Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg pleier aldri å skrive slikt, men nå er jeg så fascinert at jeg bare må dele tipset. Mannen min fant en blanding etter å ha sølt vin på en skjorte der flekken ikke gikk bort i vask. Denne blandingen tok flekken, så jeg har prøvd det samme på flere andre plagg, pluss en hvit duk med en flekk jeg aldri har klart å få helt bort, men nå - borte! Og det er så enkelt! 1 ss salt, 1 ss bakepulver og 1 ss vann. Rør det godt sammen, ha på flekken, la det virke i 30-40 minutter og vask det så helt vanlig i maskinen. Måtte bare dele dette hvis det er flere som har flekker de ikke får bort. Anonymkode: f1e1b...62d
the amazing spidermamma Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Takk, skal prøve dette neste gang! Har forresten brukt den blandingen for å få bort spylukt på en madrass, det funket også.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Det har jeg aldri prøvd - skal testes på en duk med en gjenstridig flekk. Takk for tips Anonymkode: f3bba...640
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 the amazing spidermamma skrev (1 time siden): Takk, skal prøve dette neste gang! Har forresten brukt den blandingen for å få bort spylukt på en madrass, det funket også. Oh, på lukt også, altså? Det skal jeg huske! HI Anonymkode: f1e1b...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå