Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Som regel minst 300 g grønnsaker og 1-2 frukt. Anonymkode: aec9c...61c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Alltid mye mer enn 5 om dagen. I dag har jeg spist kyllingsalat med litt kylling og masse grønnsaker , 2 røde appelsiner , vannmelon og 3 plommer. Til middag blir det også grønnsaker. Alle måltider serveres med grønnsaker i eller til.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Jeg syns det er vanskelig hver dag altså. Nå spiser jeg fast egg og tomater til frokost og salat til lunsj. Ut over det blir det blitt grønnsaker her, og litt frukt der. Blir nok ikke fem om dagen nei, men tror det går bra. Anonymkode: a4898...380
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Veldig mye, jeg fyller opp halve matboksen hver dag med diverse oppskåret frukt og grønt som jeg knasker på gjennom dagen. I tillegg spiser jeg endel grønnsaker til middag. Anonymkode: 28b37...373
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 Jeg er sånn passe flink. Før var jeg mye flinkere, men da det viste seg at ene barnet vårt ikke tåler frukt og en del grønt ble det mindre av det. Det blir liksom ikke helt det samme å nyte et saftig eple ved siden av en unge som ser på med store øyne og sier at hun savner smaken veldig. Anonymkode: b4f89...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå