Gå til innhold

Du som skal ha hjemmepåske med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre?

Anonymkode: 12d75...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi legger alltid inn et besøk hos oldemor, med påskeblomst🐣 

Vurdere å dra i svømmehall en dag, skal besøk et vennepar en dag. Går turer i marka. 

Anonymkode: f58a4...52b

Skrevet

Skiturer, ake i bakkene, isfiske, se film, spille brettspill mm. Kose oss masse🐣😊

Anonymkode: 66766...7f1

Skrevet

Aner ikke enda. Slappe av. Spise god mat. Leke med venner...helt vanlige ting egentlig...

Anonymkode: 67f60...4d1

Skrevet

Jobbe, rydde, ordne i hagen, en tur på stranden og en bytur. Ellers blir det brettspill og god, gammeldags utelek på barna. Poirot og den siste James Bond-filmen med de største på kveldene. 

Anonymkode: 98f18...c28

Skrevet

I morgen skal vi på biblioteket og visstnok spise kyllingnuggets og milkshake på Burger King til lunsj. Alt etter barnas ønsker. Ellers blir det mye familiebesøk, kanskje en tur i svømmehallen og ellers litt brettspill og tv kos tenker jeg. Meldt skikkelig dårlig vær, så ski og mye uteaktivitet begrenser seg nok litt selv 😊

Anonymkode: 4357a...a54

Skrevet

Svømmehall, kino, museum, brettspill og besøk. Og påskeegg-jakt på lørdag.

Anonymkode: 942d8...e98

Skrevet

Kino, en tur ut for å spise, en tur på skauen for å grille pølser før bålforbudet trer i kraft (var det fredag, tro?). Kanskje en fergetur på øyene i Oslo... 

Vi pleier alltid å reise bort i påsken, men du verden så deilig det er å ikke ha noen store planer! 

Skrevet

Minst mulig! Vi skal finne hvilepulsen, kjede oss litt, pusle med småting, lage god mat, se film, spille spill, strikke, legge puslespill, sove. Så blir det påskeeggjakt i slutten av ferien, som tradisjonen sier ☺️

Skrevet

I går slappet vi av, i dag var vi på familiebesøk (helt chill). I morgen skal vi til Oslo på museumstur, båttur og besøke onkel (min lillebror) sin restaurant og få en gratis lunsj og is 😅 

Tirsdag skal vi på besøk til ei av venninnene mine som sønnen digger. Hu er gamer og litt smågal og det digger en 8 år gammel gamer 👍. Onsdag drar han til pappaen sin for den årlige påskecampingturen med storfamilien på den siden. 

Skrevet

Slappe av, spise godteri, se film, tv, spille på playstation og switch.

Men vi kan ikke bare sitte foran tv 😉. Blir litt familiebesøk, kanskje en tur til Lekeland. 

Anonymkode: af9c6...f1d

Skrevet

Ungene skal være hjemme litt mens vi er på jobb (minste er snart 10), ellers blir det bursdagsfeiringer av 10 åringen,og noen rolige dager,kanskje vi tar noen gåturer..

Anonymkode: c9498...caa

Skrevet

Blir ganske slapp påske. Heldigvis er vi sånn at vi ikke må ha noe som skjer hele tiden for at vi skal ha det fint. Vi har lagt opp til en dag med langtur og grilling, men ellers blir det det vanlige. Brettspill, spørrebøker, påskeegg og avslapping

Anonymkode: d5424...f8d

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (12 timer siden):

Kino, en tur ut for å spise, en tur på skauen for å grille pølser før bålforbudet trer i kraft (var det fredag, tro?). Kanskje en fergetur på øyene i Oslo... 

Vi pleier alltid å reise bort i påsken, men du verden så deilig det er å ikke ha noen store planer! 

Bålforbudet er mellom 15.april og 15.september. 

Det er godkjente bålplasser rundt Nøklevann, da kan dere legge turen innom Rustadsaga å besøke geitene og ikke minst kjøpe kanelbolle i kafeen ;) 

Skrevet

Har hjemmepåske sånn halveis. Eldste dro på et opplegg med hobbien sin, men yngste på 13 er jo hjemme...

jeg jobbet i helgen. tror ikke guttungen gjorde noe med far i helgen av betydning, han trente litt, men det er vanlig. far jobber nå i hverdagene. Han skal ut å møte kompiser i løpet av dagen i dag. Imorgen skal jeg på familiebesøk og han får tilbud om å være med. men tviler på at han vil. han skal vel møte noen da og. Fotballbanen har blitt spillbar igjen. Onsdag? nei så langt har jeg ikke tenkt. men fotballbanen uten meg tenker jeg...

deilig med litt store barn, jeg  har sittet i sandkassen elelr fått de med på bålturer men de vil ikke mer, det er såvidt de blir med på hytta noen dager (13 og 16)

Anonymkode: 80f3d...66f

Skrevet

Vi skal slappe av hjemme, gå turer, inkludert turmarsj, bake, grille, besøke venner, ha overnattingsbesøk, se film, ha spillkvelder, trene sammen, spille fotball på løkka, osv. 

Påske er kos! 💛 

Skrevet

Har ingen spesielle planer, men håper på fint vær sånn at vi kan ta noen turer i nærområdet, enten for å gå tur, gjøre oppdagelser, grille eller drikke kakao ute...  kanskje er det et åpent museum eller vi er på foto-tur. (Alle utstyr med telefon og så gjelder det å ta flest mulig bilder av et eller annet motiv eller en annen utfordring. Spennende  både for barn og voksne,

Så skal vi spise god mat, kanskje spille et spill eller se en film sammen, rydde på loftet og boden (hele familien i jobb) og premie til den som rydder rommet sitt finest. Prate sammen - bl.a har vi bestemt at en kveld skal vi mimre litt fra ferien i fjor og snakke om hva vi skal gjøre til sommeren, for det er ikke fastsatt ennå. Og så skal vi sansynligvis dykke inn i hvert vårt datamedie (telefon, pc, nettbrett eller hva de forskjellige har) og bare slappe av og kose oss og kjede oss litt samme eller hver for oss. Mest av alt skal vi slappe av og puste ut etter noen veldig tøffe måneder både i jobb og skole.

Anonymkode: dd5c2...8a5

Skrevet

Turer med hund, hest og matpakker. Besøk av venner og familie. Tur i svømmehallen og kino. Pusle i hagen, finne frem uteleker og sette opp trampolina. 

Anonymkode: 3f5bc...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...