Gå til innhold

Opptøyene i Sverige ….

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nettopp! Å brenne koranen burde bli forbudt ved lov for det er rasisme.

Anonymkode: be011...324

Men vold og trusler er greit eller?

Anonymkode: 02618...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men vold og trusler er greit eller?

Det er forståelig i alle fall. Når noen går inn for å provosere så voldsomt og politiet støtter det så blir folk ekstremt provoserte.

Skrevet

Å brenne biler, busser, skoler, ramponere bygninger og drapstrue politi og andre sivile, er ikke handlinger som står i forhold til å brenne en bok. 

Anonymkode: 84739...370

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Det er forståelig i alle fall. Når noen går inn for å provosere så voldsomt og politiet støtter det så blir folk ekstremt provoserte.

Forståelig å utøve vold fordi noen brenner en bok....snakk om unnskylde voldshandlinger.

Skrevet

Koranen burde brennes regelmessig i alle Europas byer. De som ikke taklet det, kunne forlate landet.

Anonymkode: 43f20...3cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.4.2022 den 11.47):

Jeg forstår ikke hvorfor behovet for å provosere med vilje er tilstede. Sitter du å vifter med papir opp i ansiktet på noen og sier «luften er for alle» når de blir sint? For det var det som var målet med å gjøre det. Noen ble ferdig med sånt i 1. klasse, andre er like dumme som voksne

Anonymkode: 81dd0...791

Han provoserer med vilje for å få nettopp den reaksjonen som kom. For høyreekstreme er det gull verdt at det svares med vold. Ingenting er bedre for å få frem budskapet deres. Polarisering er nettopp det de vil ha. 

Personlig synes jeg koranbrenningen er motbydelig. Allikevel vil jeg forsvare hans rett til ugjerningene med nebb og klør. Ytringsfrihet handler nettopp om å godta meninger og ytringer som motstrider alt du tror på og står for, og det er få verdier det er viktigere å forsvare enn ytringsfriheten. 

Anonymkode: 358dd...2ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk og lov så nekter politiet SIAN å få gjøre noe lignende her!

https://www.tv2.no/nyheter/14732476/

De nektet de kun å gjøre det utenfor politistasjonen. Men jeg synes man skal være forsiktig med det å innskrenke denne retten uansett hvor ubehagelig det kan bli. 

Anonymkode: 8683a...f45

Skrevet

Neste gang lager muslimene opptøyer hvis de ikke får innføre "sharia"..  Og for å hindre all mulig djevelskap, må vi jo føye dem, igjen og igjen...

Anonymkode: 43f20...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...