GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datter hadde korona, hun har ikke fÄtt endret mens.

De fÞrste mÄnedene etter vaksine (Moderna) 2 blÞdde jeg som en sil med store klumper under hver mens. SÄ etter ca 4 mÄneder forsvant omtrent menstruasjonen, kom bare littegrann brunt blod og varte kun fÄ dager. Slik var det i flere mÄneder pÄ rad. Da tenkte jeg at vaksinen hadde utlÞst tidlig overgangsalder og at mensen var i ferd med Ä forsvinne helt. SÄ tok jeg vaksine nr tre for 3 mÄneder siden. Er tilbake til massive blÞdninger og store klumper pÄ 5- 10 cm igjen.... Korona har jeg ikke hatt.

Anonymkode: 223fa...9e2

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Datter hadde korona, hun har ikke fÄtt endret mens.

De fÞrste mÄnedene etter vaksine (Moderna) 2 blÞdde jeg som en sil med store klumper under hver mens. SÄ etter ca 4 mÄneder forsvant omtrent menstruasjonen, kom bare littegrann brunt blod og varte kun fÄ dager. Slik var det i flere mÄneder pÄ rad. Da tenkte jeg at vaksinen hadde utlÞst tidlig overgangsalder og at mensen var i ferd med Ä forsvinne helt. SÄ tok jeg vaksine nr tre for 3 mÄneder siden. Er tilbake til massive blÞdninger og store klumper pÄ 5- 10 cm igjen.... Korona har jeg ikke hatt.

10 cm?!😳

Anonymkode: 7c57b...a7b

Annonse

Vi er tre jenter i hus og alle har fÄtt endret mens etter vaksinen. Vi har enda ikke katt corona noen av oss, sÄ gruer meg nesten litt om mensen ender seg enda mer. Jeg var sÄ fornÞyd med at jeg kunne ha mÄneder mellom hver mens, nÄ er den pÄ besÞk minst en gang i mnd. 

Anonymkode: edf35...5af

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

10 cm?!😳

Anonymkode: 7c57b...a7b

Jepp. Hadde det ikke vÊrt for at den kommer hver ca 28 dag og at jeg en mÄned ikke hadde sex, sÄ hadde jeg trodd jeg spontanaborterte

• Opprett ny...