Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #76 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (På 26.4.2022 den 19.56): Jeg hadde ALDRI drukket vin hvis jeg hadde sendt mannen til legevakten 😮😮😮 Anonymkode: fc6a5...01f Sikkert fordi du er et MYE bedre menneske enn alle andre her. Premie til deg, du kan lime en gullstjerne inn i søndagsskoleboka di! Anonymkode: 1ece6...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #77 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg kan faktisk ikke tro at noen maser for å få noen til å dra unødvendig til sykehuset! Med det trykket det er på legevakten er det jo så uansvarlig at det ikke er til å tro. Jeg får heller fremstå som humørløs og sur, dette finnes ikke morsomt. Anonymkode: 664d0...c96 Han sa jo at han hadde vondt. Hvor tett må man være for å se at han ikke dro unødvendig til sykehuset? Han er dessuten en voksen, kapabel fyr. Han skjønner også selv når han er syk. Jeg er overbevist om at han hadde blitt hjemme hvis han ikke hadde hatt vondt noe sted... 🙄 Anonymkode: 1ece6...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #78 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Her på forumet er det jo helt OK å drikke vin mens ungene sover, selv om de kan bli syke og må kjøres til legevakten. Da kan man jo ta taxi og lignende. Men når en voksen mann må kjøres til legevakten, så er det bare å holde seg edru. Hvor er logikken? Anonymkode: ade96...d5d Folk med syke eller skadede barn bør holde seg LANGT unna trafikken, og la proffene ta transportoppdraget. Jeg fikk kjeft av en ambulansesjåfør da jeg ville kjøre egen bil etter dem til sykehuset. (Mannen min var inni ambulansen.) Faktisk forlangte de at jeg skulle ta taxi, og det er jeg glad for i ettertid. Jeg hadde IKKE vært en trygg sjåfør i den situasjonen. Anonymkode: 1ece6...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #79 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er jo litt ironisk at du forsøker å bruke kjærlighet som argument, du som fokuserer på at du endelig får din alenetid - under en uke etter at mannen din fikk hjerteinfarkt og ønsker ham god tur alene på hytta i Sverige. Anonymkode: 71c27...b34 Du er en ganske enkel sjel om du tror behov for egentid korrelerer med hvor høyt man elsker partneren sin. Du fikk med deg at legen mente hytta var en god ide? Anonymkode: 02524...b04
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #80 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Søtt, fra en som ikke tåler mannen sin. Anonymkode: 664d0...c96 Jeg elsker mannen min. Ellers ville jeg ikke holdt ut det energinivået og stesset han har. Våkner opp 06 på en lørdag fordi han fant ut at det er en god idé å kjøre motorsykjeltur. Du kan jo bråvåkne av en gammel Harley som starter ti meter fra soveromsvinduet du da. Vekker meg med overdådig frokost også 06 en søndag fordi han kjeder seg alene akkurat da. Eller at du kommer hjem fra jobb og han har revet veggen mellom to rom fordi han vil vi skal ha større treningsrom. Farvel syrom. Han pakker kofferten to døgn før vi skal dra og maser konstant på at jeg må fordi ellers får vi det for travelt reisedagen. Han har bedt hele gjengen på middag fredag kveld og jeg vet ingenting før to timer før. Han sitter ved siden av meg i sofaen og kommenterer hver eneste scene i en film. Hvis han drar bort på mc-tur, så ringer han meg minst to ganger om dagen bare for å fortelle meg i detalj hva han har sett og opplevd på de timene. Dette er bare litt. Jeg hadde blitt gal om jeg ikke elsket den mannen. Ja, og jeg ønsker meg alenetid noen ganger. Forstå det den som kan. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #81 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg elsker mannen min. Ellers ville jeg ikke holdt ut det energinivået og stesset han har. Våkner opp 06 på en lørdag fordi han fant ut at det er en god idé å kjøre motorsykjeltur. Du kan jo bråvåkne av en gammel Harley som starter ti meter fra soveromsvinduet du da. Vekker meg med overdådig frokost også 06 en søndag fordi han kjeder seg alene akkurat da. Eller at du kommer hjem fra jobb og han har revet veggen mellom to rom fordi han vil vi skal ha større treningsrom. Farvel syrom. Han pakker kofferten to døgn før vi skal dra og maser konstant på at jeg må fordi ellers får vi det for travelt reisedagen. Han har bedt hele gjengen på middag fredag kveld og jeg vet ingenting før to timer før. Han sitter ved siden av meg i sofaen og kommenterer hver eneste scene i en film. Hvis han drar bort på mc-tur, så ringer han meg minst to ganger om dagen bare for å fortelle meg i detalj hva han har sett og opplevd på de timene. Dette er bare litt. Jeg hadde blitt gal om jeg ikke elsket den mannen. Ja, og jeg ønsker meg alenetid noen ganger. Forstå det den som kan. Anonymkode: 9a576...529 Det er vel ingen som ikke skjønner behovet for egentid. Det er de drastiske tiltakene du tyr til for å få det som sjokkerer oss. Jeg er også like sjokkert over at du faktisk fremdeles syns det å sende han på legevakten var en god ide, helt uten at du mistenkte at det var noe galt med han. Det er bare horribelt! Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #82 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er vel ingen som ikke skjønner behovet for egentid. Det er de drastiske tiltakene du tyr til for å få det som sjokkerer oss. Jeg er også like sjokkert over at du faktisk fremdeles syns det å sende han på legevakten var en god ide, helt uten at du mistenkte at det var noe galt med han. Det er bare horribelt! Anonymkode: 664d0...c96 Oj. Dette er skikkelig overreaksjon. Det er jo innlysende at jeg syns det var en god idé å sende ham på legevakten, er du helt rar??? Det er ingenting drastisk eller horribelt med å dra på legevakten. Så mye sprø ting noen kan skrive. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #83 Skrevet 28. april 2022 Hvis HIs historie faktisk var sann (nor den kunne vært, folk gjør det utroligste) ville hun neppe følt behov for å drøfte sin oppførsel i denne tråden etterpå. Hun ville nok heller reflektert litt i det stille, og ikke minst bekymret seg for oppfølgning av mannens hjerteinfarkt (selv om det gikk "bra", så er det jo ingen som faktisk opplever hjerteinfarkt i nær familie som bare mener at "det var det", slik HI visstnok gjør). Hva med medisiner, livsstilsomlegging, dødsangst, ettervirkninger. HI er ikke troverdig, men pluss i boka for vellykket trolling som mange biter på. Hun holder tråden varm og benekter at det er troll, så det blir sikkert enda mer gøy med dette. Press sitronen for det den er verdt, HI. Anonymkode: 897ed...0d0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #84 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg elsker mannen min. Ellers ville jeg ikke holdt ut det energinivået og stesset han har. Våkner opp 06 på en lørdag fordi han fant ut at det er en god idé å kjøre motorsykjeltur. Du kan jo bråvåkne av en gammel Harley som starter ti meter fra soveromsvinduet du da. Vekker meg med overdådig frokost også 06 en søndag fordi han kjeder seg alene akkurat da. Eller at du kommer hjem fra jobb og han har revet veggen mellom to rom fordi han vil vi skal ha større treningsrom. Farvel syrom. Han pakker kofferten to døgn før vi skal dra og maser konstant på at jeg må fordi ellers får vi det for travelt reisedagen. Han har bedt hele gjengen på middag fredag kveld og jeg vet ingenting før to timer før. Han sitter ved siden av meg i sofaen og kommenterer hver eneste scene i en film. Hvis han drar bort på mc-tur, så ringer han meg minst to ganger om dagen bare for å fortelle meg i detalj hva han har sett og opplevd på de timene. Dette er bare litt. Jeg hadde blitt gal om jeg ikke elsket den mannen. Ja, og jeg ønsker meg alenetid noen ganger. Forstå det den som kan. Anonymkode: 9a576...529 Jeg skjønner deg godt. Har en mann som er lik, han liker ikke legge seg før jeg er i seng og det oser av hele kroppsspråket hvis han er trøtt, men jeg vil se ferdig en serie. De har mange gode sider, men det blir intenst. Spesielt etter to år pandemi, min var uten jobb i en periode og da holdt jeg på å tørne fullstendig. I retro gikk det bra, jeg synes det er en festlig historie hvis man ikke graver seg fullstendig ned i rett og galt, jeg ville fliret godt over ett glass vin av den historien. Det hjelper ingen å plage seg med det etterpå i hvert fall. Man lærer kanskje noe av det. Men nå er jeg en ganske uperfekt person, med mange rare tanker som popper opp i hodet innimellom som overhodet ikke tåler plenum 😂 så moralsk sett har jeg ikke en rett frem prinsipiell rettesnor. Heldigvis lever de rundt meg i fullstendig lykkelig uvitenhet. Man har heldigvis vett nok og filter nok til å dele det som passer seg. Anonymkode: be7c6...7b6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #85 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis HIs historie faktisk var sann (nor den kunne vært, folk gjør det utroligste) ville hun neppe følt behov for å drøfte sin oppførsel i denne tråden etterpå. Hun ville nok heller reflektert litt i det stille, og ikke minst bekymret seg for oppfølgning av mannens hjerteinfarkt (selv om det gikk "bra", så er det jo ingen som faktisk opplever hjerteinfarkt i nær familie som bare mener at "det var det", slik HI visstnok gjør). Hva med medisiner, livsstilsomlegging, dødsangst, ettervirkninger. HI er ikke troverdig, men pluss i boka for vellykket trolling som mange biter på. Hun holder tråden varm og benekter at det er troll, så det blir sikkert enda mer gøy med dette. Press sitronen for det den er verdt, HI. Anonymkode: 897ed...0d0 Underholdende tråd i så fall, gir meg mer enn enkelte stakkars meg, mannen er dust, trådene her inne 😅 Anonymkode: be7c6...7b6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #86 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvis HIs historie faktisk var sann (nor den kunne vært, folk gjør det utroligste) ville hun neppe følt behov for å drøfte sin oppførsel i denne tråden etterpå. Hun ville nok heller reflektert litt i det stille, og ikke minst bekymret seg for oppfølgning av mannens hjerteinfarkt (selv om det gikk "bra", så er det jo ingen som faktisk opplever hjerteinfarkt i nær familie som bare mener at "det var det", slik HI visstnok gjør). Hva med medisiner, livsstilsomlegging, dødsangst, ettervirkninger. HI er ikke troverdig, men pluss i boka for vellykket trolling som mange biter på. Hun holder tråden varm og benekter at det er troll, så det blir sikkert enda mer gøy med dette. Press sitronen for det den er verdt, HI. Anonymkode: 897ed...0d0 Nå var jeg selv rammet av det som kan være livstruende sykdom. Folk rundt meg snakker fremdeles om hvor rolig jeg tok det. Jeg har aldri vært hysterisk, og jeg er veldig laidback. Dette har nylig oppstått så jeg har absolutt ingen lyst til å diskutere hverken livsstilsendringer eller noe som helst med folk her. Syns også det er sprøtt å dra fram. Du går over en privat sone og tenker at det er det jeg skulle ha diskutert her og nå? Som sagt så lurer jeg sannelig på flere av dere. Sosiale antenner er jo fint å ha. I hvertfall såpass utvokste. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #87 Skrevet 28. april 2022 Hadde jeg satt mannen med brystsmerter i en taxi til legevakta fordi jeg selv ville kose meg hjemme alene med vin.....da hadde jeg endt opp som en singel kvinne etterpå. Det samme hvis omvendt. Anonymkode: 0fe9d...7c7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #88 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner deg godt. Har en mann som er lik, han liker ikke legge seg før jeg er i seng og det oser av hele kroppsspråket hvis han er trøtt, men jeg vil se ferdig en serie. De har mange gode sider, men det blir intenst. Spesielt etter to år pandemi, min var uten jobb i en periode og da holdt jeg