Gå til innhold

Hvorfor klarer ikke Oslofolk…

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg tenker kommunen burde vært mer konkret. Jeg har også fått med meg oppfordringen fra kommunen, men som beboer i leilighet er det liksom litt begrensa hva jeg får gjort. Ikke har jeg hage som må vannes, og ikke har jeg bil som må vaskes. Og det er tross alt mange som meg, som antagelig ikke har så skyhøyt forbruk av vann, og som sliter med å se hvordan man kan begrense seg så det monner.

Anonymkode: 44911...d7a

Om alle sparer litt, så monner det til sammen. Det er vel kanskje det som er feilen, at alle tenker at det ikke er noen vits i å spare 10 liter, men om alle gjør det, så blir det masse.

Anonymkode: ece0b...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Om alle sparer litt, så monner det til sammen. Det er vel kanskje det som er feilen, at alle tenker at det ikke er noen vits i å spare 10 liter, men om alle gjør det, så blir det masse.

Anonymkode: ece0b...820

Jada, absolutt. Men kommunen har ikke akkurat gått ut med en knallhard beskjed, snarere virker det mer som en litt halvhjerta oppfordring. Vi har spart på vannet mange ganger før, men da har kommunen gått mye hardere ut, med f.eks. vanningsforbud. Tror det gjør at folk tar det mer alvorlig også.

Anonymkode: 44911...d7a

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå da folkens. Fått det med dere nå?

Anonymkode: 6fc12...463

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå da folkens. Fått det med dere nå?

Anonymkode: 6fc12...463

Jeg bruker vann akkurat som før, media overdriver bare. Det er fortsatt massevis av vann i springen.

Anonymkode: 847fa...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...