Gå til innhold

Ser at vatterte vester er i vinden, og ønsker meg denne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakelig... jeg arver stadig min bebrystede venninnes klær av den grunn, særlig glidelåslukkete  jakker som dette, for det hverken ser eller kjennes bra ut. (Men hun vil så gjerne...)

Anonymkode: f39da...01d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Antakelig... jeg arver stadig min bebrystede venninnes klær av den grunn, særlig glidelåslukkete  jakker som dette, for det hverken ser eller kjennes bra ut. (Men hun vil så gjerne...)

Anonymkode: f39da...01d

Nettopp, er det jeg frykter… «Bebrystede» 😃 Likte det! 

Anonymkode: 61714...e3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

https://www.floyd.no/floyd-vest-briana-green

Meeeen. Jeg har store bryster, 75H. Vil jeg se bomsete ut? Vil vesten «forstørre» overkroppen slik at jeg ser enda større ut enn jeg er?

Den blå var fin 🤩 prøv den på så ser du hvordan dem blir

Anonymkode: 44713...662

Skrevet

Nå er jo dette en materiale hvor alle vil se større ut, så du får nesten avgjøre hvor stor du vil se ut. Nå står det at man bør bestille en str større, så gjør ihvertfall det så den ikke ser for liten ut i tillegg. Syns forresten slike vester ser dårlig ut på voksne mennesker. Det passer seg best til barn og "rosa" tenåringer. 

Anonymkode: 52b51...5ed

Skrevet

Jeg vil tro passformen er dårlig til en med stor byste ja.

Når du lukker den igjen foran vil den sprike i armåpningen og du vil se sprengt ut. Velger du en stor nok størrelse til at det ikke skjer vil hele greia bli veldig stor.

Anonymkode: 6737b...79a

Skrevet

Vest er pen på fåtallet. Med store bryster ser jeg for meg ar du må opp i store str for å få plass. 

Anonymkode: 75241...3f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Uff stygt!

Anonymkode: ec24a...1c9

Mulig det, men mer flatterende enn en kort vest til en person med store bryster. Hvis man absolutt vil ha vest .

Anonymkode: 7a21b...57d

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

https://www.floyd.no/floyd-vest-briana-green

Meeeen. Jeg har store bryster, 75H. Vil jeg se bomsete ut? Vil vesten «forstørre» overkroppen slik at jeg ser enda større ut enn jeg er?

Selv jeg med mine 75D sliter med vester, det er et eller annet med passformen på dem som virker veldig lite designmessig vennlig for bryster 😂

Anonymkode: 6a1d1...571

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Selv jeg med mine 75D sliter med vester, det er et eller annet med passformen på dem som virker veldig lite designmessig vennlig for bryster 😂

Anonymkode: 6a1d1...571

Skjønner hva du mener. 😝 Jeg bestilte en jeg. Så får det heller bli retur hvis jeg blir en bomsedeise. Mulig det funker å bruke den åpen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...