Gå til innhold

Hvor mange dager borte fra en på 16 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager kan en mor være borte fra sitt barn på 16 mnd, mens barnet er sammen med sin far? "Kan" som i innenfor det som er anbefalt. Jeg finner bare artikler om barnevakt, og faren er jo ikke akkurat en barnevakt. 

Anonymkode: d966b...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker så lenge unger er sammen far så er det opp til deg. Men hos enn annen enn mor og far så er det optimale. Antall timer i forhold til antall mnd barnet er. Så i ditt tilfelle 16 timer bort i fra mor og far.

Anonymkode: 7014c...d2c

Skrevet

Med mann som jobber offshore blir slike spørsmål litt absurde. Barnet er sammen med en av sine omsorgspersoner og da kan den andre være borte så lenge det er nødvendig. 

Anonymkode: d2399...f16

Skrevet

Jeg synes det kommer litt an på, f.eks. om barnet er vant til at far også legger om kvelden, eller om det alltid er moren som gjør det..Hvis barnet allerede er vant til at mor er borte litt av og til så er det jo annerledes enn om det er aller første gang. Hvis du ikke har vært noe særlig borte før er det sikkert lurt om du tar deg noen kortere turer ut først, lar far ta kveldsstell og legging og så øker på litt, ikke starte med å være borte en langhelg hvis det er første gangen.

Anonymkode: d1093...d26

Skrevet

Så lenge barnet er sammen en av foreldrene så teller man vel ikke. 
Når det er sagt så tenker jeg det skal være jobb/studier om man et lengre borte enn 3-4 dager.

Presiserer det er mitt synspunkt, ingen fasit eller normal standard for foreldre. I håp om å slippe unna krangel. 😂

Anonymkode: f50f0...1c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så lenge barnet er sammen en av foreldrene så teller man vel ikke. 
Når det er sagt så tenker jeg det skal være jobb/studier om man et lengre borte enn 3-4 dager.

Presiserer det er mitt synspunkt, ingen fasit eller normal standard for foreldre. I håp om å slippe unna krangel. 😂

Anonymkode: f50f0...1c2

Jeg skjønner ikke dette med å skille mellom jobb og fritid når man er borte fra barna. For dem spiller det da ingen rolle om det er nødvendig fravær eller ikke. 

Anonymkode: d2399...f16

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker så lenge unger er sammen far så er det opp til deg. Men hos enn annen enn mor og far så er det optimale. Antall timer i forhold til antall mnd barnet er. Så i ditt tilfelle 16 timer bort i fra mor og far.

Anonymkode: 7014c...d2c

Det var da vel hysterisk. Er helt vanlig at 1 åringer er på overnatting hos besteforeldre,eller er en helg hos pappaen om foreldrene er gått fra hverandre.

Anonymkode: 96f49...bc8

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Hvor mange dager kan en mor være borte fra sitt barn på 16 mnd, mens barnet er sammen med sin far? "Kan" som i innenfor det som er anbefalt. Jeg finner bare artikler om barnevakt, og faren er jo ikke akkurat en barnevakt. 

Anonymkode: d966b...f13

her var han alene med far i 14 dager når han var 14 mnd, ingenting ble galt for det. Far er like mye foreldre som mor

Anonymkode: 25080...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...