Gå til innhold

Jeg ble oppringt av en venninne - ingen der! Etterpå ble jeg beskyldt for å ha lyttet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Venninnen min har visstnok lommeringt til meg. Jeg satt lenge og sa hallo, hallo. Etter en stund la jeg på, da jeg ikke fikk noe svar.

Deretter ringte hun meg nok en gang, noen sekunder etter at jeg hadde trykket samtalen av. Denne gang ble jeg beskyldt for å ha lyttet til samtaler mellom henne og mannen 🤷‍♀️

Hun sa: Du har lyttet til samtaler mellom oss du! 

Er det virkelig mulig å beskylde andre for å lytte når man selv er den som har ringt? Det er jo vanlig å lytte, helt til man eventuelt finner ut at det ikke vedrører seg selv 🤷‍♀️

Anonymkode: b24f5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

 

Venninnen min har visstnok lommeringt til meg. Jeg satt lenge og sa hallo, hallo. Etter en stund la jeg på, da jeg ikke fikk noe svar.

Deretter ringte hun meg nok en gang, noen sekunder etter at jeg hadde trykket samtalen av. Denne gang ble jeg beskyldt for å ha lyttet til samtaler mellom henne og mannen 🤷‍♀️

Hun sa: Du har lyttet til samtaler mellom oss du! 

Er det virkelig mulig å beskylde andre for å lytte når man selv er den som har ringt? Det er jo vanlig å lytte, helt til man eventuelt finner ut at det ikke vedrører seg selv 🤷‍♀️

Anonymkode: b24f5...25a

Vel, har du lyttet, er du en dust, hvis ikke er venninna de en dust. 

Anonymkode: 0f9aa...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 27.4.2022 den 0.37):

Vel, har du lyttet, er du en dust, hvis ikke er venninna de en dust. 

Anonymkode: 0f9aa...d26

"Lyttet og lyttet", man lytter jo til man finner ut at det er feil oppringing! Jeg liker dårlig å bli beskyldt for å ha lyttet etter at noen har ringt meg. Faktisk har det aldri skjedd før, slik beskyldning! Jeg har mottatt flere telefoner hvor man bare hører trasking, selv da har jeg gitt det noe tid, tilfellet de gir lyd etterhvert!

Selv kan jeg ringe andre, det går noe tid, er gjerne i bilen, hvor telefonen ikke kobler over til bil!

Dette er noe av det frekkeste noen har sagt til meg! 

I etterkant har de invitert meg i bursdag. Kjenner at det frister å svare at det ikke passer den datoen.

 

Anonymkode: b24f5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger du ikke på etter å ha sagt Hallo et par ganger uten å få svar? Vil hun deg noe, så ringer hun vel opp igjen. Eller du kunne ringt henne opp igjen og spurt om det var noe hun ville. Sier jeg Hallo - HALLO to ganger og ingen svarer, så legger jeg på. 

Anonymkode: d0c1e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

"Lyttet og lyttet", man lytter jo til man finner ut at det er feil oppringing! Jeg liker dårlig å bli beskyldt for å ha lyttet etter at noen har ringt meg. Faktisk har det aldri skjedd før, slik beskyldning! Jeg har mottatt flere telefoner hvor man bare hører trasking, selv da har jeg gitt det noe tid, tilfellet de gir lyd etterhvert!

Selv kan jeg ringe andre, det går noe tid, er gjerne i bilen, hvor telefonen ikke kobler over til bil!

Dette er noe av det frekkeste noen har sagt til meg! 

I etterkant har de invitert meg i bursdag. Kjenner at det frister å svare at det ikke passer den datoen.

 

Anonymkode: b24f5...25a

Du kan jo også la være å svare i det hele tatt. 

Anonymkode: 0f9aa...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor legger du ikke på etter å ha sagt Hallo et par ganger uten å få svar? Vil hun deg noe, så ringer hun vel opp igjen. Eller du kunne ringt henne opp igjen og spurt om det var noe hun ville. Sier jeg Hallo - HALLO to ganger og ingen svarer, så legger jeg på. 

Anonymkode: d0c1e...9ec

Jeg satt i hagen og lukte. Telefon ringt. Jeg måtte ta av meg hanskene for å besvare telefon. Gikk bort til søppelkassen der telefon var, bevarte og tok på meg hanskene igjen. Gikk tilbake til det jeg holdt på med og for å legge på igjen, måtte jeg nok en gang ta av hanskene. Snakker ALLTID på høyttaler. Å få slik tilbakemelding passer meg ikke i det hele tatt!

Anonymkode: b24f5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du kan jo også la være å svare i det hele tatt. 

Anonymkode: 0f9aa...d26

La være å svare telefon neste gang de ringer? Ja, selvsagt kan jeg gjøre det fremover 😊

Anonymkode: b24f5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

"Lyttet og lyttet", man lytter jo til man finner ut at det er feil oppringing! Jeg liker dårlig å bli beskyldt for å ha lyttet etter at noen har ringt meg. Faktisk har det aldri skjedd før, slik beskyldning! Jeg har mottatt flere telefoner hvor man bare hører trasking, selv da har jeg gitt det noe tid, tilfellet de gir lyd etterhvert!

Selv kan jeg ringe andre, det går noe tid, er gjerne i bilen, hvor telefonen ikke kobler over til bil!

Dette er noe av det frekkeste noen har sagt til meg! 

I etterkant har de invitert meg i bursdag. Kjenner at det frister å svare at det ikke passer den datoen.

 

Anonymkode: b24f5...25a

Hvor lenge holdt du samtalen? Hvis ingen svarer deg etter 2 sekunder, så legge rman på. Ren høflighet. 

Anonymkode: f4858...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Hvor lenge holdt du samtalen? Hvis ingen svarer deg etter 2 sekunder, så legge rman på. Ren høflighet. 

Anonymkode: f4858...814

Jeg holdt samtalen såpass lenge at jeg ble beskyldt for å lytte. Hvor lang tid tar slik? Mer enn 2 sekunder, sier du?

Anonymkode: b24f5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag mottok jeg en melding som ikke var ment til meg. Jeg er veldig glad for at jeg ikke ble beskyldt for å ha smuglest 👋

Anonymkode: b24f5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir satt ut av dette ekteparet, i dag spurte de meg etter nummer på et kurs jeg deltar på - de ville delta på samme kurs! Dette er et hobbykurs og jeg ga dem selvsagt påmeldingsdetaljer men dersom de begynner på det samme som jeg deltar på, tror jeg at jeg kommer til å slutte 🙇‍♀️

Anonymkode: b24f5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Blir satt ut av dette ekteparet, i dag spurte de meg etter nummer på et kurs jeg deltar på - de ville delta på samme kurs! Dette er et hobbykurs og jeg ga dem selvsagt påmeldingsdetaljer men dersom de begynner på det samme som jeg deltar på, tror jeg at jeg kommer til å slutte 🙇‍♀️

Anonymkode: b24f5...25a

"Du har smugkopiert oppgaven vår!"

Anonymkode: 31018...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge holdt du samtalen da? Er jo rart om du gjorde det lenger enn noen sekunder.

Anonymkode: 42cea...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...