Gå til innhold

Hvilken kjole er finest til 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Herregud for en latterlig kommentar! Jeg har ett barn på 10 år som ikke bryr seg om hvilke klær som blir kjøpt så lenge de ikke er for barnslige. Så jeg kjøper alle klærene uten at barnet er med. Ikke alle har interesse for klær å det må da være helt greit! Barn har forskjellige interesser.

Anonymkode: e638e...21b

Og det klarer du helt sikkert uten å opprette flere tråder om hvordan du skal få det til? Det er en kjole til en festdag, hun skal ikke på ball på slottet. 

Anonymkode: bd3da...d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Og det klarer du helt sikkert uten å opprette flere tråder om hvordan du skal få det til? Det er en kjole til en festdag, hun skal ikke på ball på slottet. 

Det er ikke en gang en kjole det er korte skjørt. Til en 11-åring. På en dag da massevis av pedofile står klare med mobilene sine til å ta bilder av små barn. Hvis vinden tar tak og blåser opp skjørtet hennes vil pedofilene ta massevis av bilder og legge ut på dark net. Verden er ikke lenger slik den var på 90-tallet.

Anonymkode: d902e...b14

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke en gang en kjole det er korte skjørt. Til en 11-åring. På en dag da massevis av pedofile står klare med mobilene sine til å ta bilder av små barn. Hvis vinden tar tak og blåser opp skjørtet hennes vil pedofilene ta massevis av bilder og legge ut på dark net. Verden er ikke lenger slik den var på 90-tallet.

Vet du, det er en helt syk tankegang. Skal man kle seg i burka fra barnehagealder fordi det finnes syke folk? De ekte pedofile tenner på alle barn, klær eller ikke.  Det er nok best at du stenger barna dine inne fullstendig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selv jeg som ble grovt seksuelt misbrukt som barn, har ikke din tankegang. 

Den hvite kjolen er fin, og syne ikke den ser for kort ut.

Anonymkode: 468c9...2fe

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så uvitende og sprø. Massevis av pedofile som tar bilder? Hele ærlig så trenger du terapi. 

Anonymkode: f3299...dd9

Skrevet

Den lyseblå 😍😍

Skrevet
Leverpostei skrev (På 5.5.2022 den 10.05):

Herlighet, en 11-åring kan da fint gå med korte kjoler! Hun er fortsatt et barn. Hvis hun liker dem selv, kjør på. Jeg likte den hvite. 

Helt enig. Barn kan fint gå med korte kjoler. 

Anonymkode: 297c2...e29

Skrevet

Den hvite var kjempefin 🙂 , men jeg ville hatt tights til, fordi jeg synes det er finest og det blir litt varmere. 

Anonymkode: 83870...77a

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Den hvite var kjempefin 🙂 , men jeg ville hatt tights til, fordi jeg synes det er finest og det blir litt varmere. 

Jeg googla kjolen og fant flere bilder 😉, den ser veldig fin ut her 🙂

https://www.viki.as/alma-solveig-ls-sh-dress-cashmere-blue

Skrevet

Ang temperatur. Det er meldt knallvarmt i Oslo-området til 17. mai, så hvis hi bor her er bare ben neppe et problem. 

Anonymkode: 297c2...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...