Gå til innhold

Hvilken jobbveske har du som må ha med pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en skinnveske som er stor nok til å romme både pc og lader og alle mulige andre greier man drar med seg på jobb! Noen gode forslag?

Anonymkode: 2828d...d1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rett og slett sekk. Mye enklere.

Anonymkode: 1ac07...8aa

Skrevet

Mulberry bayswater. Dyr, men vakker 😍

Skrevet
HeiteH skrev (11 minutter siden):

Mulberry bayswater. Dyr, men vakker 😍

Har den samme, men den som ikke er i salg lenger som heter Bayswater for Mac. Veksler mellom den og Bayswater Tote.

Skrevet

Hadde veske. Mulberry. Den ble pensjonert og begynte med sekk. Det er mye mer behagelig. Og er plass til mer. 

Anonymkode: e486b...6ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde veske. Mulberry. Den ble pensjonert og begynte med sekk. Det er mye mer behagelig. Og er plass til mer. 

Ok, hvilken sekk har du da?

Skrevet

Jeg brukte bayswater i forrige jobben, men måtte begynne å bruke sekk da den ikke var stor nok til ny pc. Bruker en litt penere sekk fra day et birger et mikkelsen. Det skåner nakken og skuldrene også. 

Skrevet
tante grusom master of law skrev (18 minutter siden):

Jeg brukte bayswater i forrige jobben, men måtte begynne å bruke sekk da den ikke var stor nok til ny pc. Bruker en litt penere sekk fra day et birger et mikkelsen. Det skåner nakken og skuldrene også. 

Det skjedde meg også, men jeg forlangte ny pc (brukte andre argument enn veska 🤣).

Skrevet
HeiteH skrev (1 time siden):

Det skjedde meg også, men jeg forlangte ny pc (brukte andre argument enn veska 🤣).

Hahaha! Utolig bra! 

Skrevet

Jeg har to ulike fra Spikes&Sparrow.

Elsker de skinnveskene 🤩

Anonymkode: 567a6...6ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ok, hvilken sekk har du da?

Helt vanlig pc sekk. Skikkelig usexy sak men jeg reiser mye i jobb og det er mye greiere med en sekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...