Gå til innhold

Vaskehjelp - faen så ubehagelig opplevelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun lurte meg, skreiv at hun var hos meg i 3 timer men kom klokka 13 30 og gikk klokka 14. Løgn så det holder. 

Hun fikk mannen sin til å komme med trusler da jeg sa jeg ikke ville betale. Nå oppdaget jeg at alt av kontanter er borte. Småpenger sånn egentlig men sykt ubehagelig!

Hva gjør jeg?

 

Anonymkode: dc34b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hvordan vet du at hun bare var ser en halvtime? 

Anonymkode: 77486...764

kamera

Anonymkode: dc34b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Du kontakter firmaet naturligvis. 

Anonymkode: 79dec...023

Hun er jo firmaet.

Anonymkode: dc34b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 5.4.2022 den 0.09):

Du anmelder selvfølgelig!

Anonymkode: 40b22...899

Aldri i livet om politi kommer til å "ta i" noe slik. 

Anonymkode: dc34b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 4.4.2022 den 23.42):

Hun lurte meg, skreiv at hun var hos meg i 3 timer men kom klokka 13 30 og gikk klokka 14. Løgn så det holder. 

Hun fikk mannen sin til å komme med trusler da jeg sa jeg ikke ville betale. Nå oppdaget jeg at alt av kontanter er borte. Småpenger sånn egentlig men sykt ubehagelig!

Hva gjør jeg?

 

Anonymkode: dc34b...c20

Det spørs litt om du har gjort det på lovlig måte da, litt dumt for egen del å anmelde om du betaler svart. Hvis du har gjort det på lovlig måte og har bevis på dette så anmelder du selvsagt. 

Anonymkode: 6635b...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det spørs litt om du har gjort det på lovlig måte da, litt dumt for egen del å anmelde om du betaler svart. Hvis du har gjort det på lovlig måte og har bevis på dette så anmelder du selvsagt. 

Anonymkode: 6635b...358

Jeg betaler selvfølgelig hvitt! Anmelde for kr 1000,-? Tror du politi gidder å "ta i" slik?

Anonymkode: dc34b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet vil nok samle opp saker. Eventuelt så kan du skrive en tilbakemelding der du fant henne, men her ville jeg ikke skrevet noe om tyveriet. 

Anonymkode: e19fb...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg betaler selvfølgelig hvitt! Anmelde for kr 1000,-? Tror du politi gidder å "ta i" slik?

Anonymkode: dc34b...c20

Jeg vil tro det iallfall blir lagret et sted ja, og uansett så vil hun ikke ha masse anmeldelser på seg, så da unngår kanskje nestemann samme greia 😊 Og trusler er uansett ikke greit, det er bra å ha i systemet for din egen del om mannen ikke gir seg.

Anonymkode: 6635b...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg betaler selvfølgelig hvitt! Anmelde for kr 1000,-? Tror du politi gidder å "ta i" slik?

Anonymkode: dc34b...c20

Og det var ikke meningen å mistenkeliggjøre deg, men det er bare at flesteparten jeg hører om med vaskehjelp virker som betaler kontant. Og da hadde det vært dumt å anmelde.

Anonymkode: 6635b...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 4.4.2022 den 23.42):

Hun lurte meg, skreiv at hun var hos meg i 3 timer men kom klokka 13 30 og gikk klokka 14. Løgn så det holder. 

Hun fikk mannen sin til å komme med trusler da jeg sa jeg ikke ville betale. Nå oppdaget jeg at alt av kontanter er borte. Småpenger sånn egentlig men sykt ubehagelig!

Hva gjør jeg?

 

Anonymkode: dc34b...c20

Hun koste i hvert fall ikke med seg selv i arbeidstiden. Vi hadde ei fra Litauen som vasket hos oss hver 14. dag. Vi monterte også opp et kamera opp på en kommode. En dag da vi gikk igjennom opptaket så vi at hun satt seg ned i sofaen å begynte å kose med seg selv. Det likte jeg ikke. Sa henne opp etter det gjentok seg. 

Anonymkode: 20bb1...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg betaler selvfølgelig hvitt! Anmelde for kr 1000,-? Tror du politi gidder å "ta i" slik?

Anonymkode: dc34b...c20

Du skal ikke anmelde at hun overfakturerte deg, du skal anmelde mannen hennes for trusler. 

Anonymkode: ae3e8...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

1. Hun overfakturerer deg - du betaler for en vare/tjeneste du ikke får.

2. Hun stjeler.

3. Hun får sin mann til å komme med trusler mot dere.

Politiet vil nok ta en slik sak, da potensialet for at disse to kommer til å snyte og rane andre personer er stor, i tillegg til at det er alvorlig med trusler.

Anonymkode: 40b22...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...