Gå til innhold

Sier man slike ting til en kollega man ikke er forelsket i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker at en kollega er forelsket i meg. 
Han ringer meg stadig på jobb (vi jobber på forskjellige lokasjoner) og vi skravler i timesvis. Han sier vi må treffes snart. Han forteller masse om seg selv og ting han liker. Han deler av alvorlige livshendelser. Han sier han vil komme til min avdeling og være der. Han sier han vil ta meg med til barndomshjemmet og vise meg rundt. Gå turer og kanskje ta et glass vin. 
Når vi snakker sammen hører jeg  av og til kollegaene hans som erter han i bakgrunnen. 
I tillegg til dette spør han masse om meg og lytter når jeg forteller. 
Jeg håper og tror han kan være forelsket i meg, men jeg tør nesten ikke å håpe da jeg har blitt brent så mange ganger før. 

Anonymkode: f7d4d...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig. Dere har i hvert fall en god tone. Lykke til med  fortsettelsen :)

Skrevet

Hva slags jobb har dere hvor dere ksn ringes og skravle i timesvis?

Anonymkode: d1ed1...faa

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Tror du helt alvorlig at ikke mange faktisk har tid og mulighet til å skravle mye på jobb? 
Og hvorfor svarer du ikke på det hi spør om?

Anonymkode: 2bda3...114

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

e9g, dette var muffens

Anonymkode: 1bd30...b80

Skrevet

Lurer også mest på hvor dere jobber egentlig. Ellers så ja, han virker forelsket. Absolutt vil jeg si. Jeg vet ikke hvorfor du har brent deg, men det du kanskje bør være litt obs på i dette tilfellet, er at han virker vel intens til at dere aldri har truffet hverandre...

Anonymkode: be0ca...153

Skrevet

Du får ta en sjanse.

Neste gang han sier han vil bytte til din avdeling får du svare at du godt kunne tenke deg å møte han utenfor jobb, og ikke jobbe med han....

Anonymkode: 70359...f73

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Tror du helt alvorlig at ikke mange faktisk har tid og mulighet til å skravle mye på jobb? 
Og hvorfor svarer du ikke på det hi spør om?

Anonymkode: 2bda3...114

Det er iallefall ikke vanlig å sitte mange timer i telefonen med samtaler som ikke er jobbrelatert. Derav spørsmålet. 

siden du synes å mene at mange har slike muligheter - hva slags type jobber er det da snakk om?

Skrevet

Er dere single begge to? 

Anonymkode: bdb62...960

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er iallefall ikke vanlig å sitte mange timer i telefonen med samtaler som ikke er jobbrelatert. Derav spørsmålet. 

siden du synes å mene at mange har slike muligheter - hva slags type jobber er det da snakk om?

Hvorfor trenger du å vite det?

Anonymkode: c79fe...a00

Skrevet

Jeg er glad ingen av dere er mine kolleger, jeg hadde seriøst fått anfall om noen skravlet privat i timesvis på jobb. Men ja, han høres forelsket ut.
Samtidig, jeg ville ikke hatt en mann som liksom vrengte sjelen sin i timer uten å egentlig komme til poenget, for han har tydeligvis snakket og snakket og snakket om seg selv uten at du egentlig vet noe som helst. 

Anonymkode: 417ec...7e7

Skrevet

Enten er han forelsket eller så er gan creepy... tror mest på det siste

Anonymkode: 70e3c...d48

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er glad ingen av dere er mine kolleger, jeg hadde seriøst fått anfall om noen skravlet privat i timesvis på jobb. Men ja, han høres forelsket ut.
Samtidig, jeg ville ikke hatt en mann som liksom vrengte sjelen sin i timer uten å egentlig komme til poenget, for han har tydeligvis snakket og snakket og snakket om seg selv uten at du egentlig vet noe som helst. 

Anonymkode: 417ec...7e7

Joda, jeg syns det er flott jeg. Nå vet jeg masse om han. 
Vi har møttes flere ganger i forbindelse med seminarer og samlinger, og vi har hatt god tone der og. 
Så gøy å høre at dere tror han kan være forelsket i meg! 🦋

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi jobber med programmering. Vil ikke si så mye mer, men når vi har gjort jobben er det ofte en del dødtid før vi kan starte på neste. 
HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi har møttes flere ganger i forbindelse med seminarer og samlinger, og vi har hatt god tone der og. 