på å tørne fullstendig. I retro gikk det bra, jeg synes det er en festlig historie hvis man ikke graver seg fullstendig ned i rett og galt, jeg ville fliret godt over ett glass vin av den historien. Det hjelper ingen å plage seg med det etterpå i hvert fall. Man lærer kanskje noe av det. Men nå er jeg en ganske uperfekt person, med mange rare tanker som popper opp i hodet innimellom som overhodet ikke tåler plenum 😂 så moralsk sett har jeg ikke en rett frem prinsipiell rettesnor. Heldigvis lever de rundt meg i fullstendig lykkelig uvitenhet. Man har heldigvis vett nok og filter nok til å dele det som passer seg. Anonymkode: be7c6...7b6 Takk for kommentar :-) Ja de har jo sine gode egenskaper og sider, for ikke å snakke om sjarme. Jeg hadde jo ikke klart alle hans påfunn ellers uten å tilte. Jeg er også uperfekt og veldig laidback. Det er derfor vi som motsetninger går sammen. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #89 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Oj. Dette er skikkelig overreaksjon. Det er jo innlysende at jeg syns det var en god idé å sende ham på legevakten, er du helt rar??? Det er ingenting drastisk eller horribelt med å dra på legevakten. Så mye sprø ting noen kan skrive. Anonymkode: 9a576...529 Men tenker du at det er innafor at Legevakten skal fungere som et avlastningstilbud til folk med hyperaktive menn? Du tenker ikke at han da tar plassen til noen som er virkelig syke og som da må vente en halvtime ekstra? Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #90 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Men tenker du at det er innafor at Legevakten skal fungere som et avlastningstilbud til folk med hyperaktive menn? Du tenker ikke at han da tar plassen til noen som er virkelig syke og som da må vente en halvtime ekstra? Anonymkode: 664d0...c96 Det du skulle skrevet var at det var jammen godt at Jeg maste mannen dit og at han overlevde. Isteden har du hengt seg opp i min etter ditt syn da, neglisjering av alt de har å gjøre på legevakten. Er det dette du driver med i tråden det folk kaller umusikalsk og tonedøvt? Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #91 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det du skulle skrevet var at det var jammen godt at Jeg maste mannen dit og at han overlevde. Isteden har du hengt seg opp i min etter ditt syn da, neglisjering av alt de har å gjøre på legevakten. Er det dette du driver med i tråden det folk kaller umusikalsk og tonedøvt? Anonymkode: 9a576...529 Er det innafor å bruke legevakten som avlastning for en hyperaktiv mann? Det er egentlig bare det jeg spør meg om. Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #92 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er det innafor å bruke legevakten som avlastning for en hyperaktiv mann? Det er egentlig bare det jeg spør meg om. Anonymkode: 664d0...c96 Ja. Det kan det være hvis han i tillegg har smerter ;-) Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #93 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja. Det kan det være hvis han i tillegg har smerter 😉 Anonymkode: 9a576...529 Men du trodde ikke han hadde smerter? Du ville ha fred og drikke vin. Er det da innafor å bruke legevakten som avlasting for en voksen mann? Hva tenker du om at han beslagla legens tid på bekostning av andre? Og ikke kom med at det var bra han dro, det var det selvsagt, men det er ikke det debatten går på her. Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #94 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Men du trodde ikke han hadde smerter? Du ville ha fred og drikke vin. Er det da innafor å bruke legevakten som avlasting for en voksen mann? Hva tenker du om at han beslagla legens tid på bekostning av andre? Og ikke kom med at det var bra han dro, det var det selvsagt, men det er ikke det debatten går på her. Anonymkode: 664d0...c96 Nå må du snart stoppe. Gode Gud. Han beslagla ikke legens tid på bekostning av andre. Over og ut. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #95 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hadde jeg satt mannen med brystsmerter i en taxi til legevakta fordi jeg selv ville kose meg hjemme alene med vin.....da hadde jeg endt opp som en singel kvinne etterpå. Det samme hvis omvendt. Anonymkode: 0fe9d...7c7 Hvis en sier det høyt kanskje, men de fleste med litt filter ville vel tenkt, dæven, der hadde jeg ufortjent mye flaks og tatt med den i grava? Håper jeg virkelig. Anonymkode: be7c6...7b6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #96 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Nå må du snart stoppe. Gode Gud. Han beslagla ikke legens tid på bekostning av andre. Over og ut. Anonymkode: 9a576...529 Det er du som burde stoppe. Du skrev hovedinnlegget som du gjorde for å få reaksjoner, og nå melker du det for alt det er verdt. At enkelte fortsatt biter på agnet ditt er litt utrolig. Anonymkode: 7d54e...32b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #97 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er du som burde stoppe. Du skrev hovedinnlegget som du gjorde for å få reaksjoner, og nå melker du det for alt det er verdt. At enkelte fortsatt biter på agnet ditt er litt utrolig. Anonymkode: 7d54e...32b Når en sånn hendelse skjer og du forteller om det så er det rart om ingen reagerer. At det skulle bli så mange sinte på grunn av ønsket om alenetid, at en voksen mann dro helt alene til legrvakta, at jeg drakk vin og neglisjerte at de som jobber på legevakta har enormt mye å gjøre, det overrasket. Mange moralister her, men jeg finner det jo nokså underholdende. Ganske bizzare kommentarer iblant også. Trodde ikke at det skulle avsløre så mye rart da. Det var bare en paradoksal hendelse. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #98 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når en sånn hendelse skjer og du forteller om det så er det rart om ingen reagerer. At det skulle bli så mange sinte på grunn av ønsket om alenetid, at en voksen mann dro helt alene til legrvakta, at jeg drakk vin og neglisjerte at de som jobber på legevakta har enormt mye å gjøre, det overrasket. Mange moralister her, men jeg finner det jo nokså underholdende. Ganske bizzare kommentarer iblant også. Trodde ikke at det skulle avsløre så mye rart da. Det var bare en paradoksal hendelse. Anonymkode: 9a576...529 Dette er faktisk på Trumpnivå når det gjelder egoisme. Meg, meg og meg og til helvete med resten. Mannen har hjerteproblemer, legen er overarbeidet, men jeg trenger fri fra det barnet jeg har valgt meg som mann. Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #99 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dette er faktisk på Trumpnivå når det gjelder egoisme. Meg, meg og meg og til helvete med resten. Mannen har hjerteproblemer, legen er overarbeidet, men jeg trenger fri fra det barnet jeg har valgt meg som mann. Anonymkode: 664d0...c96 Hvorfor er du så sint? Pass på hjertet DITT. Seriøst. Sinne er like skummelt som stress. Kanskje tilmed mer. Tenk om du fikk hjerteinfarkt på grunn av denne tråden??? Da hadde det vært ironi på skyhøyt nivå! :-D Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2022 #100 Skrevet 28. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når en sånn hendelse skjer og du forteller om det så er det rart om ingen reagerer. At det skulle bli så mange sinte på grunn av ønsket om alenetid, at en voksen mann dro helt alene til legrvakta, at jeg drakk vin og neglisjerte at de som jobber på legevakta har enormt mye å gjøre, det overrasket. Mange moralister her, men jeg finner det jo nokså underholdende. Ganske bizzare kommentarer iblant også. Trodde ikke at det skulle avsløre så mye rart da. Det var bare en paradoksal hendelse. Anonymkode: 9a576...529 Du drar den godt ut, det skal du ha. Anonymkode: 7d54e...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå