Gå til innhold

Strømpebukse til bunad?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags strømpebukse har dere til bunad? Til min bunad (Lierbunaden) skal man ha mørkeblå. Er 40 denier for tynt? Man ser kun det som er rundt anklene.

Anonymkode: a22e6...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker tynne strømper om sommeren og ullsttrømpebukse om vinteren.

Anonymkode: edaaf...09e

Skrevet

Til min hører det røde knestrømper. Tipper de er ca. 70 denier. 

Skrevet

Jeg bruker en sort en, minst 40 den for ellers klør stakken (jeg mangler underskjørt).

Anonymkode: ec89f...c9f

Skrevet

Min bunad skal ha grønn og den er ganske tykk

Anonymkode: db780...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...