HI

Høres mest creepy ut.. som jeg sa

Anonymkode: 70e3c...d48

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

HI

Da har dere jo møttes da. Så da ble det plutselig litt mer naturlig at han snakker så mye om ulike ting. Du må jo møte han privat da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

HI

Ikke hør på de som prøver å få dette til å være unaturlig. Det er faktisk helt normalt å treffe mennesker man liker og blir forelsket i. Jeg syns du skal foreslå at dere kan møtes for en kaffe, middag eller en tur. Lykke til ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Da har dere jo møttes da. Så da ble det plutselig litt mer naturlig at han snakker så mye om ulike ting. Du må jo møte han privat da. 

Det har jeg veldig lyst til. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ikke hør på de som prøver å få dette til å være unaturlig. Det er faktisk helt normalt å treffe mennesker man liker og blir forelsket i. Jeg syns du skal foreslå at dere kan møtes for en kaffe, middag eller en tur. Lykke til ❤️

Tror jeg må det snart, ja. Jeg har en million sommerfugler i magen. 
HI

Skrevet

Hvorfor har dere ikke møttes privat tidligere når dere snakker så godt sammen og har så god kjemi? Er det på grunn av avstanden? Altså bor dere i ulike deler av landet? Om det er tilfelle er det i allefal viktig å ta noen runder med seg selv for å finne ut om man er villig til å flytte på seg før dere blir ordentlig forelsket. Om han virkelig mener han vil bytte avdeling for å bo nærmere deg er det flott, men viktig at han mener det før dere går for langt.

Skrevet

Vedder på at han er gift.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Han ringer meg stadig på jobb (vi jobber på forskjellige lokasjoner) og vi skravler i timesvis. Han sier vi må treffes snart. Han forteller masse om seg selv og ting han liker. Han deler av alvorlige livshendelser. Han sier han vil komme til min avdeling og være der. Han sier han vil ta meg med til barndomshjemmet og vise meg rundt. Gå turer og kanskje ta et glass vin. 
Når vi snakker sammen hører jeg  av og til kollegaene hans som erter han i bakgrunnen. 
Jeg håper og tror han kan være forelsket i meg, men jeg tør nesten ikke å håpe da jeg har blitt brent så mange ganger før. 

Vil nok neppe tro han er forelska enda - dere har jo (slik jeg forstår) ikke vært ilag på fritiden osv. Men kansje han er betatt og ønsker å bli kjent med deg? 

Skrevet

Synes han høres forelska ut jeg, og jeg synes ikke det er creepy i det hele tatt. Jeg har jobbet slik og man ble jo kjent over tid og samtalene utarter seg over tid. ;)❤️ 

Anonymkode: 14502...615

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har dere aldri truffet hverandre, bare snakket sammen på telefon?

Anonymkode: 8e70c...c67

Skrevet
Juliea Ruler skrev (43 minutter siden):

Hvorfor har dere ikke møttes privat tidligere når dere snakker så godt sammen og har så god kjemi? Er det på grunn av avstanden? Altså bor dere i ulike deler av landet? Om det er tilfelle er det i allefal viktig å ta noen runder med seg selv for å finne ut om man er villig til å flytte på seg før dere blir ordentlig forelsket. Om han virkelig mener han vil bytte avdeling for å bo nærmere deg er det flott, men viktig at han mener det før dere går for langt.

Han bor og jobber på en avdeling 8 timer unna med bil. Vi har møttes to ganger på samling, men da sammen med mange andre og. Jeg har bestemt meg for å spørre om han vil ta en øl med meg neste fang jeg skal dit. Syns det er skummelt da, hva hvis jeg har misforstått han? 😳

LillaGorilla♥♥ skrev (39 minutter siden):

Vedder på at han er gift.

Han er ikke gift. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Syns det er skummelt da, hva hvis jeg har misforstått han? 😳

Menn er heldige sånn, for dem er slikt ikke skummelt. De får ikke angst eller føler frykt for å spørre slikt. De har det så mye lettere! 😕 Kanskje best å vente på at han tar inititativ?

Anonymkode: 1bd30...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...