Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Hei trådlesere jeg laget en ny sparekonto som vil si jeg har 2 sparekontoer men denne nye sparekontoen jeg laget i går. For jeg vil spare inn til ei ferie tur. Da laget jeg denne på sparebank1 via mobilbank appen. Og den kommer opp på forsiden men problemet er at jeg ikke får overføre noe penger til denne nye sparekontoen siden det står (til-kontoen eksisterer ikke) og lurer på om jeg må gjøre noe eller gjort noe feil.. og lurer på om noen av dere har erfaring med dette? Anonymkode: 2b144...ce5
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #2 Skrevet 15. april 2022 Ring kundeservice Anonymkode: a4792...063
frk Nilsen Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 Gå inn via nettleser og logg inn i nettbanken, det er helligdager nå og det er ikke sikkert appen er oppdatert. Ville sjekket den veien før jeg kontaktet kundeservice.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #4 Skrevet 15. april 2022 Det er ingen bankoppdateringer mellom i går og tirsdag. Anonymkode: c0f99...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå