Gå til innhold

Bestille tur uten avbestillings muligheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere bestille med eller uten? 

Anonymkode: 058e7...14e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid med . 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

Alltid med . 

Skjønner at dere gjør det. 

Har du/dere noen gang hatt brukt for den? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner at dere gjør det. 

Har du/dere noen gang hatt brukt for den? 

Ja, flere ganger. Forskjellige grunner til at vi har avbestilt .

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Ja, flere ganger. Forskjellige grunner til at vi har avbestilt .

Ok. Skjønner. Takk for svar. 

Dette er bare på flybillett evt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Skjønner. Takk for svar. 

Dette er bare på flybillett evt. 

Vi bestiller ingen reiser uten mulighet for avbestilling. Det kan oppstå mange situasjoner. Forsikringen er verdt de pengene den koster.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

Vi bestiller ingen reiser uten mulighet for avbestilling. Det kan oppstå mange situasjoner. Forsikringen er verdt de pengene den koster.

Leste litt og så ut som det var bare med alvorlig sykdom og død osv. Har heg misforstått. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Leste litt og så ut som det var bare med alvorlig sykdom og død osv. Har heg misforstått. 

Fly kan være slikt ja. Der gjelder gjerne flex som gjerne er ombooking .

Skrevet

Avbestillingsforsikring gjelder bare sykdom og lignende. Hvis du skal kunne avbestille av andre grunner må du kjøpe de dyreste billettene. Det pleier ikke jeg, men der hender jeg angrer. Vi skulle på konsert i en annen ny om to uker, men konserten ble kansellert, og nå får vi ikke endret billettene uten gebyr. Irriterende.

Anonymkode: afcf8...a61

Skrevet

Bare flytur innenlands har jeg ofte bestilt uten mulighet til å avbestille, og har for så vidt aldri hatt behov for det heller. På ferieturer derimot har vi alltid med avbestillingsmulighet. 

Anonymkode: 7a9d8...e0f

Skrevet

Kjøper aldri avbestillingsforsikring. Vi har helårs reiseforsikring samt reiseforsikring i MasterCard. De dekker minst like bra som de separate avbestillingsforsikringene som flysselskapene tilbyr

Anonymkode: e302c...c68

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kjøper aldri avbestillingsforsikring. Vi har helårs reiseforsikring samt reiseforsikring i MasterCard. De dekker minst like bra som de separate avbestillingsforsikringene som flysselskapene tilbyr

Anonymkode: e302c...c68

Samme her, men vi bruker Bank Norwegian.

Anonymkode: fa0e8...ba8

Skrevet

I år valgte vi dyre flybilletter som kan avbestilles og refunderes uten grunn, dette for sommerferie i Europa. Dette pga usikkerhet om det plutselig kan oppstå nye koronarestriksjoner som ikke dekkes av vanlig avbestillingsforsikring.

Men er litt usikker på om det er verdt ekstrakostnaden, ble ganske dyrt.

Anonymkode: 1d324...fd7

Skrevet

Vi bruker ikke billetter som kan avbestilles. Har vi bestemt oss for å reise, så reiser vi. Da er det kun sykdom som kan hindre oss, og det har vi reiseforsikring til. 

Anonymkode: 35c00...5e7

Skrevet

Sjekk nøye hva som dekkes i tilfelle, det er slett ikke alle avbestillingsforsikringer som kan brukes uansett årsak  

Mamma bestilte via et reiseselskap og valgte å betale ekstra for muligheten til å avbestille, men så viste det seg at kriteriene var strengere enn reiseforsikringen hun allerede hadde, så bortkastede penger...

Vi har aldri kjøpt med slike forsikringer, blir vi syke, dødsfall i nær familie eller slike ting så har vi vanlig reiseforsikring.

Anonymkode: 3d11b...35e

Skrevet

Jeg har sluttet. Betalte dyrt for dette og fant ut at det var ikke så lett å avbestille likevel. Du blir lurt opp i stry samma hva. Snart får du spørsmål om du skal reise med klær eller uten. Med 200 ekstra for klær. Griskhet!!!

Anonymkode: a49ad...2f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har sluttet. Betalte dyrt for dette og fant ut at det var ikke så lett å avbestille likevel. Du blir lurt opp i stry samma hva. Snart får du spørsmål om du skal reise med klær eller uten. Med 200 ekstra for klær. Griskhet!!!

Anonymkode: a49ad...2f2

Ikke visste jeg at det var billigere å reise naken. 

Anonymkode: bfcb9...20e

Skrevet

Det kommer helt an på reisen. Nå sist bestilte jeg tur til Kiel til 549 kr, avbestillingsforsikring kostet 500 kr. Så selvfølgelig betaler jeg ikke det. Har og reiseforsikring, og den gjelder jo ved sykdom eller lignende.

Anonymkode: 4ff8c...b5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...