Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #26 Skrevet 6. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ett tydlig tegn på at du ikke bør spille mer Anonymkode: 53c2a...5cc Jepp, ble med det ene året! 😂 Anonymkode: 745f1...fe4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #27 Skrevet 6. april 2022 En katt jeg hadde brukte å klatre opp hele meg også legge seg rundt halsen min som en revepels 🦊. En annen jeg hadde kunne ikke mjaue skikkelig men gikk rundt i nabolaget spesielt på natten og ropte 'maaaaaammmmaaaa' naboene lurte på om jeg hadde hørt det lille barnet som ropte om natten i nabolaget 😂😱. Samme katten pleide også å leke med ball i trappen: han slapp den ned, fulgte den med blikket, sparing ned og hentet den og slapp den igjen. Anonymkode: c41c1...200
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #29 Skrevet 12. februar 2023 Gammel tråd, men siden den ble dratt opp: Min sier ifra om jeg har glemt medisinene mine. Bopper snuta i beinet mitt, og om jeg får for høy hjertefrekvens når jeg står (før jeg merker det selv) småbiter han i akillesen til jeg setter meg ned. Han stjeler alle neglefiler og polstrede bikinitopper, og elsker å dusje. Blir med overalt der vi er, spiller ingen rolle om han egentlig er i den dypeste søvn; flytter du deg skal han med. Elsker besøk og løper til døra for å hilse når det kommer folk. Noe av det bedre han vet er tåfis, koser seg veldig når guttungen har kompiser på besøk (tenåringer). Prater MYE, kan «gi labb» «sitt» og «Kos». Har en Maine Coon, de er virkelig et eget slag av katt. Anonymkode: f5c15...ec4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #30 Skrevet 12. februar 2023 Vi har 3 katter og alle er rare🤣 Den eine stjeler sokker😆 og kjem med dei i munnen og mjaua høgt, legge dei ifra seg på golvet og ligge frammfor litt før ho finne fleire😆 so stupe ho kråke, kasta seg nedi golvet tek en salto og landa på ryggen og skal ha kos på magen😆 Den andre gjømme seg på alle slags rare plassa, helst i korger/kasser som er altfor små for ho😅 Den tredje tramper som en hest når det er noke han vil, om de er mat, drikke eller kos spiller ingen rolle. Han begynne og springe rundt på gulvet og trampe og spinne🤣 Anonymkode: 47c42...0d7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #31 Skrevet 12. februar 2023 Jeg har en raring som elsker pinner! Han drar med seg pinner og kjepper inn gjennom katteluken og samler de i en krok. Det er skattekammeret hans. Han kan også finne på å dra med seg store pledd UT av katteluken, samt at han går i skittentøyet og finner håndklær som han også gjerne kan dra ut på trappen. Min datter er hans person og hun får lov å gjøre hva hun vil med ham, men om vi andre vil kose med ham stikker han. Jeg har også ei gammel hunnkatte som samler naboenes sokker, badetøy, nisseluer, hårstrikk ,andre katters katteleker, plast, votter, hagehansker, leker, you name it! Jeg har ikke tall på hvor mye jeg har funnet på trappen vår iløpet av hennes levetid. Jeg har opprettet en egen krok på postkassestativet hvor jeg henger opp fangsten hennes sånn at eierene kan finne det igjen. Anonymkode: 2b41f...178
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #32 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en raring som elsker pinner! Han drar med seg pinner og kjepper inn gjennom katteluken og samler de i en krok. Det er skattekammeret hans. Han kan også finne på å dra med seg store pledd UT av katteluken, samt at han går i skittentøyet og finner håndklær som han også gjerne kan dra ut på trappen. Min datter er hans person og hun får lov å gjøre hva hun vil med ham, men om vi andre vil kose med ham stikker han. Jeg har også ei gammel hunnkatte som samler naboenes sokker, badetøy, nisseluer, hårstrikk ,andre katters katteleker, plast, votter, hagehansker, leker, you name it! Jeg har ikke tall på hvor mye