Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Hvordan gikk det og hvordan gikk du frem? I dette tilfellet er det ikke feilbehandling, men uakseptabel oppførsel fra en lege som dekket inn for fastlege grunnet sykdom. Skjelte ut en pasient for noe pasienten ikke har noe med å gjøre. Helt uhørt oppførsel. Tenker at dette må varsles så ikke legen kan gjøre dette ovenfor flere, som er hensikten med å klage det inn. Anonymkode: aeebf...8a5
Tone77 Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan gikk det og hvordan gikk du frem? I dette tilfellet er det ikke feilbehandling, men uakseptabel oppførsel fra en lege som dekket inn for fastlege grunnet sykdom. Skjelte ut en pasient for noe pasienten ikke har noe med å gjøre. Helt uhørt oppførsel. Tenker at dette må varsles så ikke legen kan gjøre dette ovenfor flere, som er hensikten med å klage det inn. Anonymkode: aeebf...8a5 Du ringer fylkeslegen å varsler.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Tone77 skrev (1 time siden): Du ringer fylkeslegen å varsler. Takk for svar. Finner kun på nett at du skal varsle den du klager på og ved uenighet skal det til statsforvalter. Da ringer jeg de til uka 👍🏻 Anonymkode: aeebf...8a5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Du må først klage til legekontoret Anonymkode: 5eb75...ba7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du må først klage til legekontoret Anonymkode: 5eb75...ba7 Ja, var slik jeg tolket det på kommunens side. Vet du hvordan prosessen er videre? Står kun at ved uenighet sendes det videre til statsforvalter. Er det da den som klager som setter en frist for tilbakemelding og deretter opplyser at den vil sendes videre ved uenighet eller manglende respons? Eller skal fastlegen selv sende det videre med sine innspill? Det blir mer ett varsel enn en klage egentlig, i og med det ikke er direkte feilbehandling. Hele hensikten er at dette ikke skal skje noen andre senere. Anonymkode: aeebf...8a5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 On 5/7/2022 at 6:51 PM, Anonym bruker said: Hvordan gikk det og hvordan gikk du frem? I dette tilfellet er det ikke feilbehandling, men uakseptabel oppførsel fra en lege som dekket inn for fastlege grunnet sykdom. Skjelte ut en pasient for noe pasienten ikke har noe med å gjøre. Helt uhørt oppførsel. Tenker at dette må varsles så ikke legen kan gjøre dette ovenfor flere, som er hensikten med å klage det inn. Anonymkode: aeebf...8a5 du er nærtagende Anonymkode: edaaa...3b9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): du er nærtagende Anonymkode: edaaa...3b9 Du er en dust. Anonymkode: 5a6fa...b50
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): du er nærtagende Anonymkode: edaaa...3b9 Det var ikke jeg som ble utsatt for en fastlege som skjelte ut en pasient uten grunn. Så nei, men jeg lar ikke en fastlege skjelle ut pasienter så spyttet spruter uten sammenheng når jeg vet mange går rundt uten sosialt nettverk eller mental helse til å håndtere det! Litt samfunnsansvar kjenner til og meg jeg på. Anonymkode: aeebf...8a5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det var ikke jeg som ble utsatt for en fastlege som skjelte ut en pasient uten grunn. Så nei, men jeg lar ikke en fastlege skjelle ut pasienter så spyttet spruter uten sammenheng når jeg vet mange går rundt uten sosialt nettverk eller mental helse til å håndtere det! Litt samfunnsansvar kjenner til og meg jeg på. Anonymkode: aeebf...8a5 Bra du tar det videre. Anonymkode: 5a6fa...b50
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Bra du tar det videre. Anonymkode: 5a6fa...b50 Skal gjøre mitt beste 🙏🏻 Anonymkode: aeebf...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå