Anonym bruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Jeg er som regel en rolig person som ikke blir noe særlig lett sint. Men jeg husker en gang i mitt liv hvor jeg faktisk ble helt sinnssykt rasende og klikket fullstendig i vinkel, og det var faktisk for bare et halvt år siden. Nå skal dere få høre: Jeg er bergenser, oppvokst i bydelen Fana. Jeg er superfan av fotballaget Brann, akkurat som en ekte bergenser. Jeg rett og slett digger Brann! Ingen er større fan av Brann enn jeg. Jeg har så og si vært på omtrent alle kampene deres. Desember 2021 skjedde det som ikke skulle skje. Brann tapte mot Jerv og mistet sin plass i Eliteserien... 😞 Jeg hadde gledet meg til denne kampen lenge på forhånd. Planen var at jeg skulle reise til Oslo og sitte på tribunen på Itility Arena og se kampen live, men jeg ble smittet av covid-19 og måtte se kampen hjemmefra i karantene. Jeg var kjempespent rett før kampen begynte. Jeg hadde rigget meg til med potetgull, smågodt og øl. Men så skjedde verdens største katastrofe! Brann tapte mot Jerv og rykket ned fra Eliteserien til OBOS-ligaen! For en forferdelig tragedie! For en så stor Brann-supporter som meg var dette det verste, grusomste, sinteste, tristeste, mest skuffende, mest deprimerende øyeblikket i hele mitt liv! Jeg ble rasende! Jeg ble helt forferdelig, grusomt, sinnssykt sint!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬 Jeg reiste meg for opp fra sofaen og slang både ølflasken og smågodtskålen rett i gulvet sånn at det knuste! Jeg sparket flere ganger i sofaen mens jeg brølte masse drithøyt! Jeg bannet og kjeftet! Så stormet jeg inn i kjøkkenet og slang både tallerkener og glass rett i gulvet sånn at det knuste! Også knuste jeg både mikrobølgeovnen med en hammer! Jeg låste meg selv inne på toalettet, og der inne brukte jeg hammeren til å knuse både badekaret og dusjhodet før brast jeg i gråt! Jeg hylgren som en liten skrikerunge mens jeg slo og sparket rundt meg! Og jeg bannet, masse! Sikkert 1000 stygge og grove banneord som kom ut av kjeften min rett etter hverandre! Huff, så sint har jeg aldri vært før... Kjenner jeg blir sint og skuffet fortsatt når jeg tenker på Brann-nederlaget for et halvt år siden. Jeg angret etter hvert på mitt voldsomme utbrudd. Jeg følte meg utrolig barnslig, og alt jeg hadde knust og ødelagt måtte jeg rydde vekk og erstatte. Det var min dramatiske sintehistorie. Vil dere også dele deres historie om en gang dere klikket i vinkel? Anonymkode: 8f303...577
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Seriøst....??? Det var Brann det var snakk om altså.... Ingenting å ta på vei for.... Anonymkode: 0c723...89f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Jeg håper du ikke hadde barn i nærheten? Du skriver: "For en så stor Brann-supporter som meg var dette det verste, grusomste, sinteste, tristeste, mest skuffende, mest deprimerende øyeblikket i hele mitt liv!" Dette får meg til å tenke at du tross alt har vært heldig hittil i livet, om dette er det verste du har opplevd i livet ditt. Hadde jeg reagert så sterkt på en slik ting, da hadde jeg faktisk blitt så skremt av meg selv at jeg nok hadde søkt fagfolk for å nøste i hvorfor jeg ikke greide å oppføre meg rasjonelt og ble materielt voldelig. Jeg klikket i vinkel på en kollega i 2007, tror jeg det var. Hun brøt loven, trakasserte, var faglig inkompetent, og forsøkte å overbevise den konfliktskye ledelsen om at jeg skulle pålegges å gjøre noe som ville vært både uetisk og trolig et lovbrudd og som kunne ført til at jeg i verste fall mistet min autorisasjon. Etter måneder med trakassering som kulminerte i hennes krav om at jeg skulle pålegges å gjøre ting på en måte som ville vært lovbrudd, og hun nektet å høre på saklige motargument, kastet jeg meg halvveis over møtebordet og dundret knyttneven i bordet foran henne og brølte NEI! Hun var i tillegg til alt annet psykopat og ødela hele arbeidsplassen før hun sluttet, mer enn halvparten av de som jobbet der sluttet på et halvt år etter jeg sa opp. Anonymkode: 34a53...1c0
