Gå til innhold

Mistet mens etter korona?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som ikke har fått mens etter korona? Jeg har ikke hatt mensen siden starten av mars, ikke gravid (tatt test for å være sikker😅) Kan det være andre grunner?

Anonymkode: 72134...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datter hadde korona, hun har ikke fått endret mens.

De første månedene etter vaksine (Moderna) 2 blødde jeg som en sil med store klumper under hver mens. Så etter ca 4 måneder forsvant omtrent menstruasjonen, kom bare littegrann brunt blod og varte kun få dager. Slik var det i flere måneder på rad. Da tenkte jeg at vaksinen hadde utløst tidlig overgangsalder og at mensen var i ferd med å forsvinne helt. Så tok jeg vaksine nr tre for 3 måneder siden. Er tilbake til massive blødninger og store klumper på 5- 10 cm igjen.... Korona har jeg ikke hatt.

Anonymkode: 223fa...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det tok noen ekstra uker før jeg fikk den igjen. Jeg ble ganske overrasket over det, for jeg var ikke egentlig noe videre syk, bare småkvalm og slapp noen dager.

Anonymkode: 49d45...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne er gynekolog. Hun har flere kvinner på sjekk månedlig pga endret syklus eller uteblitt mens etter korona. Ikke så vanlig men det skjer noen. 

Anonymkode: 4d129...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Datter hadde korona, hun har ikke fått endret mens.

De første månedene etter vaksine (Moderna) 2 blødde jeg som en sil med store klumper under hver mens. Så etter ca 4 måneder forsvant omtrent menstruasjonen, kom bare littegrann brunt blod og varte kun få dager. Slik var det i flere måneder på rad. Da tenkte jeg at vaksinen hadde utløst tidlig overgangsalder og at mensen var i ferd med å forsvinne helt. Så tok jeg vaksine nr tre for 3 måneder siden. Er tilbake til massive blødninger og store klumper på 5- 10 cm igjen.... Korona har jeg ikke hatt.

Anonymkode: 223fa...9e2

10 cm?!😳

Anonymkode: 7c57b...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er tre jenter i hus og alle har fått endret mens etter vaksinen. Vi har enda ikke katt corona noen av oss, så gruer meg nesten litt om mensen ender seg enda mer. Jeg var så fornøyd med at jeg kunne ha måneder mellom hver mens, nå er den på besøk minst en gang i mnd. 

Anonymkode: edf35...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

10 cm?!😳

Anonymkode: 7c57b...a7b

Jepp. Hadde det ikke vært for at den kommer hver ca 28 dag og at jeg en måned ikke hadde sex, så hadde jeg trodd jeg spontanaborterte

Anonymkode: 223fa...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...