jeg har funnet på trappen vår iløpet av hennes levetid. Jeg har opprettet en egen krok på postkassestativet hvor jeg henger opp fangsten hennes sånn at eierene kan finne det igjen. Anonymkode: 2b41f...178 Herlig ❤️😅 Anonymkode: 5b078...e2c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #33 Skrevet 12. februar 2023 Jeg har 2 katter. Den ene elsker meg. Når jeg er syk gir han meg klemmer og ligger konstant oppå meg der hvor jeg har vondt. Da han var yngre gikk han alltid på tur med meg ❤️ Den andre vasker oss og maler kjempe høyt ❤️ Anonymkode: 5b078...e2c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #34 Skrevet 12. februar 2023 Pusen vår har så sære favorittsteder å sove! Hun elsker å sove på en pcveske som ligger på golvet. Hun liker også å sove på skolesekken til sønnen min. Å så har vi en babynest som vi ikke lenger bruker,den hun overtatt å bruker den leke,angripe,mens også å sove i. Der kan hun sove i flere timer. Hun følger etter meg overalt jeg går. Hvis jeg går på do så må hun få være med ellers hyler hun utenfor døren. Å når jeg vasker opp eller lager mat så hopper hun opp på en stol for å se på. Anonymkode: 53c2a...5cc
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #35 Skrevet 12. februar 2023 Haha. Hadde glemt denne tråden. Jeg kan føye til at den rareste av mine to nå har begynt å varsle som en hund når det kommer folk. Rett før det banker på så knurrer han høyt. Litt mer behagelig enn hundevarsel da. Anonymkode: 7bb6e...724
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #36 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Gammel tråd, men siden den ble dratt opp: Min sier ifra om jeg har glemt medisinene mine. Bopper snuta i beinet mitt, og om jeg får for høy hjertefrekvens når jeg står (før jeg merker det selv) småbiter han i akillesen til jeg setter meg ned. Han stjeler alle neglefiler og polstrede bikinitopper, og elsker å dusje. Blir med overalt der vi er, spiller ingen rolle om han egentlig er i den dypeste søvn; flytter du deg skal han med. Elsker besøk og løper til døra for å hilse når det kommer folk. Noe av det bedre han vet er tåfis, koser seg veldig når guttungen har kompiser på besøk (tenåringer). Prater MYE, kan «gi labb» «sitt» og «Kos». Har en Maine Coon, de er virkelig et eget slag av katt. Anonymkode: f5c15...ec4 Awww, det er søtt da, han passer på deg 😍 Anonymkode: ead93...b79
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #37 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Awww, det er søtt da, han passer på deg 😍 Anonymkode: ead93...b79 Setter veldig pris på det ❤️ Andre har førerhund, jeg har førerkatt 😅 Anonymkode: f5c15...ec4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #38 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (På 5.4.2022 den 19.07): Mine to må drikke fra krana i badekaret. Må sette på en tynn stråle og så drikker de. De sier fra selv. Og den ene av de liker å få en skål med vann i bunn og så må det flyte tørrfôr rundt. Ca tjue kuler, blir det for mange så vil han ikke ha. Hva krever din katt? 😊 Anonymkode: 7bb6e...724 Altså slike ting som det her finner jo ikke katter på av seg selv, så her har jo dere lært dem opp til uvaner da. Anonymkode: e31c7...398
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #39 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Setter veldig pris på det ❤️ Andre har førerhund, jeg har førerkatt 😅 Anonymkode: f5c15...ec4 Helt nydelig 🤩 Unik, liten kar. Anonymkode: ead93...b79
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #40 Skrevet 12. februar 2023 Min katt ser spøkelser. Går helt vanlig, plutselig «ser den noe» hopper over det å spinner avgående. De kan skvette selv også fordi det skjer ut av det blå, og det blir ett voldsomt bråk med katta som hopper og spinner avgårde . Anonymkode: 4f51a...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå