Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hva slags strømpebukse har dere til bunad? Til min bunad (Lierbunaden) skal man ha mørkeblå. Er 40 denier for tynt? Man ser kun det som er rundt anklene. Anonymkode: a22e6...6a1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Jeg bruker tynne strømper om sommeren og ullsttrømpebukse om vinteren. Anonymkode: edaaf...09e
Himmel og hav Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Til min hører det røde knestrømper. Tipper de er ca. 70 denier.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Jeg bruker en sort en, minst 40 den for ellers klør stakken (jeg mangler underskjørt). Anonymkode: ec89f...c9f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 Min bunad skal ha grønn og den er ganske tykk Anonymkode: db780...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå