Gå til innhold

Endelig alene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært hektisk en stund. I kveld stakk jeg til skogs og nå sitter jeg alene på hytta, mens mannen og tenåringene koser seg hjemme. Det er fyr på peisen, jeg har kokt te og tatt frem en pakke marsipanstenger. Ingen naboer på over en kilometer og ingen fare for at noen "stikker innom". Det er langt til veien.

Ikke innlagt vann eller strøm,  bare en utedo, vann fra bekken og et gammelt solcelleanlegg. Jeg trenger ikke å dra hjem før på torsdag. Lykke 😊.

Er det fler som koser seg alene?

Anonymkode: 6120e...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er heldigvis ikke alene. Påske er familietid for oss🐣❤️

Anonymkode: 8c1d6...93d

Skrevet

Ja, jeg! Men neida, jeg er stuck med mine to egne barn og naboens tre fordi de ikke gidder å ta ut feriedager. De satser på at jeg er hjemme og at de kan leke med mine. Dermed har jeg fem barn. Var det noen som sa alenetid? 🤦‍♀️
Kos deg!

Anonymkode: f372b...d6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg foretrekker litt av begge deler, men vi ser hverandre mye i hverdagen siden både jeg og mannen jobber hjemmefra.

Skrevet

Jeg er alene, men ønsker meg mann og større nettverk. Har noen venner, men i høytider og ferier er jo folk ofte enda mer opptatt enn ellers, så jeg savner å ikke være alene. Savner å ha en mann, et fellesskap, samhold, nærhet.

Trives heldigvis i eget selskap, men det blir for mye for en som egentlig er ekstrovert.

Men forstår følelsen når du nå er på hytta, HI. Det er noe med å komme seg helt bort, vite at ingen krever noe av deg, ikke en gang oppmerksomhet. Nyt dagene på hytta, lytt til naturen, kom deg ut og kos deg foran peisen :)

Anonymkode: 7a201...f59

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Ja, jeg! Men neida, jeg er stuck med mine to egne barn og naboens tre fordi de ikke gidder å ta ut feriedager. De satser på at jeg er hjemme og at de kan leke med mine. Dermed har jeg fem barn. Var det noen som sa alenetid? 🤦‍♀️
Kos deg!

Anonymkode: f372b...d6e

Men du har hørt om ordet «nei»? Du kan jo ta med deg barna dine og gjøre hva du vil!

Anonymkode: edd5e...502

Skrevet

Høres ut som en start på en skrekkfilm 😵💫😵💫

Anonymkode: cc3c9...4aa

Skrevet

Høres herlig ut, HI - Kos deg! 🐣😊

Anonymkode: 61883...220

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det har vært hektisk en stund. I kveld stakk jeg til skogs og nå sitter jeg alene på hytta, mens mannen og tenåringene koser seg hjemme. Det er fyr på peisen, jeg har kokt te og tatt frem en pakke marsipanstenger. Ingen naboer på over en kilometer og ingen fare for at noen "stikker innom". Det er langt til veien.

Ikke innlagt vann eller strøm,  bare en utedo, vann fra bekken og et gammelt solcelleanlegg. Jeg trenger ikke å dra hjem før på torsdag. Lykke 😊.

Ok, du stakk fra familien i påsken. Mother of the year... 

Anonymkode: 79506...0a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og du tar prisen for "Bitch of the year"....

Skrevet
Østerdølen skrev (16 minutter siden):

Og du tar prisen for "Bitch of the year"....

Tvilsomt, den tok du nettopp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Dere må sjekke både historie og kalender. Det er ikke påske nå! Dessuten sier dette absolutt ingenting,nada null om hva slags mor hun er! Noen mennesker ass 

Anonymkode: e0936...b3c

Skrevet

Det så bra ut! 

Er også alene, men hjemme da. Det er helt nydelig! Er egentlig mye alene men ikke flere dager i strekk. Mann er på hytta med venner, og siden jeg hater fjellet så ble jeg hjemme og drar ikke opp før til lørdag eller søndag! Ungene er hos fedre og familie, og jeg har huset fullt av god mat og snæcks! 

Anonymkode: e0936...b3c

Skrevet

Høres herlig ut! Jeg forsøkte å få til det motsatte, sende mann og barn på hytta mens jeg var hjemme siden jeg må jobbe, men det gikk ikke. Han syntes det var alt for lite snø til å dra dit, og det kan jeg jo skjønne.

Jeg nyter morgenen alene på kjøkkenet i stedet :kaffekopp:

Anonymkode: 0e2de...7ef

Skrevet

Jeg skulle nyte alenetid men så ble jeg syk istedet. Så nå er jeg på jobb med feber å aner ikke hvordan jeg skal klare å komme gjennom dagen.Håper jeg snart blir frisk så jeg kan nyte barnefri å faktisk finne på noe gøy som kino eller noe sånt.

Anonymkode: 77b79...8da

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle nyte alenetid men så ble jeg syk istedet. Så nå er jeg på jobb med feber å aner ikke hvordan jeg skal klare å komme gjennom dagen.Håper jeg snart blir frisk så jeg kan nyte barnefri å faktisk finne på noe gøy som kino eller noe sånt.

Brukt opp alle egenmeldingene??’

Anonymkode: fcf13...ee4

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Brukt opp alle egenmeldingene??’

Anonymkode: fcf13...ee4

Nei begynte i ny jobb denne måneden

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva gir det deg å svare slik? Jeg syns synd på deg. 

Anonymkode: d2643...30e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei begynte i ny jobb denne måneden

Men du hadde jo egentlig tenkt å ta fri, siden du hadde planlagt egentid?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men du hadde jo egentlig tenkt å ta fri, siden du hadde planlagt egentid?

Egentid etter jobb, da, kanskje? Kjære folk så treig man kan være! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Egentid etter jobb, da, kanskje? Kjære folk så treig man kan være! 

Og man kan ikke være alene etter jobb hvis man har feber? Her er det du som ikke er logisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Noen som er misunnelig for at andre får alenetid? 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og man kan ikke være alene etter jobb hvis man har feber? Her er det du som ikke er logisk.

Hun ønsket at hun ble frisk og kunne gå på kino osv. Det virker jo som du tror man bare kan nyte alenetid på dagtid når man ellers skulle vært på jobb?

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det høres himmelsk ut - håper du får noen fine dager! Og meld meg hvis du vil selge hytte - ingen naboer innen en kilometer er min hyttedrøm. 😉

Skrevet

Nei , jeg liker meg med familien så da er ci sammen isteden

Anonymkode: 91fe3...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...