Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Han har alltid hatt litt smerter her og der fordi han er stresset og også trener for hardt med vekter. Ingen av oss har reagert særlig på det. På lørdag kveld ville jeg så gjerne få et par timer alenetid, men mannen satt som vanlig i sofaen. Så strøk han seg over brystet og nevnte smerter igjen, og jeg sa at han burde dra på legevakten. Han ville jo ikke det og bare feide det bort, men jeg ga meg ikke. Jeg bruker jo ikke å si sånt så jeg tipper at han ble nervøs på grunn av det alene. Tilslutt ringte han taxi, og jeg hentet en flaske vin og tenkte jeg skulle kose meg alene. Det tar jo alltid lang tid på legevakten. Jeg drakk et halvt glass før de ringte fra sykehuset og sa at mannen hadde hjerteinfarkt og var på vei til å få utført blokking. De sa at det var bra han kom så fort på legevakten. Han ville ikke vært der uten at jeg ville bli kvitt han, og det er veldig absurd å tenke på. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Jeg hadde ALDRI drukket vin hvis jeg hadde sendt mannen til legevakten 😮😮😮 Anonymkode: fc6a5...01f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ALDRI drukket vin hvis jeg hadde sendt mannen til legevakten 😮😮😮 Anonymkode: fc6a5...01f Det var det du hang deg opp i? Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Jeg hadde aldri klart å kose meg hvis mannen var på legevakten, uansett grunn egentlig. Håper det går bra med mannen din. Anonymkode: 2dc25...64b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Hvorfor kjørte du ikke mannen? Jeg hadde heller aldri drukket vin dersom mannen måtte på legevakten. Anonymkode: 1a102...0d9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Jeg tror jeg forstår hva du mener, HI, men det er rimelig absurd at du syntes det var ok å sende mannen din på legevakten bare fordi du ønsker alenetid også (slik virker det du skriver nemlig) - og det er vel årsaken til de kommentarene du får her. Jeg håper du er glad mannen din overlevde og at det går bra med ham. Ta vare på hverandre og sett pris på hverandre i tiden fremover, dere har fått en ny sjanse i livet ❤️ Anonymkode: 71c27...b34
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Det var det du hang deg opp i? Anonymkode: 9a576...529 Det hang jeg meg opp i også! Du drikker for faen ikke vin og koser deg mens mannen er på legevakten. Hva faen feiler det deg egentlig?! Anonymkode: 50528...5c3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg forstår hva du mener, HI, men det er rimelig absurd at du syntes det var ok å sende mannen din på legevakten bare fordi du ønsker alenetid også (slik virker det du skriver nemlig) - og det er vel årsaken til de kommentarene du får her. Jeg håper du er glad mannen din overlevde og at det går bra med ham. Ta vare på hverandre og sett pris på hverandre i tiden fremover, dere har fått en ny sjanse i livet ❤️ Anonymkode: 71c27...b34 Helt riktig! Det er ganske spesielt å be han dra bare fordi jeg ville være alene et par timer. Jeg var like sikker som han på at det egentlig ikke var noe galt, så derfor drakk jeg vin. Hadde jeg trodd at det var alvorlig så hadde jeg jo blitt med ham! Moralen er at selv om en ikke har godt motiv så kan handlingen være god! Alt er fint med oss, takk. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Helt riktig! Det er ganske spesielt å be han dra bare fordi jeg ville være alene et par timer. Jeg var like sikker som han på at det egentlig ikke var noe galt, så derfor drakk jeg vin. Hadde jeg trodd at det var alvorlig så hadde jeg jo blitt med ham! Moralen er at selv om en ikke har godt motiv så kan handlingen være god! Alt er fint med oss, takk. Anonymkode: 9a576...529 Men hvis man vil ha alenetid sender man ikke mannen på legevakten, man sender ham på trening eller til en kompis. God bedring til mannen din! Anonymkode: 5095d...d90
