Gå til innhold

Jobben vil at jeg skal flytte til Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på et lite tettsted nå med mann og tre barn. Det er få jobbmuligheter her. Mannen vil ikke være med, enda han kan jobbe hvor-som-helst-fra. Hva gjør jeg? Skiller meg?

Anonymkode: 52367...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har flyttet etter mannen 3 ganger...  men jeg er sykepleier, og får jo en jobb overalt... jeg mener jo at det er viktig at begge har en jobb de trives med. dersom noen mistrives må den andre være med på  et forsøk for å bedre det.  Og om det er flytting så er det det...

Jeg har riktignok bodd i Bergen pga mannen og dit skal jeg IKKE igjen. har bodd der... og hadde nok ikke vært glad om det var hans ønske (igjen). var sjeleglad da han fikk ny jobb og jeg flyttet etter igjen.... Men jeg hadde jo ikke skilt meg da...

Anonymkode: 3e869...4c6

Skrevet

Feminismen har lært oss å være sterke og ta ansvar for våre egne liv, følge våre egne drømmer, gjøre som vi selv vil.

Gjør det! Trenger du skille deg for å kunne flytte? I så fall, skill deg hvis det er din drøm. Gjør det som er det feministiske.

Anonymkode: b5671...7a7

Skrevet

Du ukependler kanskje, tre dager i uka på kontoret i Bergen og to dager med hjemmekontor?

Jeg bor på et mindre sted og det er flere her som ukependler, men da bare en i forholdet når det er barn å ta hensyn til.

Anonymkode: 4ea16...364

Skrevet

Skiller du deg så vil du få mye bedre tid til den nye jobben også. Da vil tross alt barna komme på besøk til deg stort sett kun i helger og ferier 😊

Anonymkode: 9bef4...468

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Skiller du deg så vil du få mye bedre tid til den nye jobben også. Da vil tross alt barna komme på besøk til deg stort sett kun i helger og ferier 😊

Ehh. De blir jo med meg. 
Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Ehh. De blir jo med meg. 
Hi

Det er jo ingen selvfølge det....

Anonymkode: 4ea16...364

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ehh. De blir jo med meg. 
Hi

Ehh. Hvorfor det? De har vennene, skolen og nettverket sitt der de bor nå. Selv en domstol hadde neppe gitt deg medhold i dette. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Ehh. De blir jo med meg. 
Hi

Troller du?

For du kan ikke ta for gitt at ungene blir med deg hvis mannen din blir boende der dere bor i dag og kan tilby dem stabilitet med hjem, skole/bhg, venner og ev. familie/nettverk.

Flytter du alene til et nytt sted hvor du ikke har nettverk, så er det på ingen måte en selvfølge at barna blir med deg.

Hva tenker du selv du bør gjøre?

Anonymkode: b1abe...e72

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Ehh. De blir jo med meg. 
Hi

Det er riktig innstilling! Flott! 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

jeg har flyttet etter mannen 3 ganger...  men jeg er sykepleier, og får jo en jobb overalt... jeg mener jo at det er viktig at begge har en jobb de trives med. dersom noen mistrives må den andre være med på  et forsøk for å bedre det.  Og om det er flytting så er det det...

Jeg har riktignok bodd i Bergen pga mannen og dit skal jeg IKKE igjen. har bodd der... og hadde nok ikke vært glad om det var hans ønske (igjen). var sjeleglad da han fikk ny jobb og jeg flyttet etter igjen.... Men jeg hadde jo ikke skilt meg da...

Anonymkode: 3e869...4c6

Hva er galt med Bergen? 😱😱🤬

Anonymkode: c8080...16d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.4.2022 den 18.52):

Feminismen har lært oss å være sterke og ta ansvar for våre egne liv, følge våre egne drømmer, gjøre som vi selv vil.

Gjør det! Trenger du skille deg for å kunne flytte? I så fall, skill deg hvis det er din drøm. Gjør det som er det feministiske.

Idiot. Du har visst fått for lite fitte. 

Anonymkode: de684...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...