Gå til innhold

Mistet babyen min...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I oktober måtte jeg avbryte svangerskapet, i uke 20, hun utviklet seg ikke som hun skulle.

Fortsatt gjør dette vondt, helt plutselig. Vi skulle hatt en liten jente nå. Sånn ble det ikke. 

Vi har dine og mine barn fra før. Og min yngste prater titt og ofte om babyen som skulle kommet. Lurer på ting rundt det. De gledet seg så veldig alle barna også, til å få en baby i familien. Lille engelen min. 

Blir jeg gravid igjen? Vil det gå bra denne gangen? Frisk baby? Hva med kvalmen i svangerskapet? (Sliter veldig og i flere mnd hvert svangerskap)

 

Anonymkode: 54c81...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Så vondt å høre at du mistet....kroppen din og det mentale trenger litt tid å komme seg, men tror du blir gravid må i september! Får ikke opp om du blir spesielt dårlig, bare viktig for meg å si at du må prøve og slappe av å nyte sv.skapet....selv om d nok er vanskelig, er d viktig at barnet har en mor som er positiv. Du kan ikke gjøre noe om du bekymrer deg mer.

Ønsker deg masse lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stratosen_er mamma_ skrev (På 18.8.2022 den 17.47):

Så vondt å høre at du mistet....kroppen din og det mentale trenger litt tid å komme seg, men tror du blir gravid må i september! Får ikke opp om du blir spesielt dårlig, bare viktig for meg å si at du må prøve og slappe av å nyte sv.skapet....selv om d nok er vanskelig, er d viktig at barnet har en mor som er positiv. Du kan ikke gjøre noe om du bekymrer deg mer.

Ønsker deg masse lykke til !!

Tusen takk for svar.

Har en god del bekymringer. For mine barn, han sine barn i forhold til ekser. Og økonomi. Er ufør og ser at verken jeg fysisk eller psykisk strekker til, og hvertfall ikke pengene. Noen ganger lurer jeg på hvor lenge jeg klarer å holde meg på beina.

 

Drømte så livlig for noen dager siden at jeg fødte en jente. Frisk og fin. Tok hun imot selv. Det var en fin drøm, likevel så vond. 

Anonymkode: 54c81...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velsigne deg, stakkars du! Åh, dette høres så vondt ut å leve med. Ikke bare det å miste, men alt du går gjennom.

Du gjør en forskjell for mannen din, far barna deres. Husk på det. Du er viktig. ❤️

Jeg kan ikke spå, jeg har ikke de evnene. Jeg vil bare være så frekk å ønske deg all lykke til!

Anonymkode: 13447...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Velsigne deg, stakkars du! Åh, dette høres så vondt ut å leve med. Ikke bare det å miste, men alt du går gjennom.

Du gjør en forskjell for mannen din, far barna deres. Husk på det. Du er viktig. ❤️

Jeg kan ikke spå, jeg har ikke de evnene. Jeg vil bare være så frekk å ønske deg all lykke til!

Anonymkode: 13447...9fb

Tusen takk for gode ord.❤️

Innerst inne vet jeg at jeg er viktig for de her hjemme. Og spesielt for alle barna, da jeg er mest med de alle. Men føler jeg konstant går å er en dårlig utgave av meg selv. Tålmodigheten blir fort brukt opp dessverre. 

Anonymkode: 54c81...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
stratosen_er mamma_ skrev (På 18.8.2022 den 17.47):

Så vondt å høre at du mistet....kroppen din og det mentale trenger litt tid å komme seg, men tror du blir gravid må i september! Får ikke opp om du blir spesielt dårlig, bare viktig for meg å si at du må prøve og slappe av å nyte sv.skapet....selv om d nok er vanskelig, er d viktig at barnet har en mor som er positiv. Du kan ikke gjøre noe om du bekymrer deg mer.

Ønsker deg masse lykke til !!

Jeg er visst gravid nå. Ble det i august uten å planlegge. Takk for at du leste meg.

Ser du noe mer på meg? Evt kjønn. Du forteller sikkert ikke om dårlige nyheter. Men håper jo det går bra denne gangen. 

 

Anonymkode: 54c81...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er ei jente du bærer, får i vertfall opp en feminin energi....jeg har troa denne gangen, prøv å kose deg med graviditeten selv om d er vanskelig. Lykke til.

Krysser fingrene for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stratosen_er mamma_ skrev (5 timer siden):

Tror det er ei jente du bærer, får i vertfall opp en feminin energi....jeg har troa denne gangen, prøv å kose deg med graviditeten selv om d er vanskelig. Lykke til.

Krysser fingrene for deg ❤️

Tusen takk. ❤️

Hadde vært koselig med ei jente til da vi har mange gutter. 

 

Anonymkode: 54c81...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 25.8.2022 den 1.28):

Tusen takk for svar.

Har en god del bekymringer. For mine barn, han sine barn i forhold til ekser. Og økonomi. Er ufør og ser at verken jeg fysisk eller psykisk strekker til, og hvertfall ikke pengene. Noen ganger lurer jeg på hvor lenge jeg klarer å holde meg på beina.

 

Drømte så livlig for noen dager siden at jeg fødte en jente. Frisk og fin. Tok hun imot selv. Det var en fin drøm, likevel så vond. 

Anonymkode: 54c81...0cc

Da høres det jo ut som et sjakktrekk å sette enda flere barn til verden 🙄

Anonymkode: 4b4f0...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du begynne å stabilisere de barn og den økonomi du har akkurat nå?

Hvorfor i all verden skal du få flere barn når du sliter med det du har nå 🤪🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...