Gå til innhold

4. klasse og kjæresteovernatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som nylig fylte 10 år. Hun fylte 10 for ca. en og en halv uke siden. Hun er enebarn. Min mann og hennes pappa døde dessverre høsten 2013 når min datter bare var 1 år gammel, så det er bare oss to som bor her i huset. Men vi får stadig besøk her, for min datter er veldig populær på skolen, både i hennes klasse og i parallellklassen, så hun har mange bestevenninner. Det jeg ønsker å spørre om er om jeg bør la henne få overnattingsbesøk av den nye kjæresten sin. Det begynte en ny gutt i klassen hennes for to måned siden, og de to har blitt ekstremt forelsket i hverandre. De har nå vært sammen i litt over en måned, og datteren min har fortalt meg at hun elsker ham ekstremt masse, eller "digger" som hun pleier å kalle ordet "elsker", og at de har kysset. Når han kjæresten er hos oss på besøk så pleier han å fortelle meg om hvor heldig jeg er som får være moren hennes, og at hun er verdens vakreste jente. Han roser både personligheten hennes, de blå øynene hennes og det kjempelange, blonde/lysebrune håret hennes som rekker helt ned til hoftene hennes. Jeg synes selvfølgelig at det er utrolig hyggelig det han forteller om datteren min, og jeg pleier å svare tilbake at han er en utrolig god og snill kjæreste med gullet mitt. Men nå vil han overnatte hos oss og ligge ved siden av datteren min, det samme vil henne. Hun maser på meg om å plis få overnattingsbesøk av typen sin. Men bør jeg egentlig tillate det? Eller i hvertfall tillate at de ligger rett ved siden av hverandre? Jeg ser jo at de to har det utrolig hyggelig sammen, men jeg er jo moren hennes, og hun er jo mitt eneste barn, så jeg elsker henne kjempehøyt og vil henne det aller beste. Det jeg er mest bekymret for er om små barn i 4. klasse som min datter og kjæresten hennes kanskje har seksuelle tanker? Hva tenker dere? Bør jeg tillate overnatting eller ikke?

Anonymkode: d2e45...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du dempe og ikke oppmuntre. De er småunger. De skal ikke overnatte med "kjæreste".

Anonymkode: 88355...bd2

Skrevet

Selvfølgelig skal ikke 10-årige "kjærester" overnatte. Måten du spør på synes jeg er bekymringsfullt, selv om jeg egentlig tror du troller.

Anonymkode: b24f1...98d

Skrevet

Dette kan jo umulig være seriøst, men jeg skal likevel fortelle deg hva min respons hadde vært: 

«HAHAHAHAH! Nix!»

Anonymkode: 18eb7...103

Skrevet

Få besøk av typen sin?? Er du serr eller! 

Hadde 10 åringen her hatt "kjæreste" så hadde de vært venner. 

Tenker at dette burde du snakket med dattern din for lenge siden. På meg virker det nesten som du beskriver en svigersønn, og det er jo ikke. 

10 åringer kan interessere seg for kropp og sex. Jeg hadde latt han overnatte jeg. Men!! Jeg hadde snakket med datter om regler og at ingen skal ta på hverandre. Strengt forbudt. 

Anonymkode: e5470...1d5

Skrevet

Aldri!! Og jeg håper virkelig du tuller sånn som du omtaler dette. Hvis ikke synes jeg du burde ta deg en runde rådspørring med helsestasjonen. Og til datteren sier du NEI!

Anonymkode: 706a1...13d

Skrevet

Dette høres helt sykt ut. Overhodet ikke vanlig oppførsel for 10-åringer.

Anonymkode: abb25...766

Skrevet

Det høres ut som om du trenger mer voksenkontakt….det virker som om du tolker mye som du vil av en 10 år gammel gutt. Beskrivelsene av jenta de er spesielle….

Anonymkode: 17fbd...35c

Skrevet

Håper dette er TULL !

Anonymkode: 9717c...61c

Skrevet

Dette er ikke normal 10-åring oppførsel! Hadde blitt veldig bekymret over denne oppførselen.

Jenta mi har og "kjæreste". De ringer og melder hverandre av og til, som venner, henger av og til sammen på skolen, og sier hei når de møtes. Har gitt hverandre klem og holdt litt hender. Har ikke spurt om å få besøke hverandre. Akkurat sånn som andre 10-åringer som er "kjærester" oppfører seg.

Jeg skriver "kjærester" fordi det er ikke som når eldre unger er kjærester.

Anonymkode: e73a3...ac8

Skrevet

Får en ekkel følelse av at dette er samme bruker som legger ut om stringtruser til småjenter osv. Dette høres ut som en voksen manns erotiske fantasier om barn. 
Dette er ikke vanlig atferd fra barn som er kjæreste i tiårsalderen altså. Da leker de sammen på skolen , og kanskje sender en melding. Det er noen rare mennesker her inne, og en bruker er svært opptatt av barns seksualitet på en bekymringsverdig måte. 

Anonymkode: b6cef...71e

Skrevet

Dette må være kødd.

Det er på ingen måte normalt at 10-åringer oppfører seg som dette, noen tar naturlige barnefølelser og voksengjør dem på en måte som overhodet ikke er sunt.

Håper for all del det er en voksen person som sitter og gjør dette uten at det i det hele tatt er barn med i bildet, for om en mor som faktisk har en 10-åring holder på på denne måten er det synd på barnet altså.

Anonymkode: 9dc63...af5

Skrevet

Håper dette er trolling!!!!

Anonymkode: 6c788...015

Skrevet

Dette var et meget spesielt innlegg…

Anonymkode: ecbfc...368

Skrevet

Ingen, jeg understreker INGEN, normal mamma ville skrevet dette om sitt barn og en så absurd problemstilling. Jeg mistenker sterkt at det står en (pedofil) mann bak.

Anonymkode: 44495...83c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Får en ekkel følelse av at dette er samme bruker som legger ut om stringtruser til småjenter osv. Dette høres ut som en voksen manns erotiske fantasier om barn. 
Dette er ikke vanlig atferd fra barn som er kjæreste i tiårsalderen altså. Da leker de sammen på skolen , og kanskje sender en melding. Det er noen rare mennesker her inne, og en bruker er svært opptatt av barns seksualitet på en bekymringsverdig måte. 

Anonymkode: b6cef...71e

Samme tenkte jeg

Skrevet

Dette hørtes rart ut, merkelig beskrevet med mye detaljer. Håper det er tulleinnlegg. Om ikke, så er det nei til overnatting etter min mening. 

Anonymkode: 9ee9b...209

• 2 uker senere...
Skrevet
On 4/4/2022 at 11:05 PM, Anonym bruker said:

Jeg har en datter som nylig fylte 10 år. Hun fylte 10 for ca. en og en halv uke siden. Hun er enebarn. Min mann og hennes pappa døde dessverre høsten 2013 når min datter bare var 1 år gammel, så det er bare oss to som bor her i huset. Men vi får stadig besøk her, for min datter er veldig populær på skolen, både i hennes klasse og i parallellklassen, så hun har mange bestevenninner. Det jeg ønsker å spørre om er om jeg bør la henne få overnattingsbesøk av den nye kjæresten sin. Det begynte en ny gutt i klassen hennes for to måned siden, og de to har blitt ekstremt forelsket i hverandre. De har nå vært sammen i litt over en måned, og datteren min har fortalt meg at hun elsker ham ekstremt masse, eller "digger" som hun pleier å kalle ordet "elsker", og at de har kysset. Når han kjæresten er hos oss på besøk så pleier han å fortelle meg om hvor heldig jeg er som får være moren hennes, og at hun er verdens vakreste jente. Han roser både personligheten hennes, de blå øynene hennes og det kjempelange, blonde/lysebrune håret hennes som rekker helt ned til hoftene hennes. Jeg synes selvfølgelig at det er utrolig hyggelig det han forteller om datteren min, og jeg pleier å svare tilbake at han er en utrolig god og snill kjæreste med gullet mitt. Men nå vil han overnatte hos oss og ligge ved siden av datteren min, det samme vil henne. Hun maser på meg om å plis få overnattingsbesøk av typen sin. Men bør jeg egentlig tillate det? Eller i hvertfall tillate at de ligger rett ved siden av hverandre? Jeg ser jo at de to har det utrolig hyggelig sammen, men jeg er jo moren hennes, og hun er jo mitt eneste barn, så jeg elsker henne kjempehøyt og vil henne det aller beste. Det jeg er mest bekymret for er om små barn i 4. klasse som min datter og kjæresten hennes kanskje har seksuelle tanker? Hva tenker dere? Bør jeg tillate overnatting eller ikke?

Anonymkode: d2e45...ffa

det bør jo være helt greit når de er så små

Anonymkode: 864f3...9e0

Skrevet
TinaK 1990 skrev (På 5.4.2022 den 10.48):

Samme tenkte jeg

Samme her..

Anonymkode: 3c4ca...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...