Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Føler meg faktisk unormal, men saken er den at vi reiser på en ukers ferie uten hunden som skal være hos min søster. Synes det er helt forferdelig å forlate ham. ( flyselskapet vi reiser med tar ikke imot dyr). Har felt noen tårer tom🙈 . Det som gjør meg trist er at han skal føle seg forlatt/ tenke på hvor vi er og være lei seg🙈. Noen som har noen trøsteord til en sprø hundemamma. Anonymkode: f06e0...585
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gud bedre. Anonymkode: 6c49e...457 Takk for den. Jeg er enig med deg. Hadde noen sagt at jeg skulle føle det slik for en hund for fem år siden så hadde jeg sagt at de var gærne🙈 Anonymkode: f06e0...585
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Hunder tenker ikke, men det er mulig den blir litt urolig på grunn av ny situasjon. Be søsteren din gi han litt hundegodis og lek, så har han det helt fint! Anonymkode: 5a82b...dee
Elizabeth Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Føler meg faktisk unormal, men saken er den at vi reiser på en ukers ferie uten hunden som skal være hos min søster. Synes det er helt forferdelig å forlate ham. ( flyselskapet vi reiser med tar ikke imot dyr). Har felt noen tårer tom🙈 . Det som gjør meg trist er at han skal føle seg forlatt/ tenke på hvor vi er og være lei seg🙈. Noen som har noen trøsteord til en sprø hundemamma. Anonymkode: f06e0...585 Skal dere til Trollheimen?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 Vi har reist fra hunden vår i påskeferien, den er hos mine foreldre. De første dagene lå hun ved døra og stura litt, men de økte litt på med aktivisering, lek og godis, og nå storkoser hun seg! Får tilsendt videosnutter og bilder hver dag, så nei, du er ikke alene sprø hundemamma! Anonymkode: d54aa...45e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Takk for den. Jeg er enig med deg. Hadde noen sagt at jeg skulle føle det slik for en hund for fem år siden så hadde jeg sagt at de var gærne🙈 Anonymkode: f06e0...585 Og det er jo det du er; gæærn. Du ilegger en hund menneskelige evner, som tanke og undring og følelser. Det er psykt. Anonymkode: d12b9...729
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 21 minutes ago, Anonym bruker said: Og det er jo det du er; gæærn. Du ilegger en hund menneskelige evner, som tanke og undring og følelser. Det er psykt. Anonymkode: d12b9...729 Stakkars deg som aldri har hatt et kjæledyr som blir glad for å se deg.... Så klart en hund har tanker og følelser, det er ikke bare forunt mennesker å ha det! Anonymkode: d54aa...45e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #9 Skrevet 12. april 2022 Vår hund er overlykkelig hos tanta si i påska 😅 kjenner henne godt og er i sin egen lykkeboble med masse oppmerksomhet . Det går helt fint tenker jeg verre for tanta 😅 Anonymkode: 25994...03f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #10 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Føler meg faktisk unormal, men saken er den at vi reiser på en ukers ferie uten hunden som skal være hos min søster. Synes det er helt forferdelig å forlate ham. ( flyselskapet vi reiser med tar ikke imot dyr). Har felt noen tårer tom🙈 . Det som gjør meg trist er at han skal føle seg forlatt/ tenke på hvor vi er og være lei seg🙈. Noen som har noen trøsteord til en sprø hundemamma. Anonymkode: f06e0...585 Forstår deg godt. Vi reiser ifra hunden vår hvis hun har det bedre uten reise. Vi har en liten hun som ikke kan være på kennel,hadde hun måttet det hadde vi aldri reist fra henne. Vi har vår hund hos min far som hun kjenner godt og storkoser seg hos. Hun har det rolig og godt og sover med han om natten,hun er vandt med å sove med oss.Regner med at hunden din har det godt og kjenner din søster. Kansje du kan kjøpe med litt hundesnop så hun kan gi hunden din? Anonymkode: 599cf...deb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #11 Skrevet 12. april 2022 Vi passer mange hunder og spesielt den ene storkoser seg så hos oss at en skulle tro det var vår egen hund. Så du kan fint slappe av, hunden din kommer ikke til å lide noen nød ☺️ Anonymkode: cf476...317
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #12 Skrevet 12. april 2022 Jeg har også passet flere hunder, mange ganger. Så lenge du vet at den som passer hunden bryr seg om hunden og vet hva den trenger, så vil nok hunden ha det helt fint, Hi Jeg passer alltid på å opprettholde rutiner så godt som mulig, får nok både turer, mental trening, lek og kos, og ingen av hundene har sturet fordi eier var borte. Så slapp av og kos deg der du er Anonymkode: 35b83...9dd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #13 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Og det er jo det du er; gæærn. Du ilegger en hund menneskelige evner, som tanke og undring og følelser. Det er psykt. Anonymkode: d12b9...729 Ehh, selvfølgelig har en hund både følelser og evnen til å tenke, det er ikke en amøbe det er snakk om. En gjennomsnittlig hund har omtrent samme intelligensnivå som et menneskebarn på 1-1,5 år og kan bli både glad, trist, sint og redd. Derimot har ikke en hund evnen til å forstå tid, refleksjon ol., så den vil veldig fort finne seg i en ny bosituasjon så lenge den har det fint der den er. Anonymkode: 24f71...394
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #14 Skrevet 13. april 2022 Tusen takk for alle svar. Dette hjalp meg mye. Jeg er selv overrasket over hvor mye man knytter seg til disse hundene. For å gi dere hele historien så ble han først kjørt til en han ikke kjenner og som han har aldri vært hos. Han var så stresset når jeg skulle dra. Ville ikke ha kosebein fra meg noe han elsker. Hoppa på meg når jeg skulle dra og peip. Når jeg dro lå han ved døra. Fikk min da søster til å hente ham. Henne og familien kjenner han godt. Når han kom hjem fikk jeg video der han logra med halen og var så fornøyd. Så ja de har absolutt følelser og viser tydelig hvordan de har det 🥰. Anonymkode: f06e0...585
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #15 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk for alle svar. Dette hjalp meg mye. Jeg er selv overrasket over hvor mye man knytter seg til disse hundene. For å gi dere hele historien så ble han først kjørt til en han ikke kjenner og som han har aldri vært hos. Han var så stresset når jeg skulle dra. Ville ikke ha kosebein fra meg noe han elsker. Hoppa på meg når jeg skulle dra og peip. Når jeg dro lå han ved døra. Fikk min da søster til å hente ham. Henne og familien kjenner han godt. Når han kom hjem fikk jeg video der han logra med halen og var så fornøyd. Så ja de har absolutt følelser og viser tydelig hvordan de har det 🥰. Anonymkode: f06e0...585 Du forlot hunden din hos en for den totalt fremmed? Og så sitter du her og sutrer over å dra fra den? Når man trodde man hadde lest alt… Anonymkode: b0230...55c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #16 Skrevet 13. april 2022 Du har ordnet med hundepass hos noen du stoler på, hunden kommer til å ha det fint, oppleve noe nytt og kose seg mens dere er på tur. Siden hunder ikke har tidsperspektiv og lever i nuet kommer den ikke til å reflektere over tiden og at dere ikke er der. En liten uke går fort og så blir den vill av glede når dere sees igjen! Anonymkode: f0849...755
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #17 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Du forlot hunden din hos en for den totalt fremmed? Og så sitter du her og sutrer over å dra fra den? Når man trodde man hadde lest alt… Anonymkode: b0230...55c Ikke totalt fremmed nei, en i familien som han ikke ser ofte og som nylig har flyttet nytt sted så slapp nå av litt, og som sagt nå er han i enda tryggere omgivelser så spar meg for kommentaren din og kanskje les overskriften min🤗 Anonymkode: f06e0...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå