Gå til innhold

Nå kan du donere til Zelenskyj!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har du donert? Har du tenkt donere? Hvorfor/hvorfor ikke?

https://u24.gov.ua/

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/zelenskyj-ber-internett-om-penger-til-aa-vinne-krigen._VxU69qwW

Anonymkode: 589ad...98a

Nei fra meg. Penger vinner ikke kriger. Men jeg donerer klær og ting til flyktninger, stiller gratis som tolk og bidrar til innsamling av penger for mennesker på flukt, blant annet fra Ukraina. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei. 
 

Politiske konflikter skal løses på øverste nivå, ikke fra bunnlinja. Det foreligger null kvalitetskontroll hvor disse pengene går, uansett hvor heltemodig Zelenskyj fremstår på det store internettet, er fremdeles Ukraina ett land med korrupsjon og lederen selv har da dukket opp i diverse avsløringer om skatteparadis. 

Anonymkode: 234d2...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil jeg donere! Den som ikke donerer er en putinist. Her i hjemmet heier vi på Ukraina og Zelenskyj! Han er bare helt fantastisk.

Anonymkode: 1c55f...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig vil jeg donere! Den som ikke donerer er en putinist. Her i hjemmet heier vi på Ukraina og Zelenskyj! Han er bare helt fantastisk.

Anonymkode: 1c55f...57a

Det å ikke ville slippe pengene uten kontroll på hva de går til i et land som er (på lik linje med flere andre østeuropeiske land) kjent for omfattende korrupsjon er ikke å være en putinist. Jeg er enig med anonym 583 i at dette må løses på overordnet nivå. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det å ikke ville slippe pengene uten kontroll på hva de går til i et land som er (på lik linje med flere andre østeuropeiske land) kjent for omfattende korrupsjon er ikke å være en putinist. Jeg er enig med anonym 583 i at dette må løses på overordnet nivå. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Jeg tror du forveksler her. Det er putinland som er korrupt. Ukraina er demokratisk med en demokratisk valgt president. De har ikke korrupsjon i Ukraina. Jeg er sikker på at Zelenskyj har full kontroll på en innsamling han står bak.

Anonymkode: 1c55f...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du forveksler her. Det er putinland som er korrupt. Ukraina er demokratisk med en demokratisk valgt president. De har ikke korrupsjon i Ukraina. Jeg er sikker på at Zelenskyj har full kontroll på en innsamling han står bak.

Anonymkode: 1c55f...57a

Vi har til og med korrupsjon i Norge. Det er korrupsjon i alle land, noe mer i Øst-Europa enn i Vest-Europa. 

Her er tall fra FN: Ukraina (fn.no)

Ukrainas vanskelige kamp mot korrupsjon – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer

130. plass lå landet på i 2019. Det er svært usannsynlig at de i løpet av 3 år rykket opp til 1. plass med null korrupsjon. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Vi har til og med korrupsjon i Norge. Det er korrupsjon i alle land, noe mer i Øst-Europa enn i Vest-Europa. 

Her er tall fra FN: Ukraina (fn.no)

Ukrainas vanskelige kamp mot korrupsjon – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer

130. plass lå landet på i 2019. Det er svært usannsynlig at de i løpet av 3 år rykket opp til 1. plass med null korrupsjon. 

Anonymkode: 0e224...7bc

@Admin, det er ikke lov å nevne noe her i Ukraina-forumet som er skjedd før Russlands invasjon av Ukraina. Fjern kommentaren over, takk. 😊

Anonymkode: 1c55f...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

@Admin, det er ikke lov å nevne noe her i Ukraina-forumet som er skjedd før Russlands invasjon av Ukraina. Fjern kommentaren over, takk. 😊

Anonymkode: 1c55f...57a

Men det er lov å fare med løgn om at det ikke finnes korrupsjon i landet? FN-tallene er ikke FØR krigen, de oppdateres fortløpende. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror du forveksler her. Det er putinland som er korrupt. Ukraina er demokratisk med en demokratisk valgt president. De har ikke korrupsjon i Ukraina. Jeg er sikker på at Zelenskyj har full kontroll på en innsamling han står bak.

Anonymkode: 1c55f...57a

Du vet at begge ligger på rundt 120-130 plassering hva gjelder korrupsjon? Kalle noen Putinist for å fremlegge fakta fremstiller deg som rimelig hjernevasket. Zelenskyj spiller sitt livs viktigste rolle, han skal ha for sin brilliante løsning å bruke sosiale medier, det funket fjell under valget. Men at han står frem som en helt nå for folket sitt, forandrer ikke at han selv har vært avslørt. Hint, Pandora Papers. Det er smått utrolig hvor fort folk mister hodet så fort de kan relatere seg til for på YouTube. 

