Gå til innhold

Fellesdusj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det treningssenter med avlukker i dusjene. Er dessverre blitt veldig overvektig og ønsker å gjøre noe med dette. Det mest praktiske ville være å trene før jobb (starter litt utpå dagen), men jeg klarer ikke tanken på å dusje med andre når jeg har så lav selvtillit som nå (dessverre mange kilo for mye). Bor i stor by med flere treningssenter så flere alternativer. Finner ikke noe om dusjene på hjemmesiden. Har du tips?

Anonymkode: 363f9...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Finnes det treningssenter med avlukker i dusjene. Er dessverre blitt veldig overvektig og ønsker å gjøre noe med dette. Det mest praktiske ville være å trene før jobb (starter litt utpå dagen), men jeg klarer ikke tanken på å dusje med andre når jeg har så lav selvtillit som nå (dessverre mange kilo for mye). Bor i stor by med flere treningssenter så flere alternativer. Finner ikke noe om dusjene på hjemmesiden. Har du tips?

Lurt å si hvor du bor?

Anonymkode: 810ee...aa7

Skrevet

De fleste moderne svømmehaller har dette. Hvor de også har egen styrke/treningavdeling (altså ikke bare svømming). 

Anonymkode: b3f1b...65e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Send mail til senterene og spør. Det gjorde jeg før jeg meldte meg inn.

Anonymkode: 7bf1a...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...