Gå til innhold

Syns dere dette blir for harry i feiring av venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et hus til min disposisjon hvor alt interiør er fra 50-tallet. Huset har stått ubebodd på gårdstunet de siste 20 årene, men er blitt brukt av slektninger på besøk og blitt leid ut også, da beliggenheten er ideel ift sjøen og landlig, men likevel bare en knapp halvtime til nærmeste by. Jeg eier dette lille huset og har beholdt 50-tallstilen med gardiner og alt fordi jeg syns det gir et helhetlig og gjennomført inntrykk. Det er selvfølgelig moderne tv og internett samt moderne vaskemaskin pluss oppvaskmaskin ( på grunn av mange mennesker som er ut og inn som leietagere) Alt annet er helt i 50-tallsstil.

Nå feirer en venninne år, og hun elsker dette huset og hele 50-tall livsstilen. Jeg vil derfor at vi arrangerer fest her, og at vi første kvelden blir hentet av tre amcars og kjørt litt rundt i byen. Dagen etter  kjører de oss på picknick ved en fin strand med gressbakke hvor sjåførene og vi koser oss med god mat og drikke ( de som kjører drikker kaffe selvfølgelig, vi andre vin og eventuellt annet)

Så blir vi kjørt tilbake og koser oss med god middag i huset før hjemreise søndag. Dette koster oss kun bensin og det blir ca 300 på hver. Jeg ordner mat og alt annet fordi jeg har folk som gjør dette som gjentjenester. De med amcars kommer ti mil for å bidra, så klart de må få dekket utgifter. Det var også alt de ville ha for. Nå blir vi 12 damer, men nå syns tre ab dem at dette blir flaut. At det blir alt for harry å kjøre til nærmeste by, og vil ikke bli sett sånn. Jeg syns det er kjipt da bursdagsbarnet helt klart ville ha syntes det var helt topp. De tre som ikke vil har lyst til å trekke seg. 

Hva bør jeg gjøre da? Droppe byturen sånn at alle er med, eller inkluderer byturen med vi som vil for bursdags"barnets" skyld? 

Anonymkode: 4f385...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om bursdagsbarnet elsker sånt hadde jeg helt klart beholdt innslaget. De som synes det blir "for pinlig og harry" (herregud, er de 14 år?) får komme til festen i huset og droppe byturen først.

Anonymkode: 578e3...06c

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Om bursdagsbarnet elsker sånt hadde jeg helt klart beholdt innslaget. De som synes det blir "for pinlig og harry" (herregud, er de 14 år?) får komme til festen i huset og droppe byturen først.

Anonymkode: 578e3...06c

Enig. Alltid noen som skal mene noe, men det er ikke de som har bursdag. Kjør på, jeg er sikker på det blir en uforglemmelig dag. 

Jeg synes ideen er skikkelig bra 👏🏻👏🏻

Anonymkode: 0a13a...3c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har et hus til min disposisjon hvor alt interiør er fra 50-tallet. Huset har stått ubebodd på gårdstunet de siste 20 årene, men er blitt brukt av slektninger på besøk og blitt leid ut også, da beliggenheten er ideel ift sjøen og landlig, men likevel bare en knapp halvtime til nærmeste by. Jeg eier dette lille huset og har beholdt 50-tallstilen med gardiner og alt fordi jeg syns det gir et helhetlig og gjennomført inntrykk. Det er selvfølgelig moderne tv og internett samt moderne vaskemaskin pluss oppvaskmaskin ( på grunn av mange mennesker som er ut og inn som leietagere) Alt annet er helt i 50-tallsstil.

Nå feirer en venninne år, og hun elsker dette huset og hele 50-tall livsstilen. Jeg vil derfor at vi arrangerer fest her, og at vi første kvelden blir hentet av tre amcars og kjørt litt rundt i byen. Dagen etter  kjører de oss på picknick ved en fin strand med gressbakke hvor sjåførene og vi koser oss med god mat og drikke ( de som kjører drikker kaffe selvfølgelig, vi andre vin og eventuellt annet)

Så blir vi kjørt tilbake og koser oss med god middag i huset før hjemreise søndag. Dette koster oss kun bensin og det blir ca 300 på hver. Jeg ordner mat og alt annet fordi jeg har folk som gjør dette som gjentjenester. De med amcars kommer ti mil for å bidra, så klart de må få dekket utgifter. Det var også alt de ville ha for. Nå blir vi 12 damer, men nå syns tre ab dem at dette blir flaut. At det blir alt for harry å kjøre til nærmeste by, og vil ikke bli sett sånn. Jeg syns det er kjipt da bursdagsbarnet helt klart ville ha syntes det var helt topp. De tre som ikke vil har lyst til å trekke seg. 

Hva bør jeg gjøre da? Droppe byturen sånn at alle er med, eller inkluderer byturen med vi som vil for bursdags"barnets" skyld? 

La de trekke seg. Slike folk er ikke gøyale å ha på fest i det hele tatt. 

Skrevet

Ble glad for svar her, for jeg ble litt skuffet over at de tre skulle være så sære i forhold til dette. De som kjører disse amerikanske bilene har det som en lidenskapelig hobby og det er vanlig i byen de kommer fra. Veldig hyggelig av dem å ville stille opp også! Det er flotte biler, så jeg syns det er så hyggelig for hun som feirer år. Da får nok de tre som ikke vil være med kanskje bare være hjemme eller i huset da. Selv om jeg syns det er unødvendig å være så snobbete på en teit måte. Se burde jo tenkt på hun som feirer bursdag. 

Skrevet

Jeg synes det høres veldig kult og morsomt ut. Jeg hadde blitt glad om mine venner dro i gang noe sånt og alt jeg trengte å gjøre var å møte opp og ha det koselig.

Skrevet

Dette var jo et kjempefint og gjennomtenkt opplegg. Hadde blitt helt rørt hvis jeg var din venninne. De tre som syns dette er pinlig er teite.

Skrevet

Det her høres jo helt fantastisk ut. Og du er virkelig en god venninne som gjør dette. De som synes dette er flaut, er de som er rare. 

Anonymkode: 9ecd0...a46

Skrevet

Så hyggelige tilbakemeldinger her! Da satser jeg på dette og vi som er positive stiller ihvertfall opp.

Da må jeg bare finne ut hva som var festmat på 50-tallet så det blir så gjennomført som mulig :)  

Skrevet

Og jeg bare drømmer om kjolen jeg skulle gått med🤩 Det høres så fint ut! Jeg ville absolutt vært med, kjedelige de som er så selvhøytidelige at de er opptatt av å bli flaue!

Skrevet

Det hadde jeg lett blitt med på selvom 50 tallet ikke er min stil. Det høres nydelig gjennomført ut, og så GØY å bli henta av slike biler og ha det så utrolig koselig som det høres ut som dere kommer til å ha det!

Anonymkode: 317a4...1e8

Skrevet

Sånn vil jeg også feire min 40-årsdag!! Kjipe folk som syns dette blir harry!

Anonymkode: a7d73...322

Skrevet

Om de syns det er flaut å kjøre rundt i bil kan du si de kan komme til middag. 

Jeg syns dette hørtes helt topp ut. Ikke noe som er helt meg, men det er jo det som gjør det litt morsomt. Noen voksne har glemt å ha det litt gøy og bryr seg for mye om hva andre evt skal synes om dette, jeg tror slike mennesker går glipp av mye gøy. Jeg tenker også dere får det mye gøyere om de tre som syns dette er flaut ikke blir med på bilturen, de vil nok legge en liten demper på dette. Men om de kommer til middag og det andre så kan dere alle få en topp tid sammen.

Anonymkode: 88e75...9ba

Skrevet

For en flott bursdagsfeiring hun kommer til å få! Heldige dama, jeg kommer gjerne  😅

Anonymkode: 8ec09...d3d

Skrevet

Kult og gjennomført tema, helt i tråd hva jubilanten liker. Det er hva bursdagsbarnet liker som skal stå i fokus her, ikke for noen surmagra kjerringer som er redd for å gå en millimeter utenfor komfortsonen. 

Skrevet
Elizabeth skrev (3 timer siden):

La de trekke seg. Slike folk er ikke gøyale å ha på fest i det hele tatt. 

True that. Når en runder 50 er det like greit å la snerpene sitte i sin tidsriktige sofa for seg selv uansett, så kan de holde surmulingen for seg selv 👌🏻

Anonymkode: 0a13a...3c7

Skrevet

Det høres ut som en kjempefin feiring som er helt tilpasset jubilanten. Drit i de tre som er så altfor opptatt av hva andre kanskje muligens måtte tenke, og kjør på!

Jeg hadde kommet.

Skrevet

Lov oss at du gjennomfører dette, HI! Enig med de andre her, dette er gjennomført med stor omtanke. De som ikke vil være med på biltur, de får heller være i huset og greie seg selv den tiden dere er borte, eller om de ikke er fornøyd med det heller, bare la være å komme.

Kos dere masse!

:skya::duskedame:

Anonymkode: c9f0e...ffe

Skrevet

Takk for kjempehyggelige tilbakemeldinger. Vi gjør som først planlagt,og de slenger seg nok på Istedenfor å sitte i huset. Vil de det, så får de bare gjøre det da. Vi andre gleder oss ihvertfall, mest fordi vi vet hun som fyller år vil like dette,så det blir nok en fin helg! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Takk for kjempehyggelige tilbakemeldinger. Vi gjør som først planlagt,og de slenger seg nok på Istedenfor å sitte i huset. Vil de det, så får de bare gjøre det da. Vi andre gleder oss ihvertfall, mest fordi vi vet hun som fyller år vil like dette,så det blir nok en fin helg! 

Jeg tenker de som er skeptiske egentlig trenger å pushes litt på sin komfortsone. Pass på at du plasserer hver av de tre i hver sin bil, i baksetet. Da er de litt skjermet, og så blir de positivt påvirket av alle andre i hver sin bil, istedenfor å påvirke hverandre negativt i samme bil. Du kan jo bare bestemme bilfordelingen på forhånd, slik at det blir godt fordelt.

Tror dere kommer til å få det kjempefint :)

Anonymkode: c9f0e...ffe

Skrevet

Jeg er fra den andre siden, er en av de som nok synes at det hadde vært litt kleint. men jeg hadde aldri forventet eller ønsket at planer skulle endres bare fordi jeg er litt sær. Gjennomfør dette med god samvittighet, dere kommer til å få det kjempefint.

Anonymkode: ec0fd...38c

Skrevet

Jeg kunne synes det var litt flaut, fordi jeg ikke er så glad i oppmerksomhet. 

MEN, jeg vet samtidig at hvis verden bestod av kun folk som meg ville det blitt kjedelig. 

Også synes jeg det er vanvittig slemt og dårlig folkeskikk å kritisere noe andre har planlagt. Da måtte det vært type stripping på karl Johan.

Anonymkode: 0f0c4...42a

Skrevet

Fantastisk plan! 

Anonymkode: 0ec5a...b99

Skrevet

Høres kjempegøy ut- og aller viktigst, jubilanten vil like det. Det er det som teller! 😊

Skrevet

Jeg forstår at noen føler det blir for flaut å kjøre rundt å vise seg frem i byen i de ekstremt forurensende bilene, me. Med unntak av bilbruken. Synes jeg opplegget høres topp ut.

Anonymkode: c4e3c...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...