Gå til innhold

Hva betaler du for maler pr time? SYYYYYKE priser?

Anbefalte innlegg

Jeg kan få maler for kr 450 per time pluss moms. Dette er i Stavanger. I dag mottok jeg tilbud på en malerjobb hvor de ville ha kr 550 000,- for å male huset! Det er jo mer enn et årsverk! Dette bruker de 10 dager på! Hva feiler håndtverker(bransjen) ?

Anonymkode: c4b11...b9a

Fortsetter under...

Med mindre dere har et enormt hus, så synes jeg 10 dager høres veldig lang tid ut. Jeg har malt et hus selv med 2 strøk, og hadde før det kun malt et soverom. Og jeg brukte ikke 10 dager på det, ikke i nærheten en gang. 

Her bor jeg i halvparten av tomannsbolig på 120 m2, og de ble malt for 2 år siden. Da var de 1-2 personer, og da tok de strøk en på en dag, da hele tomannsboligen, og strøk 2 dagen etter. 

Anonymkode: 2b4ce...4b2

Anonym bruker skrev (På 10.5.2022 den 21.51):

Med mindre dere har et enormt hus, så synes jeg 10 dager høres veldig lang tid ut. Jeg har malt et hus selv med 2 strøk, og hadde før det kun malt et soverom. Og jeg brukte ikke 10 dager på det, ikke i nærheten en gang. 

Her bor jeg i halvparten av tomannsbolig på 120 m2, og de ble malt for 2 år siden. Da var de 1-2 personer, og da tok de strøk en på en dag, da hele tomannsboligen, og strøk 2 dagen etter. 

Anonymkode: 2b4ce...4b2

Ekspander  

Glemte å si at dette gjelder vinduskarmene. Jeg er helt forferdet! For DEN prisen, ville det ha lønnet seg å BYTTE alle vinduskarmer, inkludert vindu.

Anonym bruker skrev (På 10.5.2022 den 21.54):

Dette klarer du selv.

Anonymkode: 2e118...030

Ekspander  

Det der er faktisk en stygg kommentar. 

Du aner ikke om HI er syk e.l. Vits i trykke andre ned? 

Hi

Jeg hadde fått ungdommer til å male. 

Faren min ga 10 000 for at to skulle male huset. Tror de fikk 5 000 kr hver, maks 10 000 kr hver. 

2 strøk, brukte kanskje en uke, tok litt nå og da. 

Anonymkode: 200ef...3be

• 8 måneder senere...

Annonse

Jeg betalte 45.000 for at det kom en kar og sparkla vegger og tak, og malte 3 strøk. Det var inkludert alt materiale som ble brukt, også maling. Han brukte 3 dager (ikke mange timene) på å sparkle og 3 dager på å male. Riktignok i 2018, men dog 

Anonymkode: 781d1...d89

Anonym bruker skrev (På 26.1.2023 den 21.04):

Jeg betalte 45.000 for at det kom en kar og sparkla vegger og tak, og malte 3 strøk. Det var inkludert alt materiale som ble brukt, også maling. Han brukte 3 dager (ikke mange timene) på å sparkle og 3 dager på å male. Riktignok i 2018, men dog 

Ekspander  

Glemte å si det var stue og kjøkken. 

• 11 måneder senere...
  Anonym bruker skrev (På 10.5.2022 den 22.49):

Glemte å si at dette gjelder vinduskarmene. Jeg er helt forferdet! For DEN prisen, ville det ha lønnet seg å BYTTE alle vinduskarmer, inkludert vindu.

Ekspander  

Selv om foringer og jerikt er dyrt så ja, bare å bytte. Da kan du sjekke at det er godt isolert med det samme.. Herre for en pris. 

Anonymkode: 78219...d51

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...