Gå til innhold

8 års aldersforskjell der jeg som dame er eldst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en nydelig mann jeg har fått kjempegod kjemi med. Men jeg bare føler det blir så feil å være eldst i et forhold. Kan noen banke litt vett i skallen min? 🙈

Anonymkode: 0d7ac...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kamerat av mannen har en kone som er 10 år eldre enn han... De har vært sammen i 20 år, så det trenger overhodet ikke være feil partner selv om han er yngre enn deg.

Anonymkode: 4909c...687

Skrevet

Jeg vet at i de fleste forhold er mannen eldst, men ved tanke på at kvinner i gjennomsnitt lever lengre enn menn er det egentlig litt teit.

Uansett, spiller det egentlig noe rolle hva andre tenker så lenge dere er glade i hverandre?

Skrevet

Det er 7 år mellom svigers og svigermor er eldst. De er i 80-årene og har vært lykkelig gift i over 50 år. 

Skrevet

Alder hadde jeg absolutt ikke tenkt på. Det eneste jeg derimot ville forsikret meg om, var at vi var på samme ståsted når det gjelder barn. Jeg har mine to barn og ønsker på ingen måte flere. Jeg hadde derfor ønsket at han hadde barn selv og var ferdig med den tanken. 

Anonymkode: 66ad2...57c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alder hadde jeg absolutt ikke tenkt på. Det eneste jeg derimot ville forsikret meg om, var at vi var på samme ståsted når det gjelder barn. Jeg har mine to barn og ønsker på ingen måte flere. Jeg hadde derfor ønsket at han hadde barn selv og var ferdig med den tanken. 

Hva har dette med hi å gjøre? Hadde det vært problematisk hadde hun nok nevnt det. 

Anonymkode: 66b05...cd3

Skrevet

Hi, min beste venninne har vært sammen med mannen sin siden han var 25 og hun 32, og det er nå straks 20 år. Aldersforskjellen har faktisk aldri vært en sak dem imellom. 

Skrevet

Håper advarslene til de andre nå får deg til å innse hvor dum dette er, HI.

Anonymkode: 4a810...281

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Håper advarslene til de andre nå får deg til å innse hvor dum dette er, HI.

Jeg er enig i at det er litt dumt å tenke på en såpass liten aldersforskjell, ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva har dette med hi å gjøre? Hadde det vært problematisk hadde hun nok nevnt det. 

Beklager hvis du følte deg krenket pga svaret mitt til HI. Var absolutt på ingen måte ment som verken kritikk eller noe negativt direkte rettet mot deg. 

Jeg prøvde bare å si at alder betyr ingenting, kun at man er på samme stadie i livet. Og sjansen er større for at det er ett sprik her hvis mannen er yngre da de statistisk sett får barn sener i livet enn kvinner. 

Men, atter en gang så må jeg bare beklage at jeg krenket deg med mitt svar  til HI, 

Skrevet

Takk for fine svar, dere. 
Jeg har barn, han har ikke, men jeg tror ikke det er et ønske hos han. Isåfall er jeg ikke fremmed for det. 😉

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Beklager hvis du følte deg krenket pga svaret mitt til HI. Var absolutt på ingen måte ment som verken kritikk eller noe negativt direkte rettet mot deg. 

Jeg prøvde bare å si at alder betyr ingenting, kun at man er på samme stadie i livet. Og sjansen er større for at det er ett sprik her hvis mannen er yngre da de statistisk sett får barn sener i livet enn kvinner. 

Men, atter en gang så må jeg bare beklage at jeg krenket deg med mitt svar  til HI, 

Å, rull inn det idiotiske forsøket på hersketeknikk. Hi sitt spørsmål inkluderte ikke den problemstillingen i det hele, det var kun aldersforskjellen ‘feil vei’. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Å, rull inn det idiotiske forsøket på hersketeknikk. Hi sitt spørsmål inkluderte ikke den problemstillingen i det hele, det var kun aldersforskjellen ‘feil vei’. 

Har du lest svaret til HI over her? Og det var forøvrig du selv som startet trenden med hersketeknikk her i tråden. Så rull inn selv du jenta mi…😉

Skrevet

Både mormoren og farmoren til ungene er eldre enn mannen deres. Tror de begge har vært gift i over 45 år. Nå er ikke alderen så stor mellom de, men de har blitt «mobbet» i alle år siden aldersforskjellen er feil vei. 

En hyttenabo er 15år eldre enn mannen, de har vært sammen så lenge jeg kan huske. Er egentlig ikke så mange år siden jeg fikk vite at det er så stor aldersforskjell mellom de heller for det virker ikke slik. 

Anonymkode: 1ebb8...8bd

Skrevet

Tenker åtte år går helt fint🤩 Hvor gamle er dere ?

Skrevet

39 og 31

HI

Skrevet

Han vil komme til å ha barn. Du er straks for gammel (bør ikke få barn helt i starten av et forhold). Sånn ville jeg tenkt. Siden du spør.

Anonymkode: 303c6...7d3

Skrevet

Menn blir fortere treige, kjedelige og satte, så du velger helt riktig. 

Anonymkode: a127d...bdd

Skrevet

Jeg møtte mannen min da han var 25 og jeg 33, han hadde ikke barn fra før. I dag har vi vært gift i 7 år og har to barn sammen, fire totalt. Vi har aldri følt på aldersforskjellen. Mine besteforeldre hadde også aldersforskjellen «feil» vei, 10 år♥️

Anonymkode: d3f66...b63

Skrevet

Du ødelegger hans mulighet til å bli far. La han gå! 

Anonymkode: 27aa2...33b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du ødelegger hans mulighet til å bli far. La han gå! 

HI har skrevet lenger oppe at hun ikke er fremmed for å få flere barn😁

Skrevet

Hun er 39!!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hun er 39!!!

Å så?

Anonymkode: bdbe2...07f

Skrevet

Jeg synes alle som har en sønn, burde tenke igjennom dette. Tenk om han møtte et tilfeldig kvinnemenneske som tok fra han muligheten til å få barn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Jeg synes alle som har en sønn, burde tenke igjennom dette. Tenk om han møtte et tilfeldig kvinnemenneske som tok fra han muligheten til å få barn. 

Tenk om hun gjør han lykkelig? Hva er da viktigst? At han er lykkelig eller morens vilje om barnebarn? Da kan vi like gjerne gå tilbake til at foreldrene bestemmer hvem barna skal gifte seg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...