Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datter hadde korona, hun har ikke fått endret mens.

De første månedene etter vaksine (Moderna) 2 blødde jeg som en sil med store klumper under hver mens. Så etter ca 4 måneder forsvant omtrent menstruasjonen, kom bare littegrann brunt blod og varte kun få dager. Slik var det i flere måneder på rad. Da tenkte jeg at vaksinen hadde utløst tidlig overgangsalder og at mensen var i ferd med å forsvinne helt. Så tok jeg vaksine nr tre for 3 måneder siden. Er tilbake til massive blødninger og store klumper på 5- 10 cm igjen.... Korona har jeg ikke hatt.

Anonymkode: 223fa...9e2

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Datter hadde korona, hun har ikke fått endret mens.

De første månedene etter vaksine (Moderna) 2 blødde jeg som en sil med store klumper under hver mens. Så etter ca 4 måneder forsvant omtrent menstruasjonen, kom bare littegrann brunt blod og varte kun få dager. Slik var det i flere måneder på rad. Da tenkte jeg at vaksinen hadde utløst tidlig overgangsalder og at mensen var i ferd med å forsvinne helt. Så tok jeg vaksine nr tre for 3 måneder siden. Er tilbake til massive blødninger og store klumper på 5- 10 cm igjen.... Korona har jeg ikke hatt.

Anonymkode: 223fa...9e2

10 cm?!😳

Anonymkode: 7c57b...a7b

Annonse

Vi er tre jenter i hus og alle har fått endret mens etter vaksinen. Vi har enda ikke katt corona noen av oss, så gruer meg nesten litt om mensen ender seg enda mer. Jeg var så fornøyd med at jeg kunne ha måneder mellom hver mens, nå er den på besøk minst en gang i mnd. 

Anonymkode: edf35...5af

• Opprett ny...