Anonymkode: 234d2...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Men det er lov å fare med løgn om at det ikke finnes korrupsjon i landet? FN-tallene er ikke FØR krigen, de oppdateres fortløpende. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Du forsøker å demonisere Ukraina og ikke minst Zelenskyj. Det er det jeg håper Admin setter en stopper for. Det burde faktisk ikke være lov.

Anonymkode: 1c55f...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du forsøker å demonisere Ukraina og ikke minst Zelenskyj. Det er det jeg håper Admin setter en stopper for. Det burde faktisk ikke være lov.

Anonymkode: 1c55f...57a

Burde det ikke være lov å tilbakevise feilopplysninger?

Anonymkode: 0e224...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Du vet at begge ligger på rundt 120-130 plassering hva gjelder korrupsjon? Kalle noen Putinist for å fremlegge fakta fremstiller deg som rimelig hjernevasket. Zelenskyj spiller sitt livs viktigste rolle, han skal ha for sin brilliante løsning å bruke sosiale medier, det funket fjell under valget. Men at han står frem som en helt nå for folket sitt, forandrer ikke at han selv har vært avslørt. Hint, Pandora Papers. Det er smått utrolig hvor fort folk mister hodet så fort de kan relatere seg til for på YouTube. 

Anonymkode: 234d2...583

Å forsøke å fremstille Ukraina i et dårlig lys er å arbeide for Putin. Putin jubler når dere rakker ned på og skriver negative ting om Ukraina og Zelenskyj.

Jeg kommer i alle fall til å donere. Jeg har full tillit til både Zelenskyj og kampen hans mot putinistene.

Anonymkode: 1c55f...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å forsøke å fremstille Ukraina i et dårlig lys er å arbeide for Putin. Putin jubler når dere rakker ned på og skriver negative ting om Ukraina og Zelenskyj.

Jeg kommer i alle fall til å donere. Jeg har full tillit til både Zelenskyj og kampen hans mot putinistene.

Anonymkode: 1c55f...57a

Jeg kom med link til FN og NRK. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å forsøke å fremstille Ukraina i et dårlig lys er å arbeide for Putin. Putin jubler når dere rakker ned på og skriver negative ting om Ukraina og Zelenskyj.

Jeg kommer i alle fall til å donere. Jeg har full tillit til både Zelenskyj og kampen hans mot putinistene.

Anonymkode: 1c55f...57a

Doner så mye du vil du, det er ditt valg. 
 

Å presentere fakta er ikke å fremstille i dårlig lys, da må du spørre deg selv hvorfor disse fakta får deg til å tenke at det er å fremstilles i dårlig lys. 
 

Jeg støtter forresten Ukraina 100 % i denne konflikten og mener Zelenskyj gjør en glimrende frontfigur, det er helt riktig fra hans perspektiv. At du ønsker å børste bort fakta fordi du er frelst av figuren som fremstilles, endrer hverken historien eller andres mening.  

Anonymkode: 234d2...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Doner så mye du vil du, det er ditt valg. 
 

Å presentere fakta er ikke å fremstille i dårlig lys, da må du spørre deg selv hvorfor disse fakta får deg til å tenke at det er å fremstilles i dårlig lys. 
 

Jeg støtter forresten Ukraina 100 % i denne konflikten og mener Zelenskyj gjør en glimrende frontfigur, det er helt riktig fra hans perspektiv. At du ønsker å børste bort fakta fordi du er frelst av figuren som fremstilles, endrer hverken historien eller andres mening.  

Anonymkode: 234d2...583

Hun forstår ikke at feilinformasjon brukt for å fremstille noe som bedre enn det det er, også er propaganda. Og da er man ikke bedre enn angriperen med hans propaganda. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kom med link til FN og NRK. 

Anonymkode: 0e224...7bc

Dun kan bare glemme det med en gang, den du diskuterer med har sin egen evne til å tolke ting i alle mulige andre retninger enn hva som er riktig.

Anonymkode: 2a6ef...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun forstår ikke at feilinformasjon brukt for å fremstille noe som bedre enn det det er, også er propaganda. Og da er man ikke bedre enn angriperen med hans propaganda. 

Anonymkode: 0e224...7bc

True that 😒

Anonymkode: 234d2...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har vi donert 150 USD til defence and demining. Hvor mye har dere donert i kampen for Zelenskyj og Ukraina?

Слава Україні!

Anonymkode: 1c55f...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...