Gå til innhold

Beste tips for å skjule ettervekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre begynt å bli VELDIG synlig grå..

Jeg er virkelig ikke klar for å bli helt grå, og farger/striper derfor håret innimellom. Utfordringen er at håret mitt vokser veldig raskt og etterveksten blir fort synlig - selv om jeg frisøren en farge som er naturlig lys og nær opptil min vanlige hårfarge😔

Trenger tips for gode produkter som dekker etterveksten mellom frisør-besøkene….

Anonymkode: e49a7...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe annet enn farge?

Anonymkode: 7768a...354

Skrevet

Blæh... Slutt å farge. Så jæ***g enkelt. Å bli grå i håret er en rimelig normal greie. 

Anonymkode: c1771...48f

Skrevet

Min erfaring er at etterveksten viser mindre når jeg bare striper og ikke farger hele håret. Da blir det grå en del av stripene, om du forstår. 

Anonymkode: 83063...ffc

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sverger til denne: https://www.blivakker.no/product/3130518?gclid=Cj0KCQjw0umSBhDrARIsAH7FCoeHxxBESAd1Gbtj99vONAh48SnII9n0stRjs1EUr_UWiXKEsxsgPJkaAobcEALw_wcB

Litt tricky å unngå å farge hele hårbunnen, men med litt trening så funker den supert for meg iallfall!

Anonymkode: cf765...db1

Denne har jeg forsøkt:)

Synes det er vanskelig å få det jevnt samt ikke farge hodebunnen… Kanskje det kommer seg med trening:)

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Denne har jeg forsøkt:)

Synes det er vanskelig å få det jevnt samt ikke farge hodebunnen… Kanskje det kommer seg med trening:)

Prøver å spraye så tynt lag som mulig, og heller ta flere ganger. Er jeg uheldig og får en liten splæsj i skillen feks, så fjerner jeg det med en sminkeserviett. Funker så lenge etterveksten ikke blir for lang og det er bare i skillen det viser noe særlig. Farger ca hver 5. uke.

Anonymkode: cf765...db1

Skrevet

Begynn å farge selv og bruk bare farge i etterveksten. Da kan du farge hver 3. uke og bruke sprayen den siste uka. Jeg bruker den ikke i alt håret, men kun på det som syns, dvs i skolen og foran. Jeg syns mørk blond er mye lettere å ikke få i hodebunnen enn brun og om den er litt lys ser det greit ut om du ikke er alt for mørk. 

Anonymkode: 0f24e...55f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Min erfaring er at etterveksten viser mindre når jeg bare striper og ikke farger hele håret. Da blir det grå en del av stripene, om du forstår. 

Anonymkode: 83063...ffc

Enig! Skulle jeg farget hele så måtte jeg ha etterfarget helst annenhver uke fordi håret vokser så fort. Striper i riktige fargetoner vil skli inn slik at det grå blir en del av spillet i håret, og da vil ikke det grå vises så mye.

Anonymkode: 0f5af...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...