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg er som regel en rolig person som ikke blir noe særlig lett sint. Men jeg husker en gang i mitt liv hvor jeg faktisk ble helt sinnssykt rasende og klikket fullstendig i vinkel, og det var faktisk for bare et halvt år siden. Nå skal dere få høre: Jeg er bergenser, oppvokst i bydelen Fana. Jeg er superfan av fotballaget Brann, akkurat som en ekte bergenser. Jeg rett og slett digger Brann! Ingen er større fan av Brann enn jeg. Jeg har så og si vært på omtrent alle kampene deres. Desember 2021 skjedde det som ikke skulle skje. Brann tapte mot Jerv og mistet sin plass i Eliteserien... 😞 Jeg hadde gledet meg til denne kampen lenge på forhånd. Planen var at jeg skulle reise til Oslo og sitte på tribunen på Itility Arena og se kampen live, men jeg ble smittet av covid-19 og måtte se kampen hjemmefra i karantene. Jeg var kjempespent rett før kampen begynte. Jeg hadde rigget meg til med potetgull, smågodt og øl. Men så skjedde verdens største katastrofe! Brann tapte mot Jerv og rykket ned fra Eliteserien til OBOS-ligaen! For en forferdelig tragedie! For en så stor Brann-supporter som meg var dette det verste, grusomste, sinteste, tristeste, mest skuffende, mest deprimerende øyeblikket i hele mitt liv! Jeg ble rasende! Jeg ble helt forferdelig, grusomt, sinnssykt sint!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬 Jeg reiste meg for opp fra sofaen og slang både ølflasken og smågodtskålen rett i gulvet sånn at det knuste! Jeg sparket flere ganger i sofaen mens jeg brølte masse drithøyt! Jeg bannet og kjeftet! Så stormet jeg inn i kjøkkenet og slang både tallerkener og glass rett i gulvet sånn at det knuste! Også knuste jeg både mikrobølgeovnen med en hammer! Jeg låste meg selv inne på toalettet, og der inne brukte jeg hammeren til å knuse både badekaret og dusjhodet før brast jeg i gråt! Jeg hylgren som en liten skrikerunge mens jeg slo og sparket rundt meg! Og jeg bannet, masse! Sikkert 1000 stygge og grove banneord som kom ut av kjeften min rett etter hverandre! Huff, så sint har jeg aldri vært før... Kjenner jeg blir sint og skuffet fortsatt når jeg tenker på Brann-nederlaget for et halvt år siden. Jeg angret etter hvert på mitt voldsomme utbrudd. Jeg følte meg utrolig barnslig, og alt jeg hadde knust og ødelagt måtte jeg rydde vekk og erstatte. Det var min dramatiske sintehistorie. Vil dere også dele deres historie om en gang dere klikket i vinkel? Anonymkode: 8f303...577 Heia Jerv!💛💙 Brann suger! Anonymkode: 45162...742
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Oj, jeg har aldri klikket i vinkel ser jeg🙈. Har sagt fra så hatten passet og ørene flagret til en student og sjefen en gang, etter mye mas og til slutt fornærmelser. Det er min verste "klikk i vinkel". Anonymkode: c9f4d...75c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 "Byen er Bergen og laget er Bånn..." Anonymkode: 4754e...4f9
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Bergensere er følsomme sjeler. Jeg kjenner en person, brannsuporter som gikk på kampene med magevondt. Hun var så spent før hver kamp at det satte seg som en stein i magen. Det endte med at hun sluttet å gå på kamp, også leser hun avisen når kampen er ferdig. 😅 Anonymkode: 701f1...32e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 Hmmm husker egentlig ikke er en om kan klikke en god del og ganske ofte. Aldri slik ts da. Ødelegge ting er ikke helt meg for å si det sånn. Men jeg kan klikke fullstendig på mannen da. Kan bli sinnsykt voldelig og. Det er utrolig sjeldent da. Og absolutt ikke uten gooood grunn. Husker faktisk ikke sist det er så lenge siden. Den verste var vel når han hadde gått bak ryggen min hvor hans mor hadde preppet hode hans full av dritt om meg. At jeg ville stjele pengene hans , utnyttet han osv. Det endte med at jeg kom hjem glad og fornøyd og ble møtt av en mann som basically ville slå opp med meg. Da klikket det for meg. Først spurte jeg jo hav som hadde skjedd han sa selvsagt ingenting. Så fortsatte han med å hisse meg opp og fortelle meg hvor udugelig jeg var. Det var vanskelig å tilgi må jeg innrømme. 4 år senere og jeg er fortsatt like lei meg over det. Anonymkode: 6afcd...794
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 Aldri etter at jeg ble voksen, faktisk. Er 41 år. Anonymkode: 99ecb...8be
Pobie Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 Aldri klikket slik at jeg har rasert hele huset mitt. Var vel litt over ett år siden at jeg konfronterte ei dame som la seg etter mannen min og lånte masse penger av meg som hun så nektet å betale tilbake, pluss masse annet drama. Bet det i meg i ett år før det fordi jeg prøvde å få henne til å betale meg tilbake, men ifjor innså jeg endelig at hun aldri kom til å gjøre det så da slapp jeg ut all frustrasjon og sinne på én gang.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Heia Jerv!💛💙 Brann suger! Anonymkode: 45162...742 Anonym bruker skrev (8 timer siden): "Byen er Bergen og laget er Bånn..." Anonymkode: 4754e...4f9 Vet dere hva? Nå fornærmet dere meg! Fy skamme dere!!! HI Anonymkode: 8f303...577
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vet dere hva? Nå fornærmet dere meg! Fy skamme dere!!! HI Anonymkode: 8f303...577 Jeg fornærmet deg?! Jeg kan ikke noe for at fotballaget i Bergen spiller så dårlig. Anonymkode: 4754e...4f9
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 Da mannen min kastet to søppelsekker med helt brukende klær som jeg ikke hadde fått på plass etter at vi flyttet. Vi var ute da jeg oppdaget det så jeg kunne ikke skjelle høyt, men jeg var så sint at jeg trodde hodet skulle eksplodere. Han ble bekymret for om jeg fikk hjerteinfarkt. Å ramponere et hus pga at fotballaget tapte er jo helt uhørt, og skjer ikke normale folk. Anonymkode: a9fd3...50b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 Det er ikke å klikke i vinkel, hi. Det er alvorlig psykisk sykdom. Anonymkode: 937f3...c73
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #15 Skrevet 17. mai 2022 Hjelp, du er jo helt skrudd i huet. Anonymkode: baf73...73c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #16 Skrevet 17. mai 2022 Herregud! Klikke vinkel over Brann? 😂 haha Brann er jo dritt dårlig! hilsen en bergenser fra dalen 👊🏽 Anonymkode: 8bf54...ca8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #17 Skrevet 17. mai 2022 Det må være trolleinnlegg. Det går virkelig ikke ann å reagere slik. Anonymkode: 2a97e...6e0
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #18 Skrevet 17. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vet dere hva? Nå fornærmet dere meg! Fy skamme dere!!! HI Anonymkode: 8f303...577 Du ber om det, klikk i vinkel nå. Kast glass i veggen som en skikkelig dramaqueen. Anonymkode: 45162...742
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #19 Skrevet 17. mai 2022 Det er underholdende å se hvor rystet noen blir her. Giiid, det går da viiiirkelig ikke an å oppføre seg sliiiik! Ei venninne knuste hele leiligheten i kjærlighetssorg. Regner med at samme mekanismer satte inn her. Jeg klikker ikke på den måten selv, jeg har det mest i kjeften. Har hørt folk som enda husker hva jeg sa for 20 år siden. Anonymkode: 1fbe7...219
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #20 Skrevet 17. mai 2022 😂 Jeg hadde en annen definisjon på å klikke i vinkel før jeg leste din. Festlig! Jeg kastet en kopp i hodet på min søster for ca 25 år siden. Hun mente jeg var gal i hodet og kjenner på den kommentaren enda. Ellers er jeg ekstremt morgengretten og står jeg ikke opp før resten av gjengen for litt sukker og kaffe så kjefter jeg mye altså. Anonymkode: 8a5ab...df7
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #21 Skrevet 17. mai 2022 Altså, vi har tydeligvis to ulike definisjoner på det å klikke i vinkel. Jeg ville kaldt dette for «psykisk ustabil person som trenger kurs i sinnemestring». Det du gjorde var veldig merkelig oppførsel av en edru person hvor fotballlaget tapte. Aldri hørt om noe lignende. Anonymkode: 5364b...700
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #22 Skrevet 17. mai 2022 Hvis det er din definisjon av å klikke i vinkel, vel da har det aldri skjedd meg. Jeg er også bergenser. Du får heie på kvinnelaget. De vinner kamper og leder toppserien. Herrelaget er en helt annen historie. Anonymkode: 8ede8...51f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2022 #23 Skrevet 17. mai 2022 Jeg har klikka én gang. Det var da jeg dro på overraskelses besøk til samboeren min. Han ukependla en periode og hadde hybel på arbeidsstedet. Jeg avspaserte et par dager og fløy for å overraske han. Jeg ringte på døra og istedenfor glede så jeg et glimt av panikk. Vi gikk inn på hybelen og han prøvde diskret å legge ned et bilde som sto på ei hylle. Jeg så det. og jeg så at dama på bildet ikke var meg. Det var andre gangen jeg tok han i å være utro, og vi hadde lagt ned mye tid på det jeg trodde var å bygge opp tilliten i forholdet igjen. Da gikk jeg fra vettet. Sparka, slo, kasta det jeg fikk tak i på han, hylte og skreik. Det varte i to minutter. Så ble jeg iskald. Tok sakene mine. Informerte han om at det var slutt for godt. La igjen ringen min og gikk. Anonymkode: e64c9...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå