Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Skal lage suksess5erte, men sist varmet jeg ikke sausen lengenok så den ble rennende fordi jeg er redd for at den skal skille seg. Men hvordan ser jeg det? Anonymkode: f6312...213
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Den blir kornete, grynete liksom. Men har aldri opplevd det med suksessterte. Bare ikke la den førskole liksom. Ha max medium temperatur så den blir varm, men ikke boblekoker. Anonymkode: bf588...4a1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Sjekker opplysninger om sivilstatus i folkeregisteret 🤣. Sorry, måtte bare Anonymkode: 399fc...488
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Den blir kornete, grynete liksom. Men har aldri opplevd det med suksessterte. Bare ikke la den førskole liksom. Ha max medium temperatur så den blir varm, men ikke boblekoker. Anonymkode: bf588...4a1 Så jeg vil garantert merke det altså? Skal levere kaka fra meg så må være sikker. Kremen ble tykkere denne gangen, men det kokte ikke som jeg så. Trodde den var skilt seg men det var visst bare luftbobler 😅 Anonymkode: f6312...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå