Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med 2 tenåringer. Hatt et par kortere forhold uten at ungene var involvert. Avsluttet dem uten noe dramatikk. Vel, nå har jeg funnet meg  en flott, handy, snill  kamerat (superlativene kan fortsette...)  Vi liker hverandre svært godt. Han er arbeidspendler.....

Han er nå engang gift, kona har har helseutfordringer som påvirker bl.a. sexlivet. Vil jeg ha ham er han klar.... høres kanskje rart ut, men jeg må ta meg sammen for å ikke la han bli for nær.... så langt har vi ingenting å skjule, har ikke skjedd noe seksuelt eller over grensen....

Jeg går og grubler..... selvfølgelig er jo dette en jeg bør holde på anstendig linje.......  Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å motstå ham....

Høres det rart og - og veldig feil?. Jeg kunne tenke meg å være elskeinnen hans - eller ha ham som elsker i tillegg til kamerat.... Vil heller ikke at han skal forlate kona og guttene. Jeg hadde vært mer en fornøyd med deilige stunder og netter. 

Alle situasjoner og forhold er forskjellig. Jeg vil ha mitt selvstendige liv kunne fint vært fornøyd med denne varianten.  

Hjertesukk, artig å høre om noen andre har lignende erfaringer..... Husk bare, før dere skriver,,, det er ikke deres sak å dømme.... 

Som nevnt.... han kommer på en  jobb på gården vår til uka..... og blir til middag..... klarer jeg å motstå hans magnetisme.  ? Usikker - også påom jeg vil motstå, hvorfår ikke bare nyte hans gylne mulighet.... hormonspiral har jeg brukt i årevis, så vi får se....

Anonymkode: 23f7f...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kona hans er enig i at han og hun kan ha et åpent forhold - kjør på.

Hvis kona ikke vet - la det være!

Anonymkode: 7d9bb...beb

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvis kona hans er enig i at han og hun kan ha et åpent forhold - kjør på.

Hvis kona ikke vet - la det være!

Takk ❤️ jeg har også tenkt det slik..... hun har ringte tilfeldigvis sist han var  her - og han fortalte at han var hos meg. .... Han kunne fint droppa og si det, for det var ingenting å "tilstå". Likte det faktisk, tenkte da vet hun faktisk om meg....  

Skrevet

Hans....magnetisme? Eh 

Jeg tror du idealiserer og romantiserer dette veldig her. Det er sånn vær forsiktig med der du ønsker deg...

Jeg lurer på hvordan du vet om kona hans sine helseutfordringer som påvirker sexlivet deres? Jeg ville ikke likt en mann som fortalte det. Av flere grunner, som lojalitet til kona, som i et idiotisk signal om at han vil ha sex...altså nei, bare nei. 

Anonymkode: 665df...975

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Takk ❤️ jeg har også tenkt det slik..... hun har ringte tilfeldigvis sist han var  her - og han fortalte at han var hos meg. .... Han kunne fint droppa og si det, for det var ingenting å "tilstå". Likte det faktisk, tenkte da vet hun faktisk om meg....  

Sa han at han var der for å ha sex med deg og du vet hun synes det er greit?

Hvis ikke vet du jo ikke noe om hva hun tror om hvorfor han er der.

Du virker å overromantisere dette, for å være ærlig. Er vel ikke noe problem om du snakker med kona hans og selv hører henne si at de har et åpent forhold, før du og han ev. har sex... Men å snakke med den syke kona til elskeren tar vel bort noe av romantikken...

Skrevet

Det spørs jo hva slags menneske du ønsker å være. 

At han fortalte at han var hos deg er vel mest sannsynlig fordi verken han eller hun ser på deg som en trussel. Han er nok vant til frustrerte husmødre om han er håndtverker. 

Anonymkode: 72e32...b1b

Skrevet

He he, vel , ja han er håndverker,og det var derfor han var der , selv om jobben var ferdig og vi var midt i middagen 🙃men jeg er ikke særlig hverken frustrert eller. Jeg er ikke husmor,  men skogbruket, hvis du skal ha greie på det 😉

Setter pris på din synsvinkel. Ja, han vil ha sex, det skjuler han ganske dårlig.  Men jeg ønsker meg også det av ham , dessverre...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hans....magnetisme? Eh 

Jeg tror du idealiserer og romantiserer dette veldig her. Det er sånn vær forsiktig med der du ønsker deg...

Jeg lurer på hvordan du vet om kona hans sine helseutfordringer som påvirker sexlivet deres? Jeg ville ikke likt en mann som fortalte det. Av flere grunner, som lojalitet til kona, som i et idiotisk signal om at han vil ha sex...altså nei, bare nei. 

Anonymkode: 665df...975

P.s. Jeg vet hva det er som feiler henne faktisk 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

P.s. Jeg vet hva det er som feiler henne faktisk 

Og så? Du syns det er greit at han forteller om sin kones utfordringer for å rettferdiggjør sin egen utroskap? En slik «mann» kunne jeg aldri tent på!

Anonymkode: 72e32...b1b

Skrevet

Jeg skjønner deg godt. 

Jeg har en elsker, han er gift, jeg er singel. Han er i tillegg min eks og far til vårt barn. 

Han har aldri lagt skjul på at han begjærer meg (til meg da), selv etter brudd og giftermål. Så jeg tok det opp med han, for i mangel på sex og nærhet begynte jeg å bli rimelig frustrert. Da fant vi ut at vi kan ha sex innimellom, kun sex. Ikke noe føleri, ikke noe kos og dilldall. Jeg får mitt, han får sitt og hadetbra. Ingen meldinger eller noe, kun et hemmelig møte når sjansen byr seg. 

Så jeg sier, kjør på! Jeg driter i moralen her. Det er han som er i et forhold, ikke du (jeg). 

Anonymkode: eb30a...1b3

Skrevet

Kos deg! Han står til ansvar ovenfor sin kone, ikke du.

Anonymkode: d52d8...ebd

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...