var VELDIG nær ved å gjøre det og så glad i dag for at jeg ikke gjorde det! Vi hadde problemer i forholdet og ungdomskjæresten min sto klar til å ta imot meg. Han som jeg alltid har tenkt på som sjelevenn min, virkelig the love of my life! Lang historie kort. Jeg ble gift med han jeg har barn med og angrer ikke et sekund. Nå var kanskje ikke dette svar på spm.ditt, men vær så snill å tenk grundig gjennom det.Både for dere og ikke minst barna❤️ Anonymkode: 72e69...aa7
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Angrer som en hund... Gikk fra en flott samboer, flott hjem for en jeg trodde jeg ville få det bedre med. Det ble det ikke. Dummeste valg jeg har gjort i mitt liv. Nå sitter jeg i en liten leilighet med to soverom. Barna må dele soverom når de er hos meg, noe de virkelig ikke liker. Hos far har de hver sitt store rom. Anonymkode: 27c52...275
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Når man vet hvor mye som skal til for å få et forhold til å fungere så bør det være mer tungtveiende grunner til å bryte opp en familie enn en forelskelse. Min venninnes mann gikk pga en annen. Det ble aldri noe forhold og nå er han på desperat jakt og har blitt en vits blant ‘venner’. Ingen damer med snev av selvrespekt vil bli sett sammen med han i vår lille by, så nå har han utvidet søker og har med seg ny tinderdate, som man kun får hilst på én gang før hun fordufter. Så tenk deg godt om før du gjør noe livsendrende. Anonymkode: a9163...275
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Angrer som en hund... Gikk fra en flott samboer, flott hjem for en jeg trodde jeg ville få det bedre med. Det ble det ikke. Dummeste valg jeg har gjort i mitt liv. Nå sitter jeg i en liten leilighet med to soverom. Barna må dele soverom når de er hos meg, noe de virkelig ikke liker. Hos far har de hver sitt store rom. Anonymkode: 27c52...275 Hva med å gi barna hvert sitt rom og du sover på stua? Anonymkode: 9c549...1e5
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan tok barna bruddet med faren? Anonymkode: 7a19a...89d Hva mener du egentlig her? Barna skal jo ikke bryte med faren bare fordi du gjør det. Ikke mer enn de skal bryte med deg. Anonymkode: 761b9...460
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva med å gi barna hvert sitt rom og du sover på stua? Anonymkode: 9c549...1e5 Ja, slik gjør jeg det. Og når dere borte, låner jeg rommet eller vi bytter i helga når modern sovet og ungene er natterangler Anonymkode: 354a4...bfe
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva mener du egentlig her? Barna skal jo ikke bryte med faren bare fordi du gjør det. Ikke mer enn de skal bryte med deg. Anonymkode: 761b9...460 Jeg tenkte mer på det at mor og far ikke var sammen mer Anonymkode: 7a19a...89d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 Gikk for ti år siden. Angrer ikke ett sekund. Er gift med verdens flotteste mann. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke ble sammen med han tidligere. Anonymkode: 7a4d7...a14
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 Gikk fra en psykisk voldelig mann for en fantastisk og snill mann, vært godt med «nye» mannen i 12 år. Angrer ikke et sekund! Barna tok det ganske fint i starten og nå er de overlykkelige for at jeg gikk da jeg gjorde. De har nesten ingen kontakt med biologisk far i dag. Anonymkode: bb2b5...2da
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Gikk for ti år siden. Angrer ikke ett sekund. Er gift med verdens flotteste mann. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke ble sammen med han tidligere. Anonymkode: 7a4d7...a14 Sånn vil jeg ha det og, men alle sier at jeg må bli pga barna. Hi Anonymkode: 7a19a...89d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 Du må aldri bli pga barna. Det er det dummeste du gjør. Barna merker det! Anonymkode: 73292...aaa
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 Jeg gjikk fra en mann rett til ny🙂 aldri angret. Vi har vert sammen i 7 år nå og har de fint sammen😀 barna tok det veldig fint. Vi har også fått barn ilag. Gjør det du føler er best for deg, ikke hør på hva andre sier, de kan ikke kjenne på dine følelser. Barn er tilpasningsdyktige så det går nokk helt fint🙂 bare ta de rolig i starten. Anonymkode: 28bb4...ffb
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 En i nær relasjon gikk fra mannen sin. Hun snakker nesten mere med ex-mannen nå, enn da de var gift.. Så mye avtaler, hit og dit mtp barna. Barna har det ikke greit i det hele tatt. Foreldrene virker ikke spesielt lykkelige de heller. Vært slutt i 2 år. Foreldrene mine gikk fra hverandre da jeg var 16, har yngre søsken. Nokså pent brudd, men har vært problematisk i ettertid. Har vært vanskelig for oss barna at foreldrene våre har funnet seg nye ektefeller/ny familie. Det påvirker oss veldig, negativt. Faren vår ser vi aldri. Han er opptatt med nye kone. Har ikke tid til barnebarna, men hennes har han tid til. Mamma har fullt opp med ny mann og nye barn. Ganske sårt for oss i søskenflokken. Føler oss foreldreløse. Og barna har ikke besteforeldre. Tenk deg nøye om. Anonymkode: b592b...410
Twintipp Skrevet 26. mai 2022 #15 Skrevet 26. mai 2022 Nå var forholdet vårt «over», men jeg fant tilbake til ungdomskjæresten, og han er min sjelevenn. Livet med han og livet generelt er ekstremt mye bedre.. gresset var ikke bare grønnere, det var en blomstereng! Vår felles sønn sa med engang det ble over at det var til det beste. Hadde jeg fortsatt med hans far ville han aldri ha opplevd hvordan kjærlighet mellom to mennesker skal og bør være. Nå er det mange år siden, 10 år i hvertfall, og eksen og vi er veldig gode venner, bor rett i nærheten av hverandre. Vi er gode venner med han og hans kjære. Vi har vært på ferie sammen, feirer høytider sammen og er gode venner. Jeg har fortsatt god kontakt med familien til eksen også. Vi beholdt det som var igjen av vårt forhold, vennskap og respekt, og videreførte det i foreldrerollen. Så i vårt tilfelle løste det seg til det beste for alle parter❤️
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #16 Skrevet 26. mai 2022 Så fantastisk å høre at det kan gå helt fint! ❤️ Anonymkode: 7a19a...89d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #17 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg gjikk fra en mann rett til ny🙂 aldri angret. Vi har vert sammen i 7 år nå og har de fint sammen😀 barna tok det veldig fint. Vi har også fått barn ilag. Gjør det du føler er best for deg, ikke hør på hva andre sier, de kan ikke kjenne på dine følelser. Barn er tilpasningsdyktige så det går nokk helt fint🙂 bare ta de rolig i starten. Anonymkode: 28bb4...ffb Elin? Anonymkode: f57ff...915
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Elin? Anonymkode: f57ff...915 Nei. Hvordan det? Er sikkert mange i samme situasjon her i landet😉 Anonymkode: 28bb4...ffb
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 Det var ingen "overlapping" i form av utroskap, men "overlapping" i form av at jeg traff den nye mannen på nett uka etter jeg kastet ut eksen, og vi har enda ikke begynt separasjonsprosessen. Den nye mannen var "brekkstangen" for å faktisk avslutte det skadelige forholdet. Men siden jeg var åpen hele veien med begge og det ikke var noe utroskap inne i bildet, er det ingen vonde følelser eller samarbeidsproblemer om barna. For meg var det verdt det til de grader. Også for eksen - han er lykkelig med sin nye samboer og de venter barn sammen. Anonymkode: 8f363...18b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #20 Skrevet 29. mai 2022 On 5/26/2022 at 5:13 PM, Anonym bruker said: En i nær relasjon gikk fra mannen sin. Hun snakker nesten mere med ex-mannen nå, enn da de var gift.. Så mye avtaler, hit og dit mtp barna. Barna har det ikke greit i det hele tatt. Foreldrene virker ikke spesielt lykkelige de heller. Vært slutt i 2 år. Foreldrene mine gikk fra hverandre da jeg var 16, har yngre søsken. Nokså pent brudd, men har vært problematisk i ettertid. Har vært vanskelig for oss barna at foreldrene våre har funnet seg nye ektefeller/ny familie. Det påvirker oss veldig, negativt. Faren vår ser vi aldri. Han er opptatt med nye kone. Har ikke tid til barnebarna, men hennes har han tid til. Mamma har fullt opp med ny mann og nye barn. Ganske sårt for oss i søskenflokken. Føler oss foreldreløse. Og barna har ikke besteforeldre. Tenk deg nøye om. Anonymkode: b592b...410 her overdriver du og svartmaler veldig Anonymkode: f6368...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå