Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Ser på ferie en uke i Danmark. Vi er 5 stk og feks lalandia var det 13000 for 6 netter. Er dette en ok pris? Eller har dere tips til steder å overnatte som er i nærhet til gøyale ting? Anonymkode: 295fe...859
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ser på ferie en uke i Danmark. Vi er 5 stk og feks lalandia var det 13000 for 6 netter. Er dette en ok pris? Eller har dere tips til steder å overnatte som er i nærhet til gøyale ting? Anonymkode: 295fe...859 Jeg ville absolutt brukt pengene mine andre steder enn lalandia. Danmark har så mye flott å by på. Strender, natur, havet, dyrepark , København osv. Hadde jeg vært dere så ville jeg lett etter et hyggelig sommerhus. Både Skagen og Hvite Sande er nydelig. Det fine med Danmark er at det er relativt korte avstander og man får sett mye😊
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Jeg synes 6 netter i lalandia var mye, det er ikke så mye annet å gjøre der enn legoland og badeland... Lalandia er helt fantastisk da, ungene elsker det, men det holder med en dag eller to. Husk å sjekke hva color line tar for pakkeløsningene sine, forrige gang vi var der ble det mye billigere med en pakke som inneholdt ferge, overnatting i Lalandia og inngangsbilletter til Legoland enn å kjøpe delene hver for seg. Lalandia ligger så midt i landet, ikke noe strand eller utemiljø egentlig, så jeg ville tatt f.eks 3 netter der og 4 netter et sted ved kysten. Veldig fint i f.eks Ebeltoft, der er det langgrunt og du har ikke den kaldeste sjøen rett ut. På andre siden av Danmark er det fine strender, men veldig forblåst. Anonymkode: 1977d...c98
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Ebeltoft er fint, og med kjøreavstand til flotte parker som Djurs sommerland. Anonymkode: 0bbaf...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå