Gå til innhold

Avlyse sykebesøk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en far som har blitt operert for kreft for snart 1 uke siden. Planen var å reise på besøk til han på søndag med søsteren min. Er en reisevei på tre timer.
Mannen jobber, men vi har fått ordnet barnevakt til sønnen vår. Nå har både sønnen min og barnevakten blitt syke. 

Jeg tenker jeg må avlyse, mens søsteren min mener mannen kan være hjemme med sykt barn. Men blir ikke det helt feil? Hun mener at det er egne regler når noen i familien er syk. Noen som vet? 

Anonymkode: 93b9b...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker mannen din kanvære hjemme med sykt barn dag, og du kan reise å besøke faren din. Tenker ikke det skal være et problem, eller krever arb giver til mannen din at du må være hjemme med barnet siden det er på en søndag? 

Anonymkode: 7ccd2...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart til at jeg avlyste. Arbeidsgiveren til mannen er ganske «steil». Er som regel jeg som er hjemme om barnet vårt er sykt også. Orker ikke noe styr i ettertid.

Anonymkode: 93b9b...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 15.5.2022 den 12.24):

Vart til at jeg avlyste. Arbeidsgiveren til mannen er ganske «steil». Er som regel jeg som er hjemme om barnet vårt er sykt også. Orker ikke noe styr i ettertid.

Anonymkode: 93b9b...912

Synd at dere lar dere styre av en tullete arbeidsgiver.

Anonymkode: 82417...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke krav på fri fordi  barnevakt er syk men kona di har fri... selv om hun har andre planer.. Du har krav på fri om Kona di blir dritsyk.... Men på helg så skal det litt til for å bruke sykt barn dag.

Anonymkode: 16dc2...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...