Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #26 Skrevet 15. mai 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Jeg har et hus til min disposisjon hvor alt interiør er fra 50-tallet. Huset har stått ubebodd på gårdstunet de siste 20 årene, men er blitt brukt av slektninger på besøk og blitt leid ut også, da beliggenheten er ideel ift sjøen og landlig, men likevel bare en knapp halvtime til nærmeste by. Jeg eier dette lille huset og har beholdt 50-tallstilen med gardiner og alt fordi jeg syns det gir et helhetlig og gjennomført inntrykk. Det er selvfølgelig moderne tv og internett samt moderne vaskemaskin pluss oppvaskmaskin ( på grunn av mange mennesker som er ut og inn som leietagere) Alt annet er helt i 50-tallsstil. Nå feirer en venninne år, og hun elsker dette huset og hele 50-tall livsstilen. Jeg vil derfor at vi arrangerer fest her, og at vi første kvelden blir hentet av tre amcars og kjørt litt rundt i byen. Dagen etter kjører de oss på picknick ved en fin strand med gressbakke hvor sjåførene og vi koser oss med god mat og drikke ( de som kjører drikker kaffe selvfølgelig, vi andre vin og eventuellt annet) Så blir vi kjørt tilbake og koser oss med god middag i huset før hjemreise søndag. Dette koster oss kun bensin og det blir ca 300 på hver. Jeg ordner mat og alt annet fordi jeg har folk som gjør dette som gjentjenester. De med amcars kommer ti mil for å bidra, så klart de må få dekket utgifter. Det var også alt de ville ha for. Nå blir vi 12 damer, men nå syns tre ab dem at dette blir flaut. At det blir alt for harry å kjøre til nærmeste by, og vil ikke bli sett sånn. Jeg syns det er kjipt da bursdagsbarnet helt klart ville ha syntes det var helt topp. De tre som ikke vil har lyst til å trekke seg. Hva bør jeg gjøre da? Droppe byturen sånn at alle er med, eller inkluderer byturen med vi som vil for bursdags"barnets" skyld? Anonymkode: 4f385...3ac Så fin venninne du er! ❤️ De tre får tåle det, eller holde seg hjemme. Jeg er ikke spesielt fan av det tiåret, men jeg hadde blitt med på tur, ikke kommet med kommentarer, og gledet meg med dere. Det er det venner gjør. Hva så om det ikke er deres kopp te? Nei, feir som planlagt. Bursdagsbarnet først. 😊😊Du får fortelle dem det. Anonymkode: 34be6...ef4
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2022 #27 Skrevet 15. mai 2022 Jeg hadde hatet det å kjøre rundt i bilene, og generelt sett er jeg heller ikke glad i utkledning (det er ikke min type stil, så jeg har ikke slike klær). MEN jeg ville selvsagt holdt alt dette for meg selv. Jeg hadde tenkt at det er bursdagsbarnet som skal gledes, og da spiller det ingen rolle hva jeg liker eller ikke liker. Jeg klarer å være med på ting jeg synes er pyton. God feiring! Anonymkode: 34b05...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå