Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Finnes det treningssenter med avlukker i dusjene. Er dessverre blitt veldig overvektig og ønsker å gjøre noe med dette. Det mest praktiske ville være å trene før jobb (starter litt utpå dagen), men jeg klarer ikke tanken på å dusje med andre når jeg har så lav selvtillit som nå (dessverre mange kilo for mye). Bor i stor by med flere treningssenter så flere alternativer. Finner ikke noe om dusjene på hjemmesiden. Har du tips? Anonymkode: 363f9...9c4
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Finnes det treningssenter med avlukker i dusjene. Er dessverre blitt veldig overvektig og ønsker å gjøre noe med dette. Det mest praktiske ville være å trene før jobb (starter litt utpå dagen), men jeg klarer ikke tanken på å dusje med andre når jeg har så lav selvtillit som nå (dessverre mange kilo for mye). Bor i stor by med flere treningssenter så flere alternativer. Finner ikke noe om dusjene på hjemmesiden. Har du tips? Anonymkode: 363f9...9c4 Lurt å si hvor du bor? Anonymkode: 810ee...aa7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 De fleste moderne svømmehaller har dette. Hvor de også har egen styrke/treningavdeling (altså ikke bare svømming). Anonymkode: b3f1b...65e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Finnes det treningssenter med avlukker i dusjene. Er dessverre blitt veldig overvektig og ønsker å gjøre noe med dette. Det mest praktiske ville være å trene før jobb (starter litt utpå dagen), men jeg klarer ikke tanken på å dusje med andre når jeg har så lav selvtillit som nå (dessverre mange kilo for mye). Bor i stor by med flere treningssenter så flere alternativer. Finner ikke noe om dusjene på hjemmesiden. Har du tips? Anonymkode: 363f9...9c4 Send mail til senterene og spør. Det gjorde jeg før jeg meldte meg inn. Anonymkode: 7bf1a...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå