Gå til innhold

Nok et konfirmasjonsgavespørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt i konfirmasjon til barnet til søskenbarnet mitt. Vi ble litt overrasket over at vi ble invitert da vi har lite kontakt med dem og egentlig ikke kjenner konfirmanten, som vi bare har truffet noen få ganger.

Hvor mye bør vi gi i pengegave?

Anonymkode: a2276...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ikke under 400 i en konfirmasjon jeg er bedt i. Noen ganger 500. Siden det er familie ville jeg gitt 500.

Anonymkode: 68dcf...516

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi er bedt i konfirmasjon til barnet til søskenbarnet mitt. Vi ble litt overrasket over at vi ble invitert da vi har lite kontakt med dem og egentlig ikke kjenner konfirmanten, som vi bare har truffet noen få ganger.

Hvor mye bør vi gi i pengegave?

Anonymkode: a2276...d90

Jeg synes det er rart å invitere noen man ikke har kontakt med. 

Anonymkode: cda00...84d

Skrevet

500kr om det er pengegave du skal gi, om det er en gave så hadde jeg kunnet gi mindre. 
Det ble noen invitasjoner til noen vi har lite kontakt med også i konfirmasjonen. Dattra fikk fritt spillerom siden vi fikk lokalet gratis, hu ville ha pynt som ikke kostet noe og hun ønsket seg mat som var rimelig. Da kunne hun få litt fritt spillerom. Hun ønsket åha barn i konfirmasjonen sin og hun har mye kontakt med farens søskenbarn og deres små barn, så disse ville hun ha. Så når de ble invitert mente hun at vi måtte gå like langt på min side av familien. Så da ble det sendt invitasjoner til flere ungene sjelden eller aldri har møtt. Så de ble nok litt overrasket når invitasjonendatt ned i postkassa deres. Heldigvis så var det konfirmasjon på andre siden av familien hos de mange skulle i, så ikke så mange som kom hos oss. 

Anonymkode: 11e77...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...