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Helt riktig! Det er ganske spesielt å be han dra bare fordi jeg ville være alene et par timer. Jeg var like sikker som han på at det egentlig ikke var noe galt, så derfor drakk jeg vin. Hadde jeg trodd at det var alvorlig så hadde jeg jo blitt med ham! Moralen er at selv om en ikke har godt motiv så kan handlingen være god! Alt er fint med oss, takk. Anonymkode: 9a576...529 Men du trodde jo egentlig ikke at det var noe galt med mannen... synes du det da var riktig å bruke av samfunnets ressurser på legevakt på legevaktenes travleste tidspunkt i uke - bare fordi du selv har lyst på litt egentid? Hva med å kommunisere med mannen din og finne løsninger i ekteskapet? Skal dere leve sammen så bør dere ta den sjansen dere nå har fått til å rydde opp, for det du holder på med er ikke bra, selv om dere hadde flaks nå. Anonymkode: 71c27...b34
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men hvis man vil ha alenetid sender man ikke mannen på legevakten, man sender ham på trening eller til en kompis. God bedring til mannen din! Anonymkode: 5095d...d90 Det hadde han ikke giddet der og da. Legevakten kom jo som et naturlig påskudd. Takk! Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #13 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men du trodde jo egentlig ikke at det var noe galt med mannen... synes du det da var riktig å bruke av samfunnets ressurser på legevakt på legevaktenes travleste tidspunkt i uke - bare fordi du selv har lyst på litt egentid? Hva med å kommunisere med mannen din og finne løsninger i ekteskapet? Skal dere leve sammen så bør dere ta den sjansen dere nå har fått til å rydde opp, for det du holder på med er ikke bra, selv om dere hadde flaks nå. Anonymkode: 71c27...b34 Nei det tenkte jeg på, tro det eller ei. Skjønner at de har mye å gjøre. Nå er det jo ikke noe å tenke på så lenge det enda var godt han kom. Det er ikke noe å rydde opp i, vi har bare gått litt for mye oppi hverandre en stund. Jeg ville ikke bli kvitt ham for godt altså. Anonymkode: 9a576...529
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #14 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var det du hang deg opp i? Anonymkode: 9a576...529 Du legger jo virkelig opp til det, når du skriver innlegget ditt som du gjør. Anonymkode: 7d54e...32b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #15 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Nei det tenkte jeg på, tro det eller ei. Skjønner at de har mye å gjøre. Nå er det jo ikke noe å tenke på så lenge det enda var godt han kom. Det er ikke noe å rydde opp i, vi har bare gått litt for mye oppi hverandre en stund. Jeg ville ikke bli kvitt ham for godt altså. Anonymkode: 9a576...529 Ergo - du er egentlig en stor egoist, som synes at til vanlig så er din egentid er viktigere enn legevaktens ressurser og at andre som faktisk trenger legehjelp får det. Det er jo bare flaks at han tilfeldigvis trengte det nå. Godt han dro dit. Men du bør gå litt i deg selv når det kommer til holdninger og hva du gjør med ditt eget og din manns liv. Anonymkode: 71c27...b34
Anonym bruker Skrevet 26. april 2022 #16 Skrevet 26. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Helt riktig! Det er ganske spesielt å be han dra bare fordi jeg ville være alene et par timer. Jeg var like sikker som han på at det egentlig ikke var noe galt, så derfor drakk jeg vin. Hadde jeg trodd at det var alvorlig så hadde jeg jo blitt med ham! Moralen er at selv om en ikke har godt motiv så kan handlingen være god! Alt er fint med oss, takk. Anonymkode: 9a576...529 Dette er noe av det merkeligste jeg har lest! Det er så galt på så mange nivå at jeg faktisk er målløs. Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #17 Skrevet 27. april 2022 Det kan faktisk hende at du innerst inne tenkte at det KUNNE være noe galt, men at det mest sannsynlig ikke var det. Han fremsto jo ikke som dødssyk eller som en med et akutt hjerteinfarkt, så det at du ikke ble med ham, en voksen mann, er jo ikke SÅ rart. Syns folk dømmer deg for strengt her. Du reddet livet hans - han hadde aldri reist til legen hvis ikke du hadde fått ham til det. Anonymkode: 528db...d1c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #18 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Det hang jeg meg opp i også! Du drikker for faen ikke vin og koser deg mens mannen er på legevakten. Hva faen feiler det deg egentlig?! Anonymkode: 50528...5c3 Her på forumet er det jo helt OK å drikke vin mens ungene sover, selv om de kan bli syke og må kjøres til legevakten. Da kan man jo ta taxi og lignende. Men når en voksen mann må kjøres til legevakten, så er det bare å holde seg edru. Hvor er logikken? Anonymkode: ade96...d5d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #19 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det kan faktisk hende at du innerst inne tenkte at det KUNNE være noe galt, men at det mest sannsynlig ikke var det. Han fremsto jo ikke som dødssyk eller som en med et akutt hjerteinfarkt, så det at du ikke ble med ham, en voksen mann, er jo ikke SÅ rart. Syns folk dømmer deg for strengt her. Du reddet livet hans - han hadde aldri reist til legen hvis ikke du hadde fått ham til det. Anonymkode: 528db...d1c Det er ikke noe rart det er mange late drittsekker av noen mannfolk rundt omkring, slik som damene steller for dem. Anonymkode: ade96...d5d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #20 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Her på forumet er det jo helt OK å drikke vin mens ungene sover, selv om de kan bli syke og må kjøres til legevakten. Da kan man jo ta taxi og lignende. Men når en voksen mann må kjøres til legevakten, så er det bare å holde seg edru. Hvor er logikken? Anonymkode: ade96...d5d Du tenker at det er samme personer som svarer i alle tråder? Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #21 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke noe rart det er mange late drittsekker av noen mannfolk rundt omkring, slik som damene steller for dem. Anonymkode: ade96...d5d Mange av oss liker faktisk mennene våre, vi er glade i dem og ønsker å beholde dem lengst mulig. Derfor blir vi urolige når de er syke, og om de føler seg så dårlige at de oppsøker legevakten på kveldstid blir vi bekymret. At du kaller mannen din for drittsekk er bare trist. Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #22 Skrevet 27. april 2022 Ja det er absurd, hvordan universets tilfeldigheter av og til treffer. Så bra han ble oppdaget tidlig, selv om intensjonen ikke var helt i tråd med hendelsen. Jeg skjønner godt du luftet det som anonym, for det her er ett prakteksempel på noe man overhodet ikke kan si høyt og en hemmelighet man bør bære med seg i graven 😅 Godt eksempel til en tidligere tråd, hva er det greit å lyve om 👍🏻 Dette! Anonymkode: be7c6...7b6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #23 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Mange av oss liker faktisk mennene våre, vi er glade i dem og ønsker å beholde dem lengst mulig. Derfor blir vi urolige når de er syke, og om de føler seg så dårlige at de oppsøker legevakten på kveldstid blir vi bekymret. At du kaller mannen din for drittsekk er bare trist. Anonymkode: 664d0...c96 Jeg har ingen drittsekk, så det er ikke trist i det hele tatt. Men jeg har lest både her og på andre fora hvor mange som ikke tar del i noe som helst og driter i dama si, ser på henne som en tjener. Anonymkode: ade96...d5d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #24 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg har ingen drittsekk, så det er ikke trist i det hele tatt. Men jeg har lest både her og på andre fora hvor mange som ikke tar del i noe som helst og driter i dama si, ser på henne som en tjener. Anonymkode: ade96...d5d Det tror jeg heldigvis ikke er særlig utbredt. Men så er vi jo ofte laget slik at i lager ikke tråder for å fortelle om alt som fungerer i forholdet, men heller lufte et problem når det dukker opp. Så selv om jeg kan svare i en tråd at mannen min er kjempedårlig på å gi beskjed når han lager avtaler, så betyr det ikke at han er en drittsekk som generelt kjører sitt eget løp, ikke sant? Anonymkode: 664d0...c96
Anonym bruker Skrevet 27. april 2022 #25 Skrevet 27. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det kan faktisk hende at du innerst inne tenkte at det KUNNE være noe galt, men at det mest sannsynlig ikke var det. Han fremsto jo ikke som dødssyk eller som en med et akutt hjerteinfarkt, så det at du ikke ble med ham, en voksen mann, er jo ikke SÅ rart. Syns folk dømmer deg for strengt her. Du reddet livet hans - han hadde aldri reist til legen hvis ikke du hadde fått ham til det. Anonymkode: 528db...d1c Anonymkode: 9a576...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå