Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 .Jeg leste om de endeløse pass-køene i Oslo, og så at en mann fortalte at de hadde rekspert fem personer på halvannen time. Vi hadde time til pass i bergen for 2 uker siden. Fryktet det verste. Vi ankom passkontoret og trakk kølapp. Vi så at det var veldig mange ulike nummer oppe på displayet, og syntes det virket rart at de skulle ha så mange ulike skranker som ekspederte samtidig (venterommet var ikke i samme rom som skrankene) Så gikk det 5 minutter og vårt nummer kom opp. Til min store overraskelse var det MANGE skranker som ekspederte folk samtidig der inne. Dette var helt tydelig noe med høy prioritet. Ved vår var det en ung og blid mann som spurte når vi skulle reise, og ba om alle dokumenter (som i hadde med) og alt gikk utrolig raskt, effektivt og uten problemet. Neste dag kom sms om at passene var sendt, og 2 dager etter lå de i postkassen. Syns de fortjener ros for effektiviteten og imøtekommenheten. Anonymkode: c612b...27e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Her jeg hører til er det også maaange skranker. Sure som fy (har ikke møtt på en eneste blid ansatt der) og det tar en evighet! Jeg venta halvannen time etter oppsatt time, så det ar de har 11 skranker gjorde ikke jobben noe raskere. Men så jobba hu vi hadde ekstremt tregt og da. Var ikke snakk om å reise seg for fort fra den stolen når hun skulle skanne papirene, nei... Men godt noen er stikk motsatt! Anonymkode: cff6d...e46
Leverpostei Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Var dette nå nylig? Vi bestilte id-kort i går, og skal egentlig på ferie om fire uker. De hadde sluttet med både ekspress og nødpass, fikk vi beskjed om. Men da er det jo håp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå