Gå til innhold

Hva betaler du for maler pr time? SYYYYYKE priser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan få maler for kr 450 per time pluss moms. Dette er i Stavanger. I dag mottok jeg tilbud på en malerjobb hvor de ville ha kr 550 000,- for å male huset! Det er jo mer enn et årsverk! Dette bruker de 10 dager på! Hva feiler håndtverker(bransjen) ?

Anonymkode: c4b11...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre dere har et enormt hus, så synes jeg 10 dager høres veldig lang tid ut. Jeg har malt et hus selv med 2 strøk, og hadde før det kun malt et soverom. Og jeg brukte ikke 10 dager på det, ikke i nærheten en gang. 

Her bor jeg i halvparten av tomannsbolig på 120 m2, og de ble malt for 2 år siden. Da var de 1-2 personer, og da tok de strøk en på en dag, da hele tomannsboligen, og strøk 2 dagen etter. 

Anonymkode: 2b4ce...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Med mindre dere har et enormt hus, så synes jeg 10 dager høres veldig lang tid ut. Jeg har malt et hus selv med 2 strøk, og hadde før det kun malt et soverom. Og jeg brukte ikke 10 dager på det, ikke i nærheten en gang. 

Her bor jeg i halvparten av tomannsbolig på 120 m2, og de ble malt for 2 år siden. Da var de 1-2 personer, og da tok de strøk en på en dag, da hele tomannsboligen, og strøk 2 dagen etter. 

Anonymkode: 2b4ce...4b2

Glemte å si at dette gjelder vinduskarmene. Jeg er helt forferdet! For DEN prisen, ville det ha lønnet seg å BYTTE alle vinduskarmer, inkludert vindu.

Anonymkode: c4b11...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Dette klarer du selv.

Anonymkode: 2e118...030

Ja, faktisk. 

Anonymkode: c4b11...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette klarer du selv.

Anonymkode: 2e118...030

Det der er faktisk en stygg kommentar. 

Du aner ikke om HI er syk e.l. Vits i trykke andre ned? 

Hi

Jeg hadde fått ungdommer til å male. 

Faren min ga 10 000 for at to skulle male huset. Tror de fikk 5 000 kr hver, maks 10 000 kr hver. 

2 strøk, brukte kanskje en uke, tok litt nå og da. 

Anonymkode: 200ef...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Jeg betalte 45.000 for at det kom en kar og sparkla vegger og tak, og malte 3 strøk. Det var inkludert alt materiale som ble brukt, også maling. Han brukte 3 dager (ikke mange timene) på å sparkle og 3 dager på å male. Riktignok i 2018, men dog 

Anonymkode: 781d1...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg betalte 45.000 for at det kom en kar og sparkla vegger og tak, og malte 3 strøk. Det var inkludert alt materiale som ble brukt, også maling. Han brukte 3 dager (ikke mange timene) på å sparkle og 3 dager på å male. Riktignok i 2018, men dog 

Anonymkode: 781d1...d89

Glemte å si det var stue og kjøkken. 

Anonymkode: 781d1...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Anonym bruker skrev (På 11.5.2022 den 0.49):

Glemte å si at dette gjelder vinduskarmene. Jeg er helt forferdet! For DEN prisen, ville det ha lønnet seg å BYTTE alle vinduskarmer, inkludert vindu.

Anonymkode: c4b11...b9a

Selv om foringer og jerikt er dyrt så ja, bare å bytte. Da kan du sjekke at det er godt isolert med det samme.. Herre for en pris. 

Anonymkode: 78219...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...