Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #26 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Nei, det vil ikke bli noe skippertak på 1 uke, det vil ikke hjelpe😅men noe må gjøres ja😂 Hi Anonymkode: 8ee38...ebc Jeg har ikke bunad, men mine pupper er det første som legger på seg (i tillegg til lårene), og det siste som mister vekt. Jeg har gått opp 6 kg fra i fjor sommer, og har nå begynt på veien ned igjen. Ikke fordi jeg er så stor, men fordi puppene blir så himla tunge å bære på. Men det siste som slipper, det er puppene, så jeg antar puppene mine ikke vil rikke seg i størrelse før jeg har gått ned 5,5 kg Lykke til Anonymkode: b7591...44d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #27 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Er den veldig stram over brystet? Hvis du er rundt eggløsning i syklusen nå, kanskje du har flaks og puppene strutter litt mindre på selve 17. mai? (Jaja, siste halmstrå altså, men en skal aldri si aldri) Anonymkode: 93437...3e9 Kan jo håpe, men jeg aner ikke når jeg har eggløsning siden jeg har spiral. Men vi får se😅 Anonymkode: 8ee38...ebc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #28 Skrevet 8. mai 2022 Inspirert av denne tråden så måtte jeg prøve min. Så nå priser jeg herren for værmeldingene for 17. mai. Da kan jeg bruke den som unnskyldning for manglende bunad. Samtidig som at jeg nå bruker dette som en motivasjon for å komme meg inn i bunaden til neste år 😅 Anonymkode: 3689d...f87
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #29 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Inspirert av denne tråden så måtte jeg prøve min. Så nå priser jeg herren for værmeldingene for 17. mai. Da kan jeg bruke den som unnskyldning for manglende bunad. Samtidig som at jeg nå bruker dette som en motivasjon for å komme meg inn i bunaden til neste år 😅 Anonymkode: 3689d...f87 Ja, får håpe det blir så varmt at man slipper å ha dårlig samvittighet for å bruke den Hi Anonymkode: 8ee38...ebc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #30 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ja, får håpe det blir så varmt at man slipper å ha dårlig samvittighet for å bruke den Hi Anonymkode: 8ee38...ebc En fordel til er at nå slipper jeg stresse med å få strøket bunadskjorta 😂 Anonymkode: 3689d...f87
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #31 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): En fordel til er at nå slipper jeg stresse med å få strøket bunadskjorta 😂 Anonymkode: 3689d...f87 Ja😂 Hi Anonymkode: 8ee38...ebc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #32 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Prøvde den i går, ble alt for stramt over brystene. Skjønner ikke, veier det samme som i fjor, men noe har skjedd over brystene. Dritt altså, da må jeg gjøre noe, må ned i vekt. Er bare så vanskelig å holde seg der, kroppen min står på stedet hvil 77 kg, går ikke mer opp, vanskelig å gå ned og holde seg der. Jaja, dagens sukk. Anonymkode: 8ee38...ebc Periodisk faste med 16:8 frem til 17.mai? Anonymkode: 6ea75...478
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #33 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Periodisk faste med 16:8 frem til 17.mai? Anonymkode: 6ea75...478 Hvordan funker det? Kan google, vet det, men gidder ikke nå😂 Hi Anonymkode: 8ee38...ebc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #34 Skrevet 8. mai 2022 Denne i stram versjon ble redningen for puppene i bunaden: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0988643001.html Med vanlige bh’er var det håpløst å få på vesten, men det fungerte fint med denne. Hold’in truse i tillegg så gikk det merkelig nok bra. Anonymkode: 8f228...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå