Gå til innhold

Klare for dose fire til høsten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det trengs, så er jeg det. Tar influensavaksine hvert år også. Null stress. 

Anonymkode: 47b86...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre her; hvis det trengs så er jeg selvsagt klar for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå er nok nok. Det skulle være nok med en dose, så to…så måtte man tydeligvis ha tre men så fikk omtrent alle korona likevel. Nå er det stopp på å være saueflokk. 

Anonymkode: dbffb...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg flere som har hatt Corona. Både vaksinerte og uvaksinerte. Noen blir veldig dårlige, andre merker det knapt, og det er absolutt null forskjell på begge tilfeller! Så jeg tviler hardt på om jeg skal ta noen. Det ser ikke ut til å ha noen hensikt. 

Anonymkode: 781a2...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte også en podcast fra da svineinfluensaen var, og da ironiserte de over de som var skeptiske og ikke ville ha den dengang. Akkurat som de gjør det. Det ga meg seriøst en tankevekker. 

Anonymkode: 781a2...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den tar jeg gjerne. Jeg er ikke interessert i å stadig ha korona, det var ikke noe stas. Jeg tar influensavaksine hvert år også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Covid kan en få vaksinert eller ei. 

Har hatt covid som uvaksinert, ikke redd for å få det igjen.

 

Anonymkode: bc1b1...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amandine skrev (2 minutter siden):

Ja, den tar jeg om det er sånn det blir. Som jeg tar influensavaksine

Den er en gang i året ikke fire, og det er ikke en mrna vaksine. Kan ikke sammenlignes!

Anonymkode: bc1b1...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har termin på høsten så tar den gledelig for å gi babyen litt beskyttelse. Enten under svangerskapet eller etterpå via morsmelken.

Anonymkode: 62a76...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar gjerne vaksina.

Men blir så utrolig dårlig av de at jeg vet ikke om jeg orker.

Anonymkode: ff3bf...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det, da må det i så fall komme en ny og mye værre variant. Etter 3 vaksiner og gjennomgått infeksjon får det holde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har tatt to, og fått varige mén. Så blir ikke flere på meg. Korona-pass eller ei

Anonymkode: 7b04b...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tre vaksiner, pluss Corona. Flott bivirkninger av vaksinen, så tenker at jeg setter punktum her.

Anonymkode: e2cfa...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor skulle jeg være det? Har hatt korona to ganger, ble ikke syk noen av gangene. 

Anonymkode: 214af...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Den er en gang i året ikke fire, og det er ikke en mrna vaksine. Kan ikke sammenlignes!

Anonymkode: bc1b1...c46

Det blir jo ikke 4 ganger i året med koronavaksinen heller. Man har jo ikke tatt tre vaksiner siden i høst.

Anonymkode: d5e29...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.4.2022 den 8.40):

Den er en gang i året ikke fire, og det er ikke en mrna vaksine. Kan ikke sammenlignes!

Anonymkode: bc1b1...c46

Tenker du jeg skal være spesielt bekymret for en mrna-vaksine? Og hvor kommer fire ganger i året fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke jeg tar fler vaksiner mot det. Har tre doser og har hatt covid. Fikk langvarige mensenforstyrrelser av vaksinen som ikke er borte enda. 

Anonymkode: 1e3